اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست

درمان کک و مک با لیزر

کک و مک یا همان لکه‌های قهوه‌ای رنگی که معمولاً در افراد با پوست روشن تر دیده می‌‌شود، بدون اینکه هیچ عارضه یا بیماری خاصی باشد، گاهی ممکن است از لحاظ زیبایی، فرد را آزرده کند و برای رفع این لکه‌ها به دنبال راهکار باشد.

علت ایجاد کک و مک

کک و مک معمولاً زمینه ژنتیکی دارد. اگر دقت کرده باشید، در افرادی که این لکه‌ها را روی پوست خود دارند، معمولاً فرد یا افرادی را در خانواده دارند که به این عارضه مبتلا است. البته از تاثیر آفتاب بر ازدیاد کک و مک نمی‌توان غافل شد. به طور معمول کک و مک در افراد با پوست تیره کمتر دیده می‌شود و کسانی که به این لکه‌ها مبتلا هستند، پوستی روشن و موهایی بور یا قرمز دارند.

در کلینیک دکتررامین مدرسی با استفاده از به روزترین دستگاه‌های موجود، می‌توانید انتظار بهترین درمان کک و مک با لیزر در اصفهان را داشته باشید.

درمان کک و مک با لیزر

روشهای متعددی برای درمان کک و مک به عنوان یکی از مشکلات پوستی ابداع شده که شامل درمان‌های دارویی، لایه برداری و لیزر می‌باشد که البته از بهترین و موثرترین آنها می‌توان به لیزر اشاره کرد.

بهترین درمان کک و مک

درمان دارویی کک و مک

در افراد مبتلا به این لکه‌های پوستی (کک و مک) در صورت انتخاب درمان دارویی، معمولاً هیدروکینون برای بی‌رنگ کردن لکه‌ها تجویز می‌شود، که البته مزایا و معایب خاص خود را دارد و ماندگاری در درمان هم در صورت انتخاب این روش، جای بحث دارد.

درمان لایه برداری یا پلینگ کک و مک

به روش لایه برداری یا پلینگ پوست نیز، می‌توان تا حدی لکه‌های ناشی از کک و مک را کمرنگ نمود. در این روش طبق تشخیص پزشک، عمق مناسب لایه برداری پوست مشخص می‌شود، و طی چند جلسه درمان کامل می‌گردد.

درمان کک و مک با لیزر

با توجه به گوناگونی لیزرها، انتخاب مناسب ترین لیزر، برای درمان کک و مک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. طبق تحقیقات انجام شده لیزر کیوسوییچ برای درمان کک و مک بهترین انتخاب است.عملکرد لیزر کیوسوئیچ برای درمان کک و مک به این صورت است که با استفاده از پالس‌های نوری شدید و متمرکز، این لکه‌های پوستی را هدف قرار می‌دهد.

در نتیجه مطالعات و تجربیات صورت گرفته مشخص گردید، درمان کک و مک با لیزر کیوسوئیچ، باعث کمرنگ شدن بیش از 50% لکه‌ها در 62% افراد تحت درمان بوده است. مورد قابل توجه، ماندگاری درمان کک و مک با لیزر کیوسوئیچ است که نسبت به روشهای دیگر بسیار موفقیت آمیزتر می‌باشد.

پیشگیری از کک و مک

برای پیشگیری از این لکه‌ها، بهترین راه محافظت در برابر آفتاب است. استفاده منظم از کرم‌های ضد آفتاب مناسب، استفاده از کلاه لبه دار و پوشش صحیح در برابر نور خورشید، می‌تواند تا حد زیادی از بروز کک و مک پیشگیری کند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :عاطفه الماسی [ 1401-05-15 ]
سلام من صورتم لک لیجاد شده و کک و مک داره میخواستم ببینم راهی هست که خوب بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفتلیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفت

اندولیفت یک روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و بدون نیاز به بیهوشی می باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی تابیده می شود که به ضخامت یک تار مو هستند و به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. ... ادامه مطلب

مزایا، نحوه تزریق، مراقبتها و ماندگاری تزریق چربی به ساق پامزایا، نحوه تزریق، مراقبتها و ماندگاری تزریق چربی به ساق پا

انتقال چربی یا پیوند چربی ساق پا یک روش جراحی کم تهاجمی برای افزایش حجم و زیبایی ناحیه ساق است. ... ادامه مطلب

بهترین روش های درمان ترک های پوستیبهترین روش های درمان ترک های پوستی

ترکهای پوستی یا استرچ مارک همان خطوطی هستند که اولین نشانه‌های آن اصولا در سن بلوغ و با رشد اندام‌ها ایجاد می‌شود. همانطور که می‌دانید افزایش وزن نیز باعث رشد اندم‌ها خواهد شد و این تغییر وزن، مهمترین عامل ایجاد ترک‌های پوستی محسوب می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.