اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / پرسش و پاسخ در مورد تزریق چربی

پرسش و پاسخ در مورد تزریق چربی

1-معمولا از چه جاهایی چربی برداشته می‌شود؟

معمولا از پهلوها یا هر قسمتی که چربی اضافه دارد مانند شکم ، قسمت خارجی ران و… می‌توان چربی را استخراج کرد.

2-مزایای تزریق چربی کدام است؟

احتمال واکنش‌های آلرژیک و ناسازگاری با بافت زیرین وجود ندارد - نتیجه تزریق چربی معمولا طبیعی و ماندگار و ایمن است - این روش، روشی غیر تهاجمی با حداقل عوارض برای جوانسازی صورت است.

3-معایب تزریق چربی چیست؟

پروسه آماده سازی چربی قبل از تزریق، زمان بر بوده و همچنین ممکن است برای ماندگاری بیشتر و اصلاحات، به بیش از یک جلسه تزریق نیاز باشد بخصوص برای بزرگ کردن باسن یا سینه نیازمند جلسات متعددی از تزریق چربی هستیم. توصیه می‌شود برای انجام هر اقدام زیبایی، از جمله تزریق چربی به پزشک متبحر در آن زمینه مراجعه نمایید.

کلینیک دکتر رامین مدرسی با استفاده از تجهیزات مدرن و کادری مجرب، آماده ارائه بهترین تزریق چربی و ژل در اصفهان به متقاضیان عزیز می‌باشد.

4-تزریق چربی برای چه کسانی مناسب است؟

در افرادی که از سلامتی برخوردار هستند - افرادی که چربی اضافی برای برداشت و تزریق به نواحی دیگر دارند. اگر شما بسیار لاغراندام هستید و همچنین چربی بسیار کمی در بدن دارید، نمی‌توانید عمل تزریق چربی را انجام دهید. باید دانست که برای تزریق چربی به سینه ، ران، پا، شکم و … به چربی بیشتری نیاز دارید چون می‌خواهید این اندام‌ها را بزرگ تر جلوه دهید. اما برای تزریق چربی به صورت به منظور بزرگتر جلوه دادن لب‌ها و گونه‌ها و … و یا از بین بردن چین و چروک‌های صورت، به چربی کمتری نیاز است.

5-چه کسانی از تزریق چربی منع می‌شوند؟

افراد دارای عفونت حاد در ناحیه صورت - افرادی که قوام و رنگ مناسب در پوست خود ندارند - کسانی که به بیماری مزمن زمینه‌ای دچار هستند - افراد دچار بیماری‌های بدخیم و دیابت های کنترل نشده مناسب تزریق چربی صورت نیستند.

6-مزایای تزریق چربی نسبت به روشهای دیگر جوانسازی چیست؟

تزریق چربی نسبت به روشهایی مثل جراحی و تزریق ژل، کم خطرترین مطمئن‌ترین و ماندگارترین روش جوانسازی است.

مزایای نزریق چربی

7-آیا قبل یا بعد از تزریق چربی نیاز به پرهیز غذایی وجود دارد؟

پیش از عمل غذای سبک میل کنید. همچنین از مصرف غذاهایی که در تهیه آنها از سیر استفاده می‌شود و چای سبز، پیش و پس از عمل خودداری کنید. این مواد غذایی خونریزی و کبودی را افزایش خواهند داد

8-مراقبت‌های قبل از تزریق چربی کدام است؟

اجتناب از کشیدن سیگار به مدت دو هفته قبل از تزریق - منع استفاده از داروهایی مثل آسپیرین و مسکن‌هایی مانند بروفن و سایر NSAIDها امگا3، روغن ماهی و سایر داروهایی که احتمال خونریزی را افزایش می‌دهند.

9-تزریق چربی چگونه انجام می‌شود؟

محل دهنده توسط پزشک و با ترجیح بیمار انتخاب می شود.
در شرایط کاملاً استریل بی حسی موضعی انجام می‌گیرد
در محلی که قرار است از آن چربی برداشته شود یک برش بسیار کوچک زده می‌شود و چربی از همان برش با یک وسیله مخصوص خارج می‌شود. وقتی به میزان کافی چربی برداشته شد جهت تزریق آماده سازی می‌شود که شامل سانتیریفیوژ کردن چربی جهت جدا کردن خون آبه و مایع اضافی می‌باشد.
تزریق در محل گیرنده بعد از پاک کردن کل ناحیه و تزریق بی‌حسی موضعی، توسط وسیله‌ای خاص انجام می‌شود که احتمال کبودی و آسیب رساندن به عروق و اعصاب به حداقل می‌رسد.

10-آیا برای تزریق چربی نیاز به بستری شدن در بیمارستان است؟

خیر این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیاز به بستری شدن نیست.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

11-آیا در حین تزریق چربی بیمار بیهوش است؟

خیر، تزریق چربی تحت بی‌حسی موضعی یا تزریق داخل وریدی داروی خواب آور و آرام بخش انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی کامل ندارد.

12-برای کدام مناطق چربی تزریق می‌شود؟

رفع خط خنده - حجیم کردن لب‌ها - فرم دادن گونه‌ها - اصلاح و فرم دادن چانه - زاویه‌دار کردن صورت - رفع لاغری ناحیه شقیقه - جوانسازی و حجم دادن به دست‌ها - رفع گودی زیر چشم - رفع اسکار و فرو رفتگی‌های سایر قسمت‌ها - جوانسازی و لیفت صورت - تزریق به سینه، باسن و واژن برای حجم بیشتر و شکل بهتر

مناطق تزریق چربی

13-مراقبت‌های بعد از تزریق چربی کدام است؟

در 48 ساعت ابتدایی بعد از تزریق چربی بهتر است از 2 بالشت برای خوابیدن استفاده شود.
حداقل 2 هفته بعد از تزریق چربی از انجام فعالیت سنگین و ورزشی خودداری شود.
48 ساعت بعد از انجام کار استحمام منعی ندارد.

14-عوارض تزریق چربی چیست؟

تورم و کبودی، امکان ایجاد عدم قرینه بودن محل تزریق، احساس درد و سوزش ناچیز در محل برداشت چربی و محل تزریق آن و همچنین ایجاد نامنظمی زیر پوست نواحی که چربی از آنها برداشته می‌شود از عوارض شایع تزریق چربی است.

15-دوران نقاهت پس از تزریق چربی چقدر است؟

زمان بهبودی چند روزی طول خواهد کشید که در این مدت تورم و کبودی وجود خواهد داشت. همچنین امکان سوزش اندک در محلی که برداشت چربی صورت گرفته محتمل خواهد بود.

کلینیک کاشت موی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با بهره گیری از کادری مجرب و بروزترین متد‌های علمی (FIT & FUT )، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه کاشت مو و ابرو به متقاضیان عزیز می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :امیر عدالت [ 1401-09-16 ]
سلام من تزریق چربی انجام دادم الان مشتری میگه شکمم درد میکنه علت چیست

سمیه مرادی [ 1401-09-02 ]
سلام خسته نباشید من دهروزه تزریق چربی ب واژن انجام دادم الان اندازه هاشون نامتقارن هستند و کبودی دارم و تورم زیاد دردهم دارم بنظرتون طبیعیه نمیتونم بشینم یک طرفش خیلی ورم داره انگارپوستش نازک شده

م محمدی [ 1400-12-05 ]
سلام دکتر من هشت روزپیش ازچربی زن داداشم که گروه خونی هردوتامون یکیه به صورتم تزریق شده.باگذشت این هشت روزاحساس میکنم ورم صورتم بیشترشده ومیترسم.لطفا راهنمایی کنیدچه اتفاقی برام میفته.بایدچکارکنم.لطفا کمکم کنید.ترس واسترس شدیدی دارم

مهناز زینلی [ 1399-11-18 ]
سلام برای تزریق چربی در سینه نوبت میخواستم واینکه با تزریق در سینه ،حداکثر چند سایز به سایز سینه ها اضافه میشه،،من ۴۴ سالمه و تقریبا هزینه ش چقدر میشه؟؟؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیپوفیلینگ چیست و چه کاربردی دارد؟لیپوفیلینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

لیپوفیلینگ روشی است که با انتقال چربی به مناطقی که به دلیل افزایش سن، زخم یا کاهش وزن حجم خود را از دست داده اند، شکل ظاهری طبیعی تر و خوش فرم تری ایجاد می کند. این روش یک روش جدید در جراحی پلاستیک شمرده می شود. ... ادامه مطلب

جوانسازی و رفع چین وچروک دور لبجوانسازی و رفع چین وچروک دور لب

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می‌ شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌ دهد. کلاژن، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌ شود. از دست دادن کلاژن به شکل طبیعی با بالا رفتن سن بروز می‌ کند؛ اما برخی عادت‌ های سبک زندگی ممکن است این فرآیند را تسریع کنند. ... ادامه مطلب

جوانسازی با درماپنجوانسازی با درماپن

درماپن نام وسیله‌ای است الکتریکی که به شکل قلم بوده و سر آن سوزن‌های ریز متعددی قرار دارد. این روش که یکی از روش‌های جدید پاکسازی و لایه‌برداری پوست است امروزه برای درمان عوارض پوستی گوناگون مانند زخم‌ها لکه‌های پوستی اسکارها و ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.