اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل برای فرم دهی به لبها

تزریق ژل برای فرم دهی به لبها

تاثیر فرم و حجم لبها بر زیبایی و جوانی اشخاص، به ویژه بانوان بر هیچکس پوشیده نیست ولی نکته قابل تامل در این باره، میزان افزایش حجم و نوع فرم دهی لبها است که در هر فرد با دیگری ممکن است متفاوت باشد. زیبایی در واقع تناسب و تعادل بین اجزای صورت است و اگر به هر طریقی نسبت اجزا برقرار نباشد، ممکن است با وجود جزعیات زیبا (مانند داشتن لب زیبا، بینی زیبا، چشمان زیبا و ...)، چهره زیبا دیده نشود.

بهترین تزریق ژل لب زمانی انجام می‌شود که تغییرات حاصل از آن مناسب با اجزای دیگر صورت باشد. این روزها بسیار دیده می‌شود مراجعین به کلینک‌های پوست و زیبایی، با قصد انجام تزریق ژل، لبهای افراد معروف و سلبریتی را به عنوان نمونه معرفی می‌کنند و خواهان لبهایی مشابه آنها هستند غافل از اینکه شاید داشتن چنین لب‌هایی، بی‌تناسب با چهره‌شان باشد و کمکی به زیباتر دیده شدن آنها نکند. در ادامه به ویژگی‌ فرم‌دهی لبها با بهترین تزریق ژل اشاره خواهیم نمود و مطالبی پیرامون مزایای و مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب ارائه خواهیم کرد.

چه مقدار ژل برای تزریق به لب نیاز است؟

میزان تزریق ژل لب

معمولا ژل‌هایی که از استانداردهای لازم برخوردار می‌باشند، در بسته بندی‌های یک سی‌سی موجود هستند. گاهی برای افزایش حجم و فرم دهی به لبها همین یک واحد که معادل یک سی‌سی است کفایت می‌کند . در برخی از موارد نیز مقدرا بیشتری از ژل، مورد نیاز است که بسته به صلاحدید پزشک و تمایل بیمار تزریق می‌گردد.

مزایای فرم‌دهی به لبها با تزریق ژل

در این روش اگر تزریق توسط پزشک متبحر انجام شود و از ژل هیالورونیک اسید استفاده گردد، می‌توان گفت هیچ عارضه جدی ایجاد نخواهد شد. زیرا این مواد به دلیل سازگاری که با سلول‌های بدن دارند ایجاد آلرژی و حساسیت نمی‌نمایند و بسیار سازگرا با پوست هستند. از ویژگی‌های دیگر این روش می‌توان به مشاهده نتایج تزریق بلافاصله پس از انجام آن اشاره نمود. ضمن اینکه تزریق ژل لب به صورت سرپایی در کلینیک یا مطب قابل انجام است و بدون نیاز به دوران نقاهت می‌توان بعد از تزریق به سرعت به زندگی عادی و کار روزمره بازگشت. ایجاد کمی قرمزی و تورم در محل تزریق قابل پیش بینی است که با گذشت چند ساعت رفع خواهد شد. بعد از تزریق فیلر، کبودی لبها کمتر مشاهده شده ولی غیر قابل پیش بینی نیست.

مراقبت‌های پس از فرم‌دهی لبها با تزریق ژل

1- به دلیل کشیده شدن پوست لب ایجاد خشکی در این قسمت طبیعی است به همین دلیل، مصرف مداوم نرم کننده‌های استریل و غیر آرایشی در لبها توصیه می‌شود.
2- برای کاهش تورم کمپرس لبها پس از تزریق ژل لازم است.
3- از خوردن مایعات داغ وغذاهای سفت همچنین خوراکی‌های تند و فلفلی خودداری شود.
4- قرار گرفتن در محلهای بسیار گرم مانند سونا و جکوزی پس از تزریق ژل ممنوع است.
5- از تحت فشار قرار دادن لب و دستکاری محل تزریق ژل نیز خودداری شود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

رعایت نکات مهم تزریق ژل

در پایان توصیه می‌نماییم از مراجعه به کلینیک‌های غیر مجاز و انجام تزریق ژل لب توسط افراد غیر پزشک، جداً خودداری فرمایید. متاسفانه بسیاری از عوارض غیر معمول ناشی از تزریق ژل، در جریان تزریق در چنین مراکزی صورت می‌پذیرد و ممکن است فرد را تا مدتها درگیر مشکلات ناشی از این سهل انگاری نماید. ضمن اینکه مرغوبیت ژل نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حتما از برند و شرکت سازنده ژلی که قرار است تزریق نمایید مطلع باشید و اطلاعات آن را در جایی ثبت کنید یا جعبه ژل را نزد خود نگه دارید.

همشهریان عزیز! اگرتمایل به اقدامات زیبایی و جوانسازی پوست خود دارید، برای بهره مندی از بهترین خدمات، به پزشک پوست و مو در اصفهان مراجعه نمایید و در کلینیک‌های معتبر و مجهز پوست، از روشهای جوانسازی لذت ببرید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان تعریق کف دست با بوتاکسدرمان تعریق کف دست با بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش‌ هایی است که امروزه برای جلوگیری از تعریق نقاط مختلف بدن به کار گرفته می‌ شود و مزیت‌ های بسیار خوبی را برای افراد پس از استفاده به دنبال خواهد داشت. یکی از مزیت‌ های این روش ماندگاری بالای آن می‌ باشد. ... ادامه مطلب

تزریق ژل اس وی اف چگونه است؟تزریق ژل اس وی اف چگونه است؟

تزریق اس وی اف ژل روشی جدید برای جوانسازی است. این ماده از مشتقات چربی استخراج شده از بدن شما است که پس از فرآوری، مجدداً به قسمت دیگری از بدن خود شما تزریق می‌گردد ... ادامه مطلب

تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟

گودی بغل ران در قسمتی که باسن به ران می‌ رسد ایجاد می‌ شود. از دلایل گودی بغل ران می‌ توان به مواردی چون تغییر در ساختار سلول‌ های چربی، افزایش سن، هورمون‌ ها، ژنتیک و تغییرات شدید وزنی اشاره کرد. روش‌ های زیادی برای رفع گودی کنار ران وجود دارد که شامل تزریق چربی است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.