اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / رعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائد

رعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائد

روشی که این روزها برای از بین بردن موهای زائد باب شده، لیزر موهای زائد می‌باشد. با لیزر موهای زائد صد در صد موهای شما از بین نمی‌رود اما باید بدانید موهای سرسخت و زبری که مدت‌ها از وجودشان رنج می‌بردید، بسیار کم می‌شوند و اگر چیزی از آنها باقی بماند جز موهایی نازک و غیرقابل دیدن نیست.

با لیزر موهای زائد دیگر نگران کمبود وقت برای شیو کردن روزانه و تحمل درد و هزینه‌های اپیلاسیون نباشید. این روش مقرون به صرفه شما را برای همیشه از شر موهای زائد مزاحم و ناخوش آیند خلاص می‌کند. در ادامه به 8 نکته‌ای که قبل از انجام لیزر موهای زائد باید رعایت شود، اشاره خواهیم کرد.

لیزر موهای زائد در اصفهان

رعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائد

1- عدم مصرف تركيبات ايزوترتينوئين

حداقل 6 ماه قبل از انجام لیزر موهای زائد از مصرف قرص هاي خوراكي با تركيبات ايزو ترتينوئين مثل ( آكوتان، دكوتان، رآكوتان و …) خودداری کنید و در صورت مصرف موضعي آن حداقل به مدت يك هفته قبل از لیزر موهای زائد از آنها استفاده نکنید.

2- آگاهی دادن به پزشک

از هر دارویی مصرف می‌کنید یا به هر بیماری که مبتلا هستید، قبل از انجام لیزر موهای زائد به پزشکتان اطلاع دهید. اگر به تازگی آفتاب گرفته‌اید یا سولار کرده‌اید، یا هر چیز مشابه این را به پزشک اطلاع دهید زیرا عدم اطلاع رسانی، ممکن است به پوست شما آسیب بزند یا تحمل درد هنگام درمان را برای شما غیر ممکن کند.

3- سابقه تبخال

اگر سابقه تب خال داريد حداقل 48- 24 ساعت قبل از درمان با ليزر مو از داروهاي ضد ويروسي استفاده شود.

4- عدم استفاده از دئودورانت، مرطوب کننده و ... روی پوست محل درمان

اطمینان حاصل کنید که تمام نواحی که قرار است تحت درمان لیزر قرار بگیرد از هرگونه نرم‌کننده، کرم و محصولات آرایشی عاری باشند. اسپری، کرم‌های برنزه و مرطوب کننده، روغن‌ها و همه محصولات آرایشی، وقتی در معرض پرتو لیزر قرار می‌گیرند می‌سوزند و به پوست شما آسیب می‌زنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که روز درمان پوست شما کاملاً پاکیزه و عاری از هرگونه محصولات آرایشی باشد.

5- زمان بندی قبل از انجام لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر موهای زائد با توجه به اینکه کدام ناحیه از بدنتان قرار است تحت درمان لیزر قرار گیرد زمان بندی مناسب را انجام دهید. قسمت‌هایی مانند صورت، زیربغل یا بیکینی زمان کمی می‌برد اما سایر اعضا مانند پا، کل بدن ، لیزر مردان و امثال آن زمان زیادی از شما می‌گیرند.

6- پرهیز از برنزه کردن

6 هفته قبل از لیزر موهای زائد از آفتاب گرفتن یا برنزه کردن اجتناب کنید. زیرا لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه تیره در موهای شما کار می‌کند. هنگامی که پوستتان را برنزه می‌کنید رنگ پوست تیره می‌شود و لیزر نمی‌تواند پوست و موی شما را از هم تشخیص دهد و همچنین ممکن است اشتباهاً پوست را هدف قرار دهد و موجب سوختگی شود. اکثر افراد در پاییز و زمستان و حتی بهار به رفع موهای زائد با لیزر می‌پردازند تا بتوانند در تابستان از داشتن پوستی نرم و لطیف لذت ببرند.

7- لایه برداری خفیف قبل از لیزر موهای زائد

3 یا 4 روز قبل از لیزر موهای زائد ناحیه‌ای از بدنتان که قرار است تحت درمان قرار گیرد را لایه‌برداری کنید. زمانی که سلول‌های پوست مرده را با لایه‌برداری از سطح حذف می‌کنید، در واقع به لیزر اجازه می‌دهید مسیری روشن‌تر از ریشه مو پیدا کند. همچنین پوست مرده یا خشک، بعضی اوقات ممکن است پس از درمان باعث ایجاد قرمزی جزئی شود.

8- شیو کردن

مناطقی که قرار است تحت لیزر قرار بگیرد شب قبل از درمان شیو کنید. نواحی از پوست که قرار است لیزر شود باید صاف باشند زیرا هر مویی که بالای سطح پوست قرار دارد، انرژی لیزر را قبل از رسیدن به ریشه در فولیکول جذب می‌کند. این می‌تواند سطح پوست را هدف قرار بدهد و نتایج ضعیفی داشته باشد. صبح درمان به فکر شیو کردن نیافتید، چون قطعاً می‌تواند باعث آسیب به پوست شما شود.
هفته قبل از لیزر موهای زائد، از وکس یا اپیلاسیون موهایتان، اجتناب کنید تنها راهی که برای از بین بردن موهایتان تا قبل از لیزر درمانی دارید شیو کردن می‌باشد به این دلیل که ریشه مو برای پروسه لیزر، باید دارای فولیکول باشد. وکس و اپیلاسیون فولیکول مو را از بین می‌برند، بنابراین لیزر برای نتیجه دادن هدفی ندارد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره پرکننده های پوستی بیشتر بدانیددرباره پرکننده های پوستی بیشتر بدانید

از تزریق پرکننده ها برای افزایش حجم در نقاط مختلف صورت و بدن، رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست و درمان برخی از اسکارها استفاه می‌شود. در نتیجه تزریق فیلرها یا پرکننده های پوستی، در کمترین زمان، بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، می‌توان شاهد نتایج چشمگیری در بهبودی ظاهری پوست بود ... ادامه مطلب

انواع لک صورتانواع لک صورت

لک صورت به عنوان عارضه بسیار رایج پوستی، ممکن است به دلایل مختلف اعم از آسیب‌های ناشی از نور خورشید، ماه گرفتگی، لک‌های ناشی از بارداری یا بیماری، لک صورت با منشاء ژنتیکی و . . . ایجاد شود ... ادامه مطلب

با استفاده از چه روشهایی میتوان جوان شد؟با استفاده از چه روشهایی میتوان جوان شد؟

حفظ و احیای جوانی، همواره از اصلی ترین خواسته های بشر بوده و تلاش های بسیاری نیز برای یافتن چنین روشهایی انجام پذیرفته که برخی موثر و برخی دیگر بی ثمر بوده اند. یکی از مهم‌ترین عناصر جوانی، پوست صورت است که متاسفانه بیشتر از هر جای بدن آثار پیری را به نمایش می‌گذارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.