اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی

تزریق چربی صورت

تزریق چربی یکی از روشهای جوانسازی و حجم دهی اجزای بدن به ویژه صورت است که اگر به درستی و در فرد مناسب انجام شود، نتایج درخشانی در افزایش زیبایی خواهد داشت. در این روش غیر تهاجمی، با دریافت سلول‌های چربی از بدن خود شخص، و تزریق این سلول‌ها در قسمت‌هایی که نیاز به افزایش حجم دارند، پیوند چربی انجام می‌شود.

در ادامه به توضیح مواردی در ارتباط با بهترین تزریق چربی صورت، مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

نمونه کار تزریق چربی صورت در کلینیک دکتر رامین مدرسی

تزریق چربی صورت

همانطور که بیان شد، به برداشت چربی از یک قسمت از اندام، و تزریق آن به قسمتی دیگر تزریق یا پیوند چربی گفته می‌شود. از این روش بیش از هر ناحیه دیگر، در صورت استفاده می‌شود و در افرادی که به دلایل مختلف از قبیل افزایش سن و تحلیل بافت صورت، فرو رفتگی و اسکار ناشی از جوش یا زخم یا سوختگی، همچنین در جوانانی که تمایل به فرم‌دهی یا افزایش حجم صورت خود دارند قابل انجام است.

مهمترین مزایای تزریق چربی صورت

1- کم هزینه بودن نسبت به روشهایی که با همین اهداف، تهاجمی هستند.
2- در صورت انجام صحیح مراحل برداشت، جدا سازی و تزریق سلول‌های چربی توسط پزشک، ماندگاری این روش نسبت به تزریق ژل یا فیلر جزو مزایای تزریق چربی محسوب می‌شود.
3- تزریق چربی به دلیل آنکه ماده قابل تزریق از بدن خود شخص استخراج می‌شود، با کمترین عوارض و احتمال ایجاد آلرژی توام است.
4- این روش جوانسازی، در کلینیک به صورت سرپایی و بدون نیاز به استفاده از تجهیزات بیمارستانی قابل انجام است.
5- دوران نقاهت تزریق چربی بیش از چند ساعت نمی‌باشد. فرد قادر خواهد بود با پای خود از کلینیک ترخیص شود و بلافاصله به زندگی کاری و روزمره خود بازگردد.

معایب تزریق چربی صورت

1- به این جهت که مراحل تزریق چربی صورت (برداشت چربی و جداسازی سلول‌های چربی) نسبت به تزریق فیلر بیشتر و زمانبرتر است و مهارت پزشک نیز در انجام آن بسیار اهمیت دارد، هزینه تزریق چربی نسبت به تزریق فیلر بیشتر خواهد بود.

2- در تزریق چربی به صورت برخلاف تزریق ژل میزان حجم‌دهی از فرم دهی بیشتر است. به عبارت بهتر در تزریق چربی بافت مورد تزریق به میزان کمتری فرم می‌گیرد و بیشتر دچار افزایش حجم خواهد شد ولی در تزریق ژل به دلیل ساختار خاص این ماده، فرم دهی بیشتر خواهد بود. به همین جهت، تزریق ژل در لب‌ها گزینه بهتری نسبت به تزریق چربی محسوب می‌شود.

عوارض تزریق چربی صورت

اگر تزریق چربی صورت توسط پزشک مجرب و مسلط به تکنیک‌های خاص این روش انجام پذیرد، با حداقل عوارض مواجه خواهیم بود. به طور معمول کمی تورم، قرمزی و گاهاً کبودی در محل برداشت و تزریق چربی دیده می‌شود که پس از گذشت چند روز کاملاً مرتفع خواهد شد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

موارد دیگر استفاده از تزریق چربی

بجز صورت بسیاری دیگر از اندام‌ها و نواحی بدن با تزریق چربی به افزایش حجم و جوانسازی خواهند رسید. از جمله آنها می‌توان به پشت دست‌ها، گردن، سینه، باسن و واژن اشاره نمود.

همانطور که می‌دانید پوست خوب، یکی از اساسی‌ترین فاکتورهای زیبایی محسوب می‌شود. روشهای متعدد درمانی، برای داشتن پوست زیبا در کلینیکهای پوست و موی سراسر کشور وجود دارد. همشهریان عزیز برای انجام بهترین درماپن در اصفهان نیز می‌توانند به مراکز درمانی این حوزه در سراسر استان مراجعه نموده، از درمان مشکلات پوستی از قبیل لک، باز بودن حفره‌های پوستی، جای جوش و اسکار و جوانسازی، با روش درمانی درماپن بهره‌مند شوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لادن [ 1402-07-16 ]
این تغییر بعد از تزریق چربی به صورت واقعا زیباست و بسیار زیاد دکتر نقش مهمی داره پس همیشه بهترین دکتر رو برای تزریق چربی انتخاب کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
با افزایش سن چه تغییراتی در پوست ایجاد میشود؟با افزایش سن چه تغییراتی در پوست ایجاد میشود؟

حفظ و احیای جوانی، همواره از اصلی ترین خواسته های بشر بوده و تلاش های بسیاری نیز برای یافتن چنین روشهایی انجام پذیرفته که برخی موثر و برخی دیگر بی ثمر بوده اند. یکی از مهم‌ترین عناصر جوانی، پوست صورت است که متاسفانه بیشتر از هر جای بدن آثار پیری را به نمایش می‌گذارد ... ادامه مطلب

از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟

چندین روش برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به شرایط و اولویت‌های بیمار و تشخیص پزشک از یکی یا ترکیبی از آن‌ها برای عمل کاشت مو استفاده می‌شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده مناسب ترین روشهای کاشت مو برای شما و شرایطتان می‌باشد ... ادامه مطلب

فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

اگر با کاهش مو در اثر ریزش های مکرر و ضعف موهای خود روبرو هستید؛ ممکن است فیلر مو راهی برای بازسازی موها و رشد مجدد آنها باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.