اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / دستگاه کرایوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه کرایوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

کرایوتراپی یا سرما درمانی روشی آسان، بی خطر و نسبتاً مقرون به صرفه است که با به کار گیری سرما، به درمان برخی از مشکلات پوستی و رفع ضایعات در پوست می‌پردازد.

کرایوتراپی یکی از روشهای بسیار موثر برای درمان ضایعات پوستی مانند زگیل تناسلی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با نتایجی درخشان انجام می شود. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد کرایوتراپی یا سرما درمانی

هدف از کریوتراپی کاهش سوخت و ساز و التهاب سلولی است. یادآوری این نکته را لازم می‌دانیم که با استفاده از کرایوتراپی، بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات پوستی درمان نمی‌شوند بلکه آثار و ضایعات آنها رفع خواهد شد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

1- رفع برخی از کیست‌ها و ضایعات توموری مانند میلیا
2- رفع برخی ضایعات پیش بدخیم مانند زگیل تناسلی
3- درمان لکه‌های پوستی ناشی از آفتاب و لنتیگو
4- درمان اسکارهای هیپرتروفیک و کلوئیدها
5- کنترل و درمان سالک و هموروئید
6- رفع ضایعات عروقی همانژیوم‌

کرایوتراپی در اصفهان

عملکرد کرایوتراپی

دستگاه کرایوتراپی از مخزن دو جداره‌ای تشکیل شده است که حاوی نیتروژن (ازت) مایع می‌باشد. درون این دستگاه، نیتروژن مایع سرمای شدیدی ایجاد می‌نماید. با اسپری محتویات داخل مخزن کرایوتراپی و برخورد محتویات به شدت سرد دستگاه با ناحیه مورد نظر، دمای آن قسمت دچار افت زیادی شده و در نتیجه ضایعاتی مانند زگیل، فریز یا منجمد می‌شوند، که این وضعیت منجر به مرگ سلولی در ضایعه و نابودی آن خواهد شد.

عوارض کرایوتراپی

از شایعترین عوارض گذرای کرایوتراپی می‌توان به ایجاد تاول قرمز یا سفید و گاهاً کبود در محل درمان اشاره کرد که به مرور زمان خشک و پوسته پوسته شده، از پوست جدا می‌گردد. پس از انجام کرایوتراپی یا سرمادرمانی در مورد ضایعات پوستی، ممکن است جای آن به شکل لکه سفید محو، یا اسکار باقی بماند. احساس درد خفیف و سوزش قابل تحمل، هنگام انجام کرایوتراپی، طبیعی بوده و نیاز به اقدام خاصی ندارد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مصطفی رحیمی [ 1401-11-12 ]
سلام ببخشید هزینه کرایوتراپی برا درمان 5نقطه ناحیه تناسلی چقده؟؟؟ و اینکه کرایوتراپی درمان ریشه ای هست یا صرفا جهت برداشتن ضایعه زگیل

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با درماپنجوانسازی با درماپن

درماپن نام وسیله‌ای است الکتریکی که به شکل قلم بوده و سر آن سوزن‌های ریز متعددی قرار دارد. این روش که یکی از روش‌های جدید پاکسازی و لایه‌برداری پوست است امروزه برای درمان عوارض پوستی گوناگون مانند زخم‌ها لکه‌های پوستی اسکارها و ... ادامه مطلب

درمان تیرگی پوست صورتدرمان تیرگی پوست صورت

تیرگی پوست یا هایپرپیگمانتاسیون به وجود لکه های پوستی‌ گفته می شود که نسبت به پوست مجاور خود تیره تر هستند. هایپرپیگمانتاسیون می‌ تواند به صورت منتشر در تمام پوست نیز به وجود بیاید. ... ادامه مطلب

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

امروزه تزریق چربی و تزریق ژل به عنوان روشهای حجم دهی و جوانسازی، با اقبال فراوانی روبه رو شده‌اند. این روشهای تزریقی در مواردی که بافتی از صورت یا بدن دچار کاهش حجم شده باشد یا حجم مورد دلخواه فرد را نداشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.