اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی

لایه برداری پوست

پوست به این دلیل که بیرونی‌ترین لایه در بدن است دستخوش عوامل آسیب رسان زیادی همچون عواملی محیطی می‌شود. از این عوامل گذشته با بالا رفتن سن پوست پیر شده، درگیر خشکی،چین و چروک، لکه های پیری، اختلالات رنگدانه ای، شلی وافتادگی می‌شود.برای کاهش یا برطرف کردن این تغییرات نامطلوب، لایه برداری البته با تشخیص پزشک، می‌تواند روش مناسبی باشد. لایه برداری حتی درمواردی، می‌تواند ضایعاتی مانند لکه‌های پوستی، آکنه و جای زخم را هم بهبود بخشد.

لایه‌برداری به فرآیندی گفته می‌شود که در آن لایه های بیرونی و آسیب دیده پوست و سلول‌های مرده از سطح پوست برداشته می‌شوند. به طور معمول پوست انسان حدوداً، ماهی یک بار سلول‌های مرده را از خود جدا می‌کند تا جا برای رشد و تقسیم سلول‌های جدید باز شود. گاهی سلول‌های مرده به طور کامل نمی‌ریزند. اگر سلول‌های مرده روی پوست جمع شوند، نتیجه‌اش، پوسته پوسته شدن، خشکی پوست و انسداد منافذ پوستی است. لایه‎‌برداری روشی است که می‌توانید به کمک آن از شر این مشکلات پوستی خلاص شوید و پوستی تازه، شاداب، درخشان و باطراوت داشته باشید.

لایه برداری به دو صورت انجام می‌شود :

لایه برداری(پیلینگ) فیزیکی
لایه برداری(پیلینگ) شیمیایی

بهترین لایه برداری پوست در اصفهان

لایه برداری فیزیکی :

در لایه برداری فیزیکی مانند میکرودرم ابریژن به روشی خاص، سطح پوست ماساژ داده می‌شود و در جریان این کار، سلول‌های مرده به طور سایشی از سطح پوست برداشته می‌شوند و به این شکل لایه‌برداری انجام می‌شود و پوست با سلول‌های جدید بسیار بهتر به نظر خواهد رسید. حاصل این فرآیند، پیدایش پوستی جدید است که به مراتب زیباتر و شفاف‌تر از پوست آسیب دیده قبلی است.

لایه‌برداری شیمیایی :

در روشهای لایه‌برداری شیمیایی، از محلولی با یك پایه اسیدی برای جداسازی لایه خارجی و آسیب دیده پوست استفاده می‌شود. به این‌ ترتیب، در حقیقت یك سوختگی خفیف شیمیایی و كنترل شده در پوست به‌وجود می‌آید و به واسطه آن سلول‌های مرده پس از جدا شدن، جای خود را به سلول‌های سالم و جوان می‌دهند. این محلول‌ها همچنین لایه‌های زیرین را برای تولید كلاژن و الاستین پوست تحریك می‌كنند و تاثیرات خود را مدتها بعد، پس از تولید کلاژن‌های جدید تکمیل می‌کنند.

در کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از دانش و تجربه کافی در زمینه لایه‌برداری پوست، هر دو تکنیک لایه‌برداری فیزیکی و شیمیایی، با حصول بهترین نتایج، انجام می‌شود.

مقایسه لایه‌برداری فیزیکی و شیمیایی

با پیشرفت علم روشهای زیادی برای بهبود پوست ابداع شده و به همین جهت متقاضیان، عمدتا برای انتخاب تکنیک مناسب با شرایط و مشکل پوستی خود، دچار تردید و سردرگمی می‌شوند. امروزه بیماران اغلب مزایای لایه‌برداری شیمیایی و فیزیکی را می‌پسندند و لایه‌برداری را برای رفع ضایعات و مشکلات پوستی خود برمی‌گزینند. اما تفاوتهای لایه برداری فیزیکی و شیمیایی در چیست؟
عمده ترین تفاوت این دو روش آن است که، در لایه‌برداری فیزیکی بدون استفاده از مواد شیمیایی و به روش ساییدن پوست(سمباده مانند) سلول‌های مورده و آسیب دیده از روی پوست برداشته می‌شوند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

در حالی که با لایه‌برداری شیمیایی همین روند برداشت سلول‌های آسیب دیده و مرده به وسیله مواد شیمیایی انجام می‌گیرد به شکلی که با قرار دادن این مواد روی پوست لایه‌های بیرونی آسیب دیده از سطح پوست جدا شده و سلول‌های جوان‌تر به سطح پوست مراجعت می‌کنند. ضمن اینکه، لایه برداری عمیق شیمیایی رنگ حقیقی پوست را طی فرآیندی به نام بلیچینگ، تغییر می‌دهد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق چربی در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیه غلامی [ 1402-05-23 ]
من سورتم دوسه ساله میلیامیزنه امسالم پرتر شده لیزرهم کردم ولی بازتعدادی مونده باید چیکار کنم تابهترشه

فرشاد سلحشور [ 1401-10-02 ]
سلام درخواست مشاوره برای پوست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دلایل ابتلا به شپش سردلایل ابتلا به شپش سر

شپش سر با نام علمی پدیکولوزیس ، حشره ریز قهوه ‌ای یا خاکستری‌ رنگ است که از خون پوست سر انسان تغذیه می‌ کند. شپش ماده‌ ای چسبناک تولید می‌ کند که هر تخم شپش را محکم به ساقه مو متصل میکند. ... ادامه مطلب

علت عروق عنکبوتی کنار بینی چیست و چگونه درمان میشود؟علت عروق عنکبوتی کنار بینی چیست و چگونه درمان میشود؟

زمانی‌که در بعضی از نواحی بدن مثل پاها، دست‌ها یا بینی رگ‌های کوچک و نازکی پدیدار می‌شوند، کاملا طبیعی است که بخواهیم آن‌ها را از بین ببریم. این خطوط نازک، رگ‌های عنکبوتی نام دارند. خوشبختانه رگ‌های عنکبوتی به‌راحتی از بین می‌روند. ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق مزوژل در لاغریکاربرد تزریق مزوژل در لاغری

مزوژل شامل تزریقات کوچکی از مواد آلی، معدنی و آنزیمی باشد که برای حل کردن بافت چربی موضعی مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش بسیار مؤثر است. درمان از یک سری تزریق‌های کوچک به بافت‌های چربی موضعی تشکیل می‌گردد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.