اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت لب / لیفت لب چیست و روشهای آن کدام است؟

لیفت لب چیست و روشهای آن کدام است؟

لبها یکی از اعضای برجسته و چشمگیر در صورت هستند که تناسب و زیبایی آنها در جذابیت چهره نقشی غیر قابل انکار دارد. بر خلاف باور عامه که تصور می‌کنند زیبایی لبها صرفا به افزایش حجم آنها با روشهایی مانند تزریق ژل و تزریق چربی مربوط می‌شود؛ باید بگوییم علاوه بر حجم لبها، فرم و نحوه قرارگیری آنها در صورت نیز بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال اگر فاصله لب بالا با بینی بیش از حد باشد و از تناسب خارج شود؛ یا گوشه‌های لب به سمت پایین تمایل داشته باشند؛ به ویژه در زنان، می‌تواند به زیبایی آنها آسیب وارد کند؛ و علاوه بر سن و سال بالا، عبوس و غمگین بودن را نیز به مخاطب القا نماید. حال اگر فردی با چنین شرایطی در لب خود مواجه بود، راه چاره چیست؟ آیا روش یا روشهایی برای رفع این مشکل وجود دارد؟
پاسخ به این سوالات را با مطالعه ادامه این مطلب خواهید یافت، پس با ما باشید.

کلینیک پوست و زیبایی دکتر رامین مدرسی یکی از مراکز معتبر و مجاز می‌باشد که با کادری مجرب و در محیطی ایمن، انواع خدمات جراحی و غیر جراحی لیفت لب در اصفهان را به شما همشهریان گرامی ارائه می‌نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

لیفت لب چیست؟

لیفت لب به عملی گفته می‌شود که طی آن فاصله لب بالا و بینی در حد نرمال و متناسب با اجزای صورت، کاهش یافته، همچنین در صورت نیاز، گوشه‌های لب نیز به سمت بالا سوق داده می‌شود. لیفت لب به شیوه‌های مختلف و با بکارگیری تکنیک‌های متفاوت انجام می‌شود که در نگاه کلی، به دو روش جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌گردد.

لیفت لب چیست ، دکتر رامین مدرسی

روشهای جراحی لیفت لب

لیفت لب به روش جراحی از جمله خدماتی است که در کلینیک تحت بی حسی موضعی و توسط پزشک پوست قبل انجام است. در این روش با ایجاد برشی مختصر و خارج نمودن پوست اضافه، لب بالا به سمت بینی متمایل می‌شود و فاصله این دو جزء از صورت به حد نرمال نزدیک می‌گردد.

لیفت سانترال لب

در لیفت سانترال لب که یکی از پرکاربردترین روشهای بالا بردن لب می‌باشد؛ با ایجاد برشی کوچک در زیر بینی، لب بالا از مرکز به سمت بینی کشیده می‌شود. با این روش علاوه بر کاهش فاصله مرکز لب بالا با بینی، بدون تزریق فیلر، برجستگی لبها نیز به طور دائمی افزایش می‌یابد.

لیفت لب با برش شاخ گاوی زیر بینی

لیفت لب با این تکنیک، شایع ترین روش جراحی است. در این روش با ایجاد برشی به شکل شاخ گاو در زیر بینی (کاملاً چسبیده به بینی) و خارج نمودن پوستهای اضافه و متصل نمودن دو سر پوست به هم، تمام قسمتهای لب، از بخش مرکزی گرفته تا کناره‌ها، به سمت بالا کشیده می‌شوند.

لیفت کناره‌های لب

برای بالا بردن کناره‌های لب و خندان نمودن چهره با جراحی، لازم است دو برش کوچک در کناره‌های لب ایجاد شود؛ و با برداشتن مقدار کمی از پوست این ناحیه، گوشه‌های لب به سمت بالا متمایل گردد.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

روشهای غیر جراحی لیفت لب

لیفت لب بالا بدون جراحی نیز امکان پذیر است. این روشها، در میان افرادی که علاقه‌ای به جراحی لیفت لب ندارند و یا اینکه بنابر دلایلی نمی‌توانند جراحی انجام دهند، بسیار محبوب و پرطرفدار است. لیفت با نخ کاملا بدون درد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.در این روشپزشک با استفاده از سوزن های بسیار ظریف، نخ های مخصوص و قابل جذب را وارد بافت لب کرده و پس از بالا کشیدن و فرم دهی لب، نخ ها را خارج می کند.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، ارائه دهنده کلیه خدمات تزریق بوتاکس و درمان لبخند لثه ای در اصفهان، آماده پذیرایی از شما مراجعین محترم می‌باشد. برای مشاوره رایگان، اطلاع از هزینه‌ها و دریافت نوبت با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورتتزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

تعادل و تقارن در صورت، ویژگی بارزی در زیبایی است. زیبایی و تقارن اعضای صورت نقش مهمی در افزایش اعتمادبنفس افراد دارد. البته این امکان وجود دارد که بطور معمولی و بدون هیچ جراحی کم تهاجمی ای، صورت کاملا متقارن نباشد ... ادامه مطلب

سلولیت چیست؟سلولیت چیست؟

ایجاد ناهمواری روی سطح پوست و اختلال در زیبایی بدن بر اثر کشیدگی کیسه‌های چربی مخالف بافت پوست را سلولیت می‌نامند که با افزایش سن در سطح پوست بیشتردیده می‌شود ... ادامه مطلب

جوانسازی و رفع چین وچروک دور لبجوانسازی و رفع چین وچروک دور لب

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می‌ شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌ دهد. کلاژن، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌ شود. از دست دادن کلاژن به شکل طبیعی با بالا رفتن سن بروز می‌ کند؛ اما برخی عادت‌ های سبک زندگی ممکن است این فرآیند را تسریع کنند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.