اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیفت ابرو با پلاسماتراپی

لیفت ابرو با پلاسماتراپی

پلاسما تراپی یا پلکسر، به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین درمان‌های جوانسازی پلک و لیفت ابرو به حساب می‌آید. پلاسما جت یا پلاسما تراپی، کاربردهای دیگری هم بجز لیفت ابرو دارد که در مطالب دیگر همین سایت به آنها اشاره شده است ولی در این مقاله قصد داریم در ارتباط با جوانسازی پلک و بالا کشیدن ابرو به وسیله پلاسما تراپی توضیحاتی ارائه نماییم.

این روش درمانی، به دلیل غیرتهاجمی و ایمن بودن، بسیار مورد استقبال پزشکان پوست و بیماران قرار دارد. دستگاه پلاسما در واقع شبه گاز یونیزه شده است. پلاسما حالت چهارم ماده می‌باشد یعنی نه گاز است نه مایع و نه جامد.

پلاسما در واقع گاز با حرارت بسیار بالا اما فشار پایین است که در هنگام برخورد با پوست سرد می‌شود. پلاسما شبه گاز یونیزه شده‌ای است که با ایجاد یک قوس الکتریکی باعث تصعید بافت می‌شود، و به این صورت بافت جامد را از بین برده و به گاز تبدیل می‌کند که این امر باعث کشیدگی و سفت شدن پوست، از بین رفتن چین و چروک و همچنین لیفت پلک می‌شود .

بهترین پلاسما تراپی در اصفهان

12 کاربرد پلاسما تراپی برای پوست

1- ترمیم، حذف و بهبود خطوط ایجاد شده بر روی پوست، مانند خطوط اطراف دهان و چشم
2- درمان ترک‌های پوستی یا استریا (ناشی از بارداری و افزایش وزن)
3- حذف ضایعات و مشکلات پوستی همچون کلوئید (گوشت اضافه)، فیبروم و زگیل
4- بلفاروپلاستی پلک (افتادگی پلک و پف زیر چشم)
5- ترمیم و بهبود مشکلات رنگ‌ دانه‌ایی پوست (کک و مک، لک و …)
6- حذف اثرات ناخوشایند رگ‌های واریسی روی پوست
7- درمان و بهبود اسکار، جای سوختگی و زخم
8- حذف و از بین بردن تاتو و میکروپیگمنتیشن
9- درمان و بهبود آکنه (فعال و غیرفعال)
10- درمان چین و چروک پوست
11- حذف خال‌های مویرگی
12- لیفت صورت

ماندگاری پلاسما تراپی

در ارتباط با ماندگاری پلاسماتراپی یا پلکسر می‌توان گفت: این روش درمانی مانند بوتاکس یا تزرق فیلر عمل نمی‌کند که پس از گذشت مدتی تاثیر خود را از دست بدهد، بلکه مانند جراحی بلفاروپلاستی، پوست‌های اضافی برداشته می‌شوند. بعد از انجام پلاسما جت، با بالا رفتن سن، چاقی، لاغری، بارداری و عوامل ارثی و محیطی، ممکن است بافت‌ها و پوست‌های اضافه دیگری، مجدداً به وجود آیند ولی ارتباطی به برگشت بافت‌های ازبین رفته قبلی ندارد.

امکان ایجاد این تغییرات، پس از جراحی لیفت ابرو یا بلفاروپلاتسی نیز محتمل است با این تفاوت که تکرار جراحی به سهولت تکرار پلاسما تراپی نخواهد بود.

عوارض پلاسما تراپی

تا به حال هیچ عارضه جانبی عمده‌ای در ارتباط با پلاسما تراپی گزارش نشده است. بعضی از اثرات و عوارض جانبی که ممکن است رخ دهد، به خصوص بعد از درمان با سطح بالای انرژی عبارتند از:
پوست ریزی ( پوسته پوسته شدن، لایه لایه شدن) و ایجاد یک لایه سفت بر روی پوست
قرمزی و تورم تا یک هفته بعد از درمان ادامه دارد که این امر می‌تواند با استفاده از بسته یخ در فواصل 10 دقیقه‌ای برای 24 ساعت اول بهبود یابد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

موارد منع انجام پلاسما تراپی

پلاسما جت معمولا برای هر فردی قابل انجام است ولی در صورت داشتن بیماری‌های عفونی یا زخم در ناحیه مورد نظر باید با مشورت و طبق صلاحدید پزشک پوست، پلاسما تراپی را انجام داد. این روش برای افراد دارای پوست روشن بسیار مؤثر تر است و نتایج بهتری در این افراد دیده می‌شود. البته این مطلب به آن معنی نخواهد بود که پلاسما تراپی در افراد با پوست‌های تیره، بی تاثیر است.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه جوانسازی با متد مزوتراپی در اصفهان می‌باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لیلا خلفی [ 1401-08-09 ]
پلکمو پلاسما کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر فرکشنال درمانی مناسب برای جای جوش صورتلیزر فرکشنال درمانی مناسب برای جای جوش صورت

لیزر فرکشنال کاربردهای فراوانی از قبیل جوانسازی پوست صورت، درمان ترکهای پوستی، بهبود منافذ باز پوست و غیره دارد. همچنین یکی از بارزترین کاربردهای لیزر فرکشنال درمان جای جوش است. ... ادامه مطلب

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنالتنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

آر اف نوعی درمان پوستی است که توسط متخصصان پوست برای کاهش سایر ناهنجاری‌ های پوستی انجام می‌ شود. تنگ کردن منافذ پوست و کنترل چربی پوست باعث کنترل میزان جوش و آکنه روی پوست خواهد شد. این دستگاه روی درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و درمان منافذ باز پوست تأثیر می گذارد. ... ادامه مطلب

کاشت ابرو در خانم ها و آقایانکاشت ابرو در خانم ها و آقایان

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.