اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی با آر اف فرکشنال

جوانسازی با آر اف فرکشنال

کاربرد‌های آراف فرکشنال

آراف فرکشنال نقشی اساسی در زیبایی و جوانسازی پوست ایفا می‌کند و در درمان ضایعاتی مانند سلولیت، چروک‌های پوست، شلی پوست به دلیل بالا رفتن سن، آفتاب سوختگی، لک‌های پوستی، اسکار، رفع غبغب ، رفع ناهمواری‌های پوستی ، بهبود رنگ پوست ، رفع جای جوش و … استفاده می‌شود. همچنین با آراف فرکشنال می‌توان پوست صورت و گردن را بدون جراحی، و روش‌های تهاجمی، لیفت نمود.

جوانسازی با آراف فرکشنال

جوانسازی با آراف فرکشنال

همانطور که می‌دانید فرایند طبیعی پیری، گریز ناپذیر است. امروزه درمان‌های جوانسازی پیشرفته و قدرتمندی مانند آراف فرکشنال این امکان را برای ما فراهم می‌آورد تا با عوارض پوستی ناشی از بالا رفتن سن خداحافظی کنیم. فرکشنال ابزاری تاثیرگذار و ایمن برای جوان‌سازی پوست به شمار می‌آید. با افزایش سن، کلاژن سازی در پوست کاهش یافته، در نتیجه پوست دچار چین و چروک می‌شود و شل و افتاده به نظر می‌رسد.

این روش با استفاده از فناوری لیزر آراف فرکشنال (RF) به‌ صورت ایمن لایه‌های میانی و زیرین پوست را برای تولید و افزایش کلاژن (کلاژن یک پروتئین مهم ساختاری در بافت پوستی است که عامل شادابی، قوام، زیبایی و جوانسازی پوست می‌باشد.) تحریک می‌نماید. آر اف فراکشنال در کسری از ثانیه امواج رادیویی را به این لایه‌های پوست وارد می‌کند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

همانطور که گفته شد، این تحریک، کلاژن بیشتری در پوست تولید می‌کند و به تدریج با افزایش کلاژن سازی، پوست محکم‌تر و شفاف‌تر شده همچنین منافذ پوست، تنگ‌تر می‌شود. که جمیع این موارد در نهایت به جوانسازی پوست منجر خواهد شد. علاوه بر فرآیند ذکر شده آر اف فرکشنال با فعال کردن فیبروپلازی که در آن بدن، بافت‌های فیبروزی را می‌سازد، باعث تحریک ساخت کلاژن شده و به گونه‌ای عمل می‌کندکه این رشته‌های پروتئینی محکم شوند.

بافت فیبروز وقتی ایجاد می‌شود که به هر بافت طبیعی در بدن آسیب رسانده شود. درست مثل بافت ضخیم و زبری که روی زخم‌های سطحی پوست ایجاد می‌شود. در آر اف فرکشنال به مناطقی از پوست آسیب‌های گزینشی وارد می‌شود تا بافت فیبروزی تشکیل شود. به این ترتیب لایه‌ی درم ضخیم شده و کلاژن‌سازی افزایش می‌یابد. در عین حال که به مناطقی از پوست آسیب زده‌ایم، مناطقی هم سالم می‌مانند تا به عمل کلاژن سازی و رفع آسیب‌ها کمک کنند.

در واقع تاثیر آراف در مرز باریکی از آسیب‌های جزئی و مفید و آسیب‌های خطرناک و سوختگی ایجاد می‌شود. دلیل موقتی بودن این روش درمانی نیز همین است که بافت فیبروزی و کلاژن‌های جدید بعد از مدتی از بین می‌روند و بافت طبیعی پوست جایگزین آن‌ها می‌شود. یعنی بعد از مدتی نسبتاً طولانی باید برای ترمیم و تجدید تاثیرات آر اف فرکشنال اقدام شود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از سالها تجربۀ درمان مشکلات پوستی، با آراف فرکشنال در اصفهان، می‌تواند خدمات مطلوبی در این زمینه به مراجعین محترم ارائه نماید.

لازم به ذکر است با وجود تمام مواردی که توضیح داده شد، توجه به این نکته ضروری است که روش درمانی آراف فرکشنال ممکن است برای همه افراد کاربرد نداشته باشد. البته طیف وسیعی از مشکلات پوستی با این روش قابل درمان است ولی به دلیل شرایط خاصی که ممکن است در هر فرد وجود داشته باشد، امکان اجتناب از انجام این عمل، توسط پزشک وجود دارد. در ذیل به تعدادی از موارد منع استفاده از این روش اشاره خواهد شد.

در چه افرادی آراف فرکشنال نباید انجام شود؟

1- مبتلایان به فشارخون بالا که تحت درمان قرار نگرفته‌اند.
2- خانم‌هایی که در دوران بارداری به‌سر می‌برند.
3- کسانی که به بیماری‌های انعقادی مبتلا هستند.
4- مبتلایان به دیابت کنترل نشده.
5- افرادی که سابقه ایجاد کلوئید (گوشت اضافه) دارند.
6- افرادی که در محل درمان، دچار بیماری‌های التهابی پوست می‌باشند.
7- افرادی که در قلب خود باطری دارند.
8- کسانی که به طلای به کار رفته در سوزن‌های آر اف فرکشنال حساسیت دارند.

کلینیک لیزر موهای زائد دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با بهره گیری از کادری مجرب و به روز ترین دستگاه های لیزر موجود، در محیطی آرام و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه لیزر موهای زائد به متقاضیان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :محبوبه رزاتی [ 1402-07-10 ]
سلام وقت بخیر. من دو هفته ای می شه که زیر چشم یه لکه زرد متمایل به سفید افتاده با لیزر فرکشنال از بین میره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای درمان اسکاربهترین روشهای درمان اسکار

اسکار یا جوشگاه به بازسازی ناقص صدمات پوستی ناشی از جراحی، تصادفات و بیماری‌هایی مانند آکنه گفته می‌شود که اغلب ظاهر ناخوش آیندی از خود برجا می‌گذارد ... ادامه مطلب

ترمیم و از بین بردن اسکار زخم، بخیه وسوختگیترمیم و از بین بردن اسکار زخم، بخیه وسوختگی

امروزه روشهای لیزری و غیر لیزری بدون تهاجم (غیر جراحی) برای درمان اسکار زخم، بخیه و سوختگی وجود دارد که پزشک پوست جای زخم‌ها و اسکارهای ایجاد شده بر روی پوست شما را با دقت فراوان با استفاده از این روشها ترمیم می‌کند ... ادامه مطلب

لیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفتلیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفت

اندولیفت یک روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و بدون نیاز به بیهوشی می باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی تابیده می شود که به ضخامت یک تار مو هستند و به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.