اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / ماندگاری ژل لب چقدر است؟

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل لب که این روزها از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشد، جزو اقداماتی در حیطه پوست و زیبایی است که برای افزایش حجم و فرم بهتر لبها انجام می‌شوند. اثرات این فیلرها به طور متوسط 6 الی 18 ماه ماندگاری دارد. فیلرهای لب متعددی در بازار وجود دارند که به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) رسیده و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد و از دوام متفاوتی هم برخورداراند. در تزریق ژل لب از فیلرهای پوستی همچون هیالورونیک اسید استفاده شده تا حجم لبها به صورت موقت افزایش پیدا کند. هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارد و جایگزین کلاژن می شود. این فیلر به دلیل ایمنی و ماندگاری بالاتر به عنوان فیلر انتخابی به کار گرفته می شود.

تزریق ژل لب کاملا طبیعی، با ماندگاری بالا در یکی از بهترین کلینیک‌های پوست مو و زیبایی مجهز اصفهان، توسط دکتر رامین مدرسی انجام می‌شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری تزریق ژل لب

یکی از مواردی که بعد از فرم مطلوب در تزریق ژل لب اهمیت دارد، ماندگاری آن است. همانطور که می‌دانید تزریق ژل روشی موقتی و غیر دائمی است. البته در گذشته ژل های دائمی بسیار رواج داشت که به دلیل عوارض ناشی از آن اخیراً مورد استفاده قرار نمیگیرد و ژل های موقتی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش حجم محسوب می‌شوند. ماندگاری تزریق ژل لب به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

تکنیک پزشک در تزریق

اگر تزریق ژل به درستی و به میزان لازم انجام شود و از تکنیک مناسبی برای تزریق استفاده شود، ماندگاری تزریق ژل لب نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل انتخاب پزشک در تزریق ژل لب علاوه بر کاهش عوارض و ایجاد شکل و فرم بهتر لبها، میتواند به ماندگاری بیشتر تزریق ژل لب نیز بی انجامد.

مراقبتهای پس از تزریق ژل لب

مراقبتهای پس از تزریق ژل لب نیز در ماندگاری آن بسیار تاثیرگذار است که باید از همان لحظات آغازین پس از تزریق ژل انجام شود. کمپرس یخ با وجود اینکه اثر چندانی در ماندگاری تزریق ژل لب ندارد؛ ولی به شدت توصیه می‌شود زیرا در بهبود نتایج و کاهش عوارضی مانند تورم، کبودی وهمچنین التهاب لبها اثرگذار است. پرهیز از مصرف نوشیدنی‌ها و غذاهای بسیار تند و داغ، پرهیز از تحت فشار قرار دادن و دستکاری کردن لب و ضربه به لبها، حفاظت از پوست لبها در برابر اشعه آفتاب از مواردی هستند که در ماندگاری ژل لب موثر می‌باشند.

ماندگاری تزریق ژل به لب

نوع و برند ژل

سرعت تجزیه هر کدام از ژل ها، در بدن انسان بسیار متفاوت است یعنی هر ژلی، ماندگاری متفاوتی دارد. البته فاکتورهای زیادی در میزان ماندگاری ژل ها نقش دارند که نوع و برند ژل یکی از آنها است.

ژنتیک

نحوه برخورد بدن و خصوصیات ژنتیکی هر فرد در قبال تزریق ژل و به طور خاص تزریق ژل لب ممکن است متفاوت با دیگران باشد. کاملاً بدیهی است که یک نوع ژل به میزان مساوی برای دو نفر تزریق شده باشد و جذب ژل در یکی زودتر از دیگری اتفاق بیفتد. این مورد بستگی مستقیم به ویژگی های شخصی هر فرد دارد. البته با توجه به این مورد زمان ماندگاری تزریق ژل تاثیر خیلی زیادی نخواهد داشت.

سبک زندگی

در مورد سبک زندگی، کاهش استرس، پرهیز از مصرف سیگار و تغذیه سالم میتواند به ماندگاری ژل لب کمک کند.

آدرس اینستاگرام

نکته:

لبها نسبت به سایر مناطق صورت به دلیل حرکت و تحت فشار بودن بیشتر، دوام کمتری دارند. به همین دلیل پزشک پوست معمولاً برای تزریق ژل لب از برندهایی استفاده می‌کند، که ماندگاری بالاتری نسبت به موارد مشابه دیگر دارند.

هزینه تزریق ژل لب

در کلینیک های پوست و مو، تزریق ژل از مواردی است که به هیچ عنوان قبل از جلسه مشاوره نمی‌توان تخمین درستی برای قیمت آن داشت. هزینه تزریق ژل لب به موارد متعددی وابسته است که از مهمترین آنها نوع و برند ژل است و بعد از آن مقدار ژل مورد نیاز در برآورد هزینه‌ها تاثیر دارد.

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ساکشن غبغبساکشن غبغب

غبغب را می‌توان با روشهای گوناگون رفع نمود تا به این وسیله ناحیه زیر چانه صاف و بدون برجستگی چشمگیری شود. برخی از روشهای رفع غبغب عبارتند از آر اف فرکشنال، هایفوتراپی، کویتیشن، مزوتراپی و ساکشن غبغب ... ادامه مطلب

مزونیدلینگ و جوانسازی پوستمزونیدلینگ و جوانسازی پوست

مزونیدلینگ درمانی ترکیبی از روشهای مزوتراپی و میکرونیدلینگ است. هدف از انجام این روش تولید کلاژن و الاستین در پوست است که باعث افزایش کیفیت، انعطاف‌پذیری، حالت کشسانی و جوانسازی پوست می‌شود ... ادامه مطلب

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل یکی از بهترین روش‌ های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌ باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ ها، مواد معدنی، اسید‌ های آمینه، ویتامین‌ ها و آنتی اکسیدان‌ هاست که در پروسه‌ ی مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.