اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر موهای زائد و عملکرد آن

لیزر موهای زائد و عملکرد آن

امروزه تقریبا هر شخص اطلاعات هر چند کمی از لیزر موهای زائد دارد ولی در این مقاله قصد داریم درباره لیزر موهای زائد و عملکرد آن هر آنچه باید دانست را بیان کنیم تا متقاضیان عزیز با اطلاعات کافی بتوانند از این روش بسیار محبوب استفاده کنند. تاکنون روشهای زیادی برای از بین بردن موهای زائد توسط بشر ابداع شده است که اپیلاسیون، شیو کردن، استفاده از پودرها و کرمهای موبر، بند انداختن و ... از آن جمله هستند ولی در همه این روشها از بین بردن موهای زائد، موقتی بوده و نه تنها این موها مجدد رشد می‌کردند، بلکه مشکلاتی از قبیل حساسیت، زخم شدن پوست، رشد مو زیر پوست و خیلی عوارض دیگر نیز شامل حال کسانی میشد که از این روشها استفاده می‌کردند.

از این رو بشر به فکر روشی افتاد که هم ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم از آن عوارض جلوگیری کند. لیزر برداشتن مو یا لیزر رفع موهای زائد سالها به شکل آزمایشی انجام میشد و نتایج پژوهش در این حوزه، توانست ثمربخش بودن، همراه با عوارض بسیار ناچیز لیزر موهای زائد را به اثبات رساند. به همین جهت، امروزه، لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روشهای رفع موهای زائد بدن تبدیل شده است و در سالهای اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است و افراد را از صرف وقت زیاد برای از بین بردن موهای زائد، حضور در مراکز اپیلاسیون و عوارض برداشتن موهای زائد با روشهای سنتی خلاص نموده.

لیزر موهای زائد، به عملی گفته می‌شود که طی انجام آن با استفاده از دستگاه‌هایی که مخصوص این کار هستند فرایند از بین بردن موهای زائد یا به تعبیری موهای ناخواسته، در نواحی مختلفی از بدن مانند، گوش‌ها، صورت، گونه ها و چانه، پیشانی، پشت لب، ، گردن، ناحیه تناسلی، شکم، دستها، پاها و درکل همه نواحی بدن که داری موهای زائد هستند، با استفاده از قرار گرفتن در معرض اشعه لیزر انجام می‌گیرد و منجر به از بین رفتن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود.

مکانیسم لیزر موهای زائد به این شکل است که، هرچیز تیره رنگی مانند مو، توسط نور لیزر حرارت دیده و سوزانده می‌شود. زمانی که موهای زائد به وسیله لیزر حرارت می‌بینند فولیکول مو در اثر سوختن، آسیب دیده از بین میرود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت بوده تعداد کمی از آنها در فاز رشد قرار دارند. اگر هنگام لیزر موهای زائد، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثر نمی‌کند.

به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی موها به چندین جلسه انجام لیزر، با فواصل زمانی مشخص نیاز است. در هر جلسه لیزر موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شود و بالاخره پس از مدتی تمامی موها از بین می‌رود.

لیزر برداشتن موهای زائد به طور گسترده ای، در کلینیکها و حتی منازل نیز رواج پیدا کرده. اما لیزر موهای زائد مانند هر تكنولوژى جديد دیگری می‌تواند مورد سوء استفاده قرار گيرد. افراد زیادی بدون تحقیق و فقط براساس تبليغات با تمرکز روی قیمت، اقدام به انجام لیزر موهای زائد كرده و نه تنها حجم قابل قبولی از موهای زائد خود را از دست نداده‌اند بلکه دچار عوارض زیادی هم شده‌اند. کلینیک دکتر رامین مدرسی، به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های لیزر موهای زائد در اصفهان، آماده خدمت رسانی به متقاضیان محترم می‌باشد. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره 36633135-0313 تماس حاصل فرمایید.

لیزر موهای زائد

بایدها و نبایدهای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، جزو آن دسته از خدمات زیبایی به شمار میرود که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد. حتی محدودیت‌ها یا ممنوعیت‌هایی هم برای آن در نظر گرفته شده. به همین دلیل توصیه‌هایی برای افرادی که می‌خواهند لیزر موهای زائد انجام دهند در این بخش گنجانده شده است. در خصوص لیزر موهای زائد و دستگاه‌های آن نکاتی وجود دارد که باید قبل از انتخاب کلینیکی که قصد دارید لیزر موهای زائد را در آن انجام دهید، مد نظر قرار دهید.

صرفه نظر از اهمیت کادری که خدمات لیزر موهای زائد را در کلینیک ارائه می‌دهند و دقت آنها در انجام این امر برای حصول نتایج بهتر، عوارض کمتر، عدم انتقال بیماریهایی که از این طریق می‌تواند منتقل شود و محیط داخلی کلینیک، نوع دستگاه‌های مورد استفاده نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. هرچه دستگاه جدیدتر باشد و از برند معتبرتری انتخاب شده باشد، قطعا هزينه تعويض فلش لامپ وهر شات دستگاه نیز بيشتر خواهد شد.
در نتيجه هزينه‌ای که مراجعین برای انجام ليزر موهای زائد باید پرداخت کنند نیز افزايش مى يابد. لیزر موهای زائد با بعضى از دستگاه‌ها نسبت به انواع دیگر مثل اکساندریت، دايود و دايود الكس قیمت کمتری دارد ولی با توجه به سیستم نوری ضعیف آنها، بازگشت و رشد مجدد موهای زائد با اين دستگاهها سريع‌تر و بيشتر اتفاق مى‌افتد در نتیجه تعداد جلسات افزایش می‌یابد و هزينه نهايى، بالاتر از زمانى است كه از سيستم‌هاى ليزرى پیشرفته تر استفاده مى‌شود.

با وجود گران‌تر بودن لیزر موهای زائد با دستگاه‌های به‌روزتر،مثل اکساندریت، دايود و دايود الكس در صورت عدم اختلال هورمونى، تعداد جلسات در نهایت به شش جلسه محدود می‌شود. با توجه به اينكه تعداد جلسات كاهش مى‌يابد، هزينه نهايى هم كمتر شده و به این صورت مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

ماندگاری لیزر موهای زائد

با توجه به تحقیقات انجام شده در بهترین شرایط هم، بازگشت و رشد مجدد حدود 20 الی 30 درصد از موهای لیزر شده وجود دارد. با توجه به این یافته‌ها، بهتر است قبل از انجام لیزر موهای زائد واقع بینانه تصمیم گرفته و اقدام به این عمل نمایید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با ارائه بهترین خدمات در زمینه رفع افتادگی پلک و چین و چروک های اطراف چشم، با روش نوین پلاسما جت، در محیطی مطلوب، با کادری زبده، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :راسخ [ 1402-06-28 ]
بهترین دستگاه برای رفع موهای زائد کدوم دستگاهه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان اسکار آکنه با کراسدرمان اسکار آکنه با کراس

امروزه پزشکان معمولاً از تلفیق چند روش برای درمان اسکارهای پوستی استفاده می‌کنند که یکی از موثرترین آنها کراس جای جوش است. در این متن به چگونگی انجام کراس جای جوش و نکات آن می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

لب هایی جذاب با لیفت لبلب هایی جذاب با لیفت لب

رایج ترین روش لیفت لب، انجام جراحی است. در این روش ایجاد برش و بخیه از اصول کار می‌باشد که بسته به انتظارات شما و صلاحدید پزشک، ممکن درست در بالای لب، کاملا زیر و چسبیده به بینی یا در امتداد خطوط کنار لب ایجاد شود ... ادامه مطلب

هدف از جراحی بوکال فت چیست؟هدف از جراحی بوکال فت چیست؟

در افرادی که صورت گرد یا اضافه وزن دارند، جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه‌ ها یک روش عالی برای خلاص شدن از شر این چربی‌ های ناخواسته صورت است. تخلیه چربی بوکال بهترین روش برای رهایی از شر این چربی‌ های اضافه است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.