اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت لب / روشهای فرم دهی و افزایش حجم لبها

روشهای فرم دهی و افزایش حجم لبها

یکی از مهمترین ساختارهای صورت شما لب‌هایتان است. گرچه لب بخش کوچکی از ساختمان صورت را تشکیل می‌دهد ولی تأثیر چشمگیری بر نمای کلی ظاهر هر شما دارد. لب عملکردهای متفاوتی در صورتتان به عهده دارد که اولین آنها ایفای نقش اسفنکتر ورودی دهان است؛ دومین نقش آن وسیله‌ای برای بیان احساسات شما است و برقراری ارتباط اجتماعی با اعمالی چون صحبت، لبخند، بوسه وشکلک درآوردن را به عهده دارد.

همگی ما تجربه تمرکز بر روی لب‌ و چشم‌های مخاطب را در زمان گفتگو داشته‌ایم و بر اهمیت لب‌ها واقفیم. از لحاظ زیبایی شناسی، صورت به سه بخش نسبتا ً مساوی تقسیم می‌شود؛ لب‌ها ساختار کلیدی ثلث تحتانی صورت را تشکیل می‌دهند و نیازمند تعادل با اجزای دیگر صورت هستند. متاسفانه با افزایش سن لب‌ها دچار بارزترین تغییرات در چهره می‌شوند.

گرچه این تغییرات قسمتی از پروسه طبیعی افزایش سن می‌باشند ولی با وجود ناخوش آیند بودن، به راحتی قابل رفع هستند. امروزه روشهای متعددی برای زیبا سازی و افزایش حجم لب‌ها وجود دارد که این روشها به دو دسته جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌شوند. در ادامه شما را با لیفت سانترال لب به عنوان یک شیوه جراحی برای فرم دهی به لبها و تزریق ژل و چربی برای افزایش حجم و فرم دهی به این عضو آشنا خواهیم کرد.

زیبا سازی لب در اصفهان

لیفت سانترال لب

در جوانی، لب بالا زمانی که دهان به طور جزئی باز است، تقریبا 2 میلی متر بالاتر از دندان بالایی قرار دارد. لب‌ها در سنین جوانی، پر و برجسته هستند ولی با افزایش سن، لب بالایی بلندتر می‌شود و فاصله لب بالا با بینی بیشتر خواهد شد. همچنین دندان‌های بالا زیر لب پنهان می‌مانند. به علاوه، لب به سمت داخل دهان برمی‌گردد و برجستگی طبیعی خود را از دست می‌دهد. از نشانه‌های افزایش سن در لب بالا می‌توان به باریک شدن، بلندی و مشخص نبودن دندان‌ها اشاره کرد.

لیفت سانترال لب به اصلاح ظاهر لب بالایی کمک می‌کند و آن را به موقعیت قبلی خود برمی‌گرداند و بالا می‌کشد به برجستگی طبیعی را ایجاد می‌کند. لیفت گوشه لب نیز نوعی لیف لب است. این روش در افرادی قابل انجام است که گوشه لب آنها به سمت پایین متمایل شده است و با لیفت سانترال لب، میتوان این حالت را اصلاح نمود.

تزریق چربی به لب‌ها

پیوند چربی می‌تواند برجستگی طولانی مدت در لب‌ها ایجاد کند. اولین نکته‌ای که باید در تزریق چربی لب مد نظر قرار داد، فرم ساختاری لب و آگاهی از آناتومی لب و ساختمان‌های مرتبط به آن مثل فک و دندان‌ها است. پزشک با در نظر گرفتن عوامل موٌثر در جذابیت لب، می‌تواند با انجام تزریق چربی، زیبایی و تناسب طبیعی و ذاتی لب، متناسب با چهره فرد را ایجاد کرده، لب جوان تر و جذاب تری برای شما بیافریند.

البته صرفا شناخت خصوصیات “لب زیبا” کافی نیست. درک این نکته ضروری است که اضافه کردن بافت به یک بخش لب، چه اثراتی بر ساختار مجاور آن می گذارد. در مورد افرادی که به طور طبیعی، لبهای خوش فرمی دارند، اضافه کردن بافت چربی تقریباً به هر نقطه از لبشان نتیجه زیبایی به همراه خواهد داشت

در صورتی که در مورد افرادی با لب‌های باریک و بی‌تناسب، حجم دادن به کل لب، نه تنها به بهبود ظاهری کمک نمی‌کند، بلکه ممکن است موجب افتادگی لب‌، بخصوص لب بالا شود. تزریق چربی در لایه‌ها و بخش‌های مختلف لب، به نتایج مختلفی می‌انجامد. به همین دلیل برای ایجاد تغییرات مثبت در لب، می‌بایستی به لایه‌ها و مناطق مختلف لب که قرار است تزریق در آن صورت گیرد توجه بسیار داشت.

تزریق ژل یا فیلر لب

پس از تزریق بوتاکس، پرکاربرد ترین اقدام زیبایی تزریق ژل است. تزریق ژل لب رایج ترین راهکار برای افزایش حجم و فرم دهی به لب‌ها است. تزریق ژل لب یک روش غیرتهاجمی بوده که ظرف چند دقیقه قابل انجام می‌باشد. در این روش عوارض کمتر و دوره ریکاوری کوتاه تری در مقایسه با جراحی لیفت سانترال لب و تزریق چربی وجود دارد.

با تزریق ژل لب‌ می‌توان افزایش حجم و فرم مطلوبی در لب‌ها ایجاد کرد. امروزه برای تزریق فیلر لب معمولاً از ژل‌های هیالورونیک اسید استفاده می‌شود که علاوه بر حجم و فرم مقطعی، با تحریک پوست به کلاژن سازی، پس از دوره ماندگاری ژل نیز فرمی بهتر از قبل از تزریق به لب‌ها می‌دهند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

همشهریان گرامی، اگر در فکر جوانسازی پوست خود هستید، دست‌یابی به مطلوب‌ترین نتایج، با انتخاب بهترین پزشک پوست و مو در اصفهان امری بدیهی است. همچنین از انجام اعمال زیبایی حوزه پزشکی در اماکنی جز مراکز درمانی، جدا خودداری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رویا صباحی [ 1402-06-28 ]
برای تزریق ژل لب روسی بعدش نیاز به مراقبت های خاصی هست و چند سی سی باید تزریق بشه ممنون میشم جوابم رو بدید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پلاسما فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟پلاسما فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

پلاسما فرکشنال یک روش جوانسازی پوست است که برای درمان هدفمند نواحی مشکل‌ دار، جای زخم و جوش، کاهش چین‌ و چروک‌ های ریز و عمیق، ایجاد علائم کششی و تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین به‌ منظور بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، یکسان‌ سازی رنگ پوست و تحریک بافت‌ های پیوندی، استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب

تزریق چربی صورتتزریق چربی صورت

تزریق چربی یکی از روشهای جوانسازی و حجم دهی اجزای بدن به ویژه صورت است که اگر به درستی و در فرد مناسب انجام شود، نتایج درخشانی در افزایش زیبایی خواهد داشت ... ادامه مطلب

تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورتتزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

تعادل و تقارن در صورت، ویژگی بارزی در زیبایی است. زیبایی و تقارن اعضای صورت نقش مهمی در افزایش اعتمادبنفس افراد دارد. البته این امکان وجود دارد که بطور معمولی و بدون هیچ جراحی کم تهاجمی ای، صورت کاملا متقارن نباشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.