اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / مراقبت ها و عوارض کاشت ابرو

مراقبت ها و عوارض کاشت ابرو

یکی از راه حل‌هایی که باعث می‌شود ابروهایتان همانند گذشته، پر پشت و زیبا باشد و یا کم پشتی ذاتی ابروهای شما را از بین ببرد، کاشت ابرو طبیعی است. اصول و قواعد و قوانین کاشت ابرو، همانند کاشت مو می‌باشد با این تفاوت که در کاشت ابرو به دلیل اینکه شرایط حساس تر بوده نیاز به دقت و ظرافت‌های بالایی برای کسب بهترین نتایج است. به همین دلیل در انتخاب کلینیک و پزشک پوست و مو، برای انجام این روش باید دقت بالایی در نظر گرفته شود.

کاشت ابرو به علت حساسیت بالای این روش، نیازمند تبحر و تجربه پزشک، همچنین بهره گیری از بهترین روشهای کاشت می‌باشد. همشهریان گرامی، در کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر رامین مدرسی با استفاده از بهترین تیم پزشکی، تجهیزات درجه یک و مدرن، تجربیات بلند مدت و همچنین بهره‌گیری از جدیدترین فن‌آوری‌های این علم، انجام بهترین کاشت ابرو در اصفهان را برای مراجعین عزیز تضمین می‌نماییم.

به طور کلی اگر بخواهیم کاشت ابرو را تعریف کنیم؛ باید بگوییم کاشت ابرو یا همان پیوند ابرو به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، ابتدا موها از کناره‌های گوش یا همان بغل گوش (به دلیل اینکه موهای کناره گوش نرم تر و شبیه به موهای ابرو می باشد) برداشته و در امتداد ابروهای شما کاشته می‌شود. همانطور که گفته شد اصول و قواعد کاشت ابرو همانند کاشت مو می‌باشد.

یعنی پس از چند روز موهای کاشته شده ابرو، ریزش پیدا می‌کنند و حدود 3 ماه موهای جدید ابرو جوانه زده و در نهایت در طول 9 ماه پس از کاشت ابرو، موهای جدید ابرو کامل در آمده و تکمیل می‌شوند. بهتر است برای کاشت ابرو هم از بهترین روشهای کاشت مو استفاده شود تا بدون عوارض و ایجاد مشکل، بتوان بهترین تراکم ابرو را با ظاهری طبیعی در مدت زمان کوتاه تری تجربه کرد.

بهترین تراکم کاشت ابرو

مراقب‌های لازم بعد از کاشت ابرو

شستشوی نقاط پیوند زده شده، باید به آرامی و با ملایمت انجام گیرد و در روزهای ابتدایی، توصیه می‌شود این کار سه بار در طول روز تکرار شود اما باید مواظب بود که آسیبی به فولیکول‌های جوان وارد نشود و بعد از اتمام هر مرحله شستشو، محل پیوند با پماد آنتی بیوتیک ضدعفونی گردد.

بعد از کاشت ابرو ممکن است در اطراف محل پیوند پوست خشک شده و به صورت پوسته پوسته درآید. از دستکاری و کندن این پوست‌های خشک شده جداً خودداری شود چرا که می‌تواند به پیوند‌های انجام گرفته آسیب بزند. جای نگرانی وجود ندارد چون این پوسته‌ها مانند کبودی‌های اطراف محل پیوند، پس از 10 روز برطرف خواهند شد و دیگر اثری از عمل کاشت در اطراف ابرو نخواهد ماند.

لازم است داروها و پمادهایی که پزشک تجویز کرده تهیه و طبق دستور مصرف شوند .همچنین توصیه‌های لازم برای مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو، توسط پزشک به بیمار گفته خواهد شد که رعایت آنها برای کسب نتیجه مطلوب تر، لازم است.

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو یک کاشت مو با وسعت کم و ناچیز است که شامل عوارض جانبی اندکی می‌شود. تزریق ماده بی‌هوشی تا اندازه‌ای دردآور است، زیرا ناحیه دور چشم بسیار حساس است. پس از جراحی اولیه کاشت ابرو، ناحیه کاشت احتمالاً کبود می‌شود. با این حال پس از بی‌هوشی هیچ دردی احساس نمی‌کنید. تورم و التهاب دور چشم نیز نسبتاً رایج است که البته تورم ایجاد شده، به سرعت، اغلب در عرض یک شب، ناپدید می‌شود. از عوارض دیگر کاشت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

- درد ناشی از تزریق ماده بی حسی به دلیل حساسیت بالای ناحیه اطراف چشم
- بیهوشی
- تورم پیشانی و دور چشم
- احتمال بروز عفونت
- خونریزی در زمان عمل
- کبودی، التهاب و ورم در ناحیه ابرو
- ایجاد خارش زودگذر پس اتمام کاشت ابرو
- خارش شدید طولانی مدت که نشان دهنده عفونت در محل کاشت می‌باشد

در صورت مشاهده هر گونه عارضه طولانی مدت پس از کاشت ابرو باید به پزشک معالج مراجعه نمایید .

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

همشهریان گرامی، اگر در فکر جوانسازی پوست خود هستید، دست‌یابی به مطلوب‌ترین نتایج، با انتخاب بهترین پزشک پوست و مو در اصفهان امری بدیهی است. همچنین از انجام اعمال زیبایی حوزه پزشکی در اماکنی جز مراکز درمانی، جدا خودداری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سهیلا منتظمی [ 1402-04-06 ]
کاشت ابرو

سمیه حلیلی [ 1400-12-18 ]
من میخام کاشت ابرو بزنم

لاله پورجم [ 1400-12-18 ]
هزینه کاشت و من روی تتو می خوام ابرو بکارم

ندااسماعیلی [ 1400-11-12 ]
باسلام قیمت کاشت ابرو رو میخواستم بدونم

فاطمه سوادی [ 1399-07-13 ]
با سلام اگر امکان دارد در مورد کاشت ابرو ، بر روی تاتو که 2 سال است ترمیم نشده مشاوره میخواهم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟

مزوژل پروسترولین یکی از جدیدترین و مؤثرترین راههای درمان مشکلات پوستی از جمله لک است. مزوژل حاوی مواد بازسازی کننده و تغذیه کننده پوست مثل هیالورونیک اسید، ویتامین و پپتید‌ها هستند که به روشن‌تر شدن و افزایش طراوت پوست کمک می‌ کند و جهت درمان لک در نواحی صورت، گردن و دستها مؤثر هستند. ... ادامه مطلب

پلاسما جت برای از بین بردن لک صورتپلاسما جت برای از بین بردن لک صورت

پلاسماجت روشی تایید شده از سازمان بهداشت جهانی است که به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین روش های درمان لک نیز شناخته شده است ... ادامه مطلب

روشهای درمان منافذ باز پوستروشهای درمان منافذ باز پوست

برخی از افراد زمانی که به پوست صورت خود در آینه می‌نگرند؛ روی پوست بخصوص در ناحیه گونه‌ها و بینی، سوراخ‌ های زیادی در کنار هم می‌بینند که در کنار بعضی از آنها جوش‌های ریز و درشت سرسیاه و سرسفید درآمده است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.