اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم

یکی از روشهای رفع گودی تیرگی و جوانسازی زیر چشم، تزریق پرکننده‌هایی مانند ژل و چربی است. گودی و سیاهی زیر چشم می‌تواند در اثر عوامل ژنتیکی ایجاد شود یا به دلایلی مانند کاهش وزن و افزایش سن، که همگی به کاهش چربی زیر چشم می‌انجامند، ایجاد می‌شود.

امروزه با پیشرفت‌های چشمگیری که در زمینه جوانسازی پوست به دست آمده، می‌توان با روشهای تهاجمی و غیر تهاجمی به جوانسازی زیر چشم پرداخت. از دلایل برجسته تمایل افراد به تزریق چربی، می‌توان به غیر تهاجمی بودن آن و عدم نگرانی از پس زدن چربی توسط بافت زیر چشم، اشاره کرد.

در ادامه این مطلب علاوه بر آشنا شدن با چگونگی انجام بهترین تزریق چربی زیر چشم، در رابطه با قیمت تزریق چربی برای گودی زیر چشم و همینطور مراقبتهای بعد از تزریق چربی زیر چشم نیز اطلاعاتی کسب خواهید نمود.

تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم نیازمند مهارت بالاست. زیرا در صورتی که سلول‌های چربی به درستی برداشت نشوند و بافت سالم و زنده‌ای جهت تزریق آماده نگردد ماندگاری این تزریق ممکن است به چند هفته محدود شود.ضمن اینکه عدم مهارت در تزریق چربی، علاوه بر اینکه ممکن است نتیجه عکس در زیبایی فرد داشته باشد، می‌تواند عوارض جبران ناپذیر زیادی نیز به دنبال داشته باشد.

معمولا تزریق چربی زیر چشم برای رفع گودی این ناحیه استفاده می‌شود. اگر چربی به درستی تزریق نشود، در زیر چشم گلوله گلوله می‌شود. و این امر نه تنها گودی زیر چشم را برطرف نمی‌کند بلکه باعث ایجاد پف زیر چشم هم می‌شود.

تفاوت تزریق چربی زیر چشم با تزریق ژل چیست؟

چربی تزریق شده زیر چشم برای بدن شناخته شده است به همین جهت احتمال ایجاد آلرژی وجود ندارد و حتی مقداری از چربی تزریقی هم پس از مدتی جذب بدن خواهد شد. اما در تزریق ژل زیر چشم به این جهت که ماده‌ای خارجی است، امکان ایجاد حساسیت و جابجایی در محل تزریق وجود دارد. به همین جهت اغلب نتایج تزریق چربی زیر چشم از تزریق ژل، طبیعی تر می‌باشد.

بهترین تزریق چربی زیر چشم در اصفهان

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

ماندگاری تزریق چربی ممکن است تا سالها ادامه داشته باشد. همچنین ممکن است پس از چند هفته خاتمه پیدا کند. همه این موارد به مهارت پزشک پوست و مو در تزریق چربی و قابلیت‌های بدنی خود شخص بستگی دارد. بدن حدود 50 تا 65 درصد از چربی را جذب می‌کند. به همین جهت هنگام تزریق، پزشک بیش از میزان مورد نیاز اقدام به تزریق چربی می‌نماید تا پس از جذب آنچه که باقی مانده است موثر باشد.
تزریق چربی یکی از روشهای مطمئن و ایمن برای جوانسازی زیر چشم است و در صورتی که به درستی انجام شود، ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت.

عوارض تزریق

باید متذکر شویم در صورتی که تزریق چربی با اصول خاص خود و تبحر پزشک انجام شود، عوارض خاصی نخواهد داشت و در واقع دوره نقاهت فرد تنها به دلیل آسیب‌های شناخته شده تزریق چربی می‌باشد. اما نکته ی مهم دیگر اینکه ممکن است محل برداشت چربی گود و یا دچار شل شدگی و ریزش پوست شود که البته به میزان برداشت چربی بستگی دارد.

تورم و کبودی محل برداشت چربی

با توجه به اینکه عمل برداشت با سوزن‌های مخصوص انجام می‌شود، نواحی منبع استخراج چربی دچار کبودی خواهد شد که بسته به بدن فرد ممکن است در مدت کوتاهی از بین رود. به صورت معمول برای جلوگیری از گودی و کبودی از کرم های ضد لک و ضد ترک در این نواحی استفاده می‌شود.

تورم و کبودی محل تزریق چربی

همچنین پس از تزریق چربی به زیر چشم، امکان کبودی و تورم در این قسمت وجود دارد که نهایتا با گذشت دو هفته، به طور کامل رفع خواهد شد.

احساس درد پس از تزریق چربی

پس از تزریق چربی زیر چشم ممکن است درد خفیفی در محل تزریق احساس شود که در ابتدا با مصرف مسکن رفع شده و پس از گذشت زمان، به کلی برطرف می‌شود.

مراقبت‌های پس از تزریق چربی زیر چشم

- روی محل های تزریق چربی، کمپرس یخ در 24 ساعت اول و کمپرس گرم در 48 ساعت بعد به تناوب گذاشته شود.
- به مدت یک هفته در معرض گرما، استخر، سونا، جکوزی، سولایوم، سرما و نور شدید خورشید قرار نگیرید.
- در هنگام استراحت و خواب زیر سر را بلند کنید و یک بالش اضافه زیر سر بگذارید.
- رژِم غذایی کم نمک را تا یک هفته پس از تزریق رعایت نمایید.
- از دستکاری و ماساژ پوست محل تزریق جدا خودداری نمایید.

هزینه تزریق چربی زیر چشم

هزینه تزریق چربی زیر چشم، به عواملی مانند مهارت پزشک و میزان چربی مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد که در هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

اگر ساکن اصفهان هستید و تمایل به انجام اقدامات زیبایی، جوانسازی پوست، کاشت مو و ابرو و لیزر موهای زائد دارید، برای حصول بهترین نتایج درمانی، به پزشک پوست‌، مو و زیبایی در اصفهان مراجعه نمایید و از رجوع به افراد غیر پزشک جداً خودداری فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :روح الله احمدی [ 1402-09-22 ]
روح الله احمدی ۲۸ سالمه گودی زیری چشم دارم و یگ امری ارثی و ژنتیکی است. میخواهم تزریق چربی انجام بدهم ولی از عوارض اش هراس دارم. اگر لطف کنید یک کمی معلومات بدهید از مزایا و عوارض اش و همچنان هزینه کلی اش ممنون میشوم.

محمد تقی زاده [ 1399-07-09 ]
با سلام بنده میخواستم برای یکی از چشمها تزریق چربی انجام دهم ولی من یزدم اول هزینه اش چقدر میشه حدودا و دوم ایا می توانم صبح بیایم و بعد از ظهر برگردم یزد متشکرم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟

مزوتراپی برای لک صورت، فرایندی است که در آن پزشک با استفاده از سوزن‌هایی بسیار نازک آنزیم ها، هورمون‌ها و ویتامین‌های موردنیاز پوست را به آن می‌رساند. این موارد برای سفت شدن و جوان‌سازی پوست مفید هستند. ازآنجایی‌که صنعت زیبایی درمان‌های بسیاری را ارائه داده و هرکدام از آن‌ها دستیابی به نتایجی فوق‌ال ... ادامه مطلب

تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟

گودی بغل ران در قسمتی که باسن به ران می‌ رسد ایجاد می‌ شود. از دلایل گودی بغل ران می‌ توان به مواردی چون تغییر در ساختار سلول‌ های چربی، افزایش سن، هورمون‌ ها، ژنتیک و تغییرات شدید وزنی اشاره کرد. روش‌ های زیادی برای رفع گودی کنار ران وجود دارد که شامل تزریق چربی است. ... ادامه مطلب

پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلاسما تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی پوست، درمان جوش ، از بین بردن چین و چروک های صورت ، کاهش نقاط قرمز پوست ، درمان اسکار آکنه، درمان افتادگی پلک ، لیفت بینی و همچنین کاهش لکه ها و خال های پوستی است که بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه انجام می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.