اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / درمان تعریق زیاد چیست و روش قطعی آن کدام است؟

درمان تعریق زیاد چیست و روش قطعی آن کدام است؟

شاید تعریق زیاد امری ساده و بدون مشکل به نظر برسد؛ ولی برای افرادی که به آن مبتلا هستند؛ بسیار آزار دهنده و حتی مانع حضور در اجتماع باشد. اگر شما نیز با معضل عرق زیاد بدن مواجه هستید؛ توصیه می‌کنیم این مطلب را بخوانید. ما در این مقاله به‌طور مفصل در خصوص علت و درمان تعریق زیاد بدن صحبت خواهیم کرد و تزریق بوتاکس را به عنوان یکی از بهترین روشهای درمانی معرفی خواهیم نمود.

در کنار کلیه روشهای جوانسازی و درمانی پوست، تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان نیز توسط دکتر رامین مدرسی با بکارگیری بهترین نوع بوتاکس انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

دلایل و علت زیاد عرق کردن چیست؟

هنگامی که درجه‌ی حرارت بدن افزایش می‌یابد، بدن به طور خودکار برای کاهش دما، عرق می‌کند تا خود را سرد کند. در این فرآیند سیستم عصبی غده‌های عرق را به طور خودکار تحریک می‌کند. احتمالا تعریق کف دست را در حین استرس و اضطراب تجربه کرده‌اید که البته این امر کاملا طبیعی بوده و از مکانیسم های بدن نسبت به تنش می‌باشد. در برخی از موارد، تعریق به شکل بیمارگونه ای زیاد است که در این شرایط احتمالا نیاز به مداخلات درمانی الزامی به نظر می‌رسد.

شایع ترین نوع تعریق شدید، هیپرهیدروز کانونی اولیه یا ضروری است. در این نوع از تعریق، اعصابی که مسئول فرستادن سیگنال به غدد عرق هستند؛حتی اگر فعالیت بدنی و یا افزایش درجه حرارت آنها را تحریک نکرده باشد؛ بیش از حد فعال می‌شوند. مضاف بر آن، با استرس یا عصبانیت، تولید عرق حتی بدتر هم می‌شود.

هیپرهیدروز معمولا روی کف دست و پاها و گاه صورت تاثیر می‌گذارد. هیچ علت پزشکی برای این نوع هیپریدروز وجود ندارد. علت آن ممکن است ارثی باشد. هیپرهیدروز ثانویه زمانی رخ می‌دهد که تعریق شدید ناشی از مشکلات یا بیماری باشد. این نوع از تعریق شدید کمتر رایج است و عمدتاً موجب تعریق سراسری در بدن می‌شود.

آدرس اینستاگرام

برخی از عوامل و بیماریهای ایجاد کننده تعریق شدید

تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه انجام می‌شود؟

در روش تزریق بوتاکس درمان تعریق زیر بغل، مقادیر مشخصی از بوتاکس در 10 الی 15 نقطه از زیر بغل تزریق می‌گردد. با تزریق بوتاکس، اعصاب سمپاتیک به حد نرمال خود می رسند و در نتیجه تحریک پذیری آنها به مقدار زیادی کاهش می یابد و عارضه تعریق زیر بغل از بین می رود. لازم به ذکر است در زمان تزریق، بیمار هیچ دردی احساس نمی‌کند. با گذشت چند روز از جلسه درمان، میزان تعریق نیز تا حد زیادی کاهش می‎یابد و پس از مدتی نیز متوقف می شود. با پایان تاثیر بوتاکس می توان فرآیند تزریق را مجدداً تکرار کرد.

درمان تعریق زیاد با تزریق بوتاکس

ماندگاری تزریق بوتاکس زیر بغل

در تزریق بوتاکس زیر بغل هم مانند تزریق بوتاکس خط اخم، خطوط پیشانی و خطوط پاکلاغی کنار چشم، نتایج تا زمانی ماندگار است که تاثیر فلج ماهیچه، باقی مانده باشد؛ که این زمان بین 6 الی 8 ماه برآورد شده. در عین حال ممکن است طول مدت ماندگاری تزریق بوتاکس زیر بغل کمی بیشتر یا کمتر شود.

تعداد جلسات تزریق بوتاکس زیر بغل

به طور معمول گذراندن یک جلسه تزریق بوتاکس زیر بغل، دست و یا پا موجب رفع تعریق شدید در این نواحی می‌شود. پس از آن به فاصله هر شش الی هشت ماه یکبار تزریق مجدد تزریق بوتاکس زیر بغل یا دست و پا انجام خواهد شد. این زمان برابر با ماندگاری تاثیرات در ناحیه تزریق شده است که تعیین‌ کننده تعداد جلسات تزریق بوتاکس در سال، محسوب می‌شود.

هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان

اگر مایل به انجام تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان و در کلینیک دکتر رامین مدرسی می‌باشید؛ لطفا جهت مشاوره و اطلاع از هزینه‌های این عمل با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی، بهترین راه چاق شدن صورتتزریق چربی، بهترین راه چاق شدن صورت

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. اصطلاح پیوند چربی اتولوگ به روشی گفته می شود که منبع چربی به دست آمده از همان شخصی باشد که قرار است از آن استفاده شود. ... ادامه مطلب

ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟

ایجاد برخی تغییرات ناگهانی منجر به کشیدگی پوست می‌ شود. برای مثال، عواملی مانند چاق و لاغر شدن‌ های ناگهانی یا بارداری، نوعی ضایعه پوستی ایجاد می‌ شود که آن را به عنوان ترک پوستی یا استرچ مارک می‌ شناسیم. معمولاً روش‌ های درمانی جهت جلوگیری از پیشروی ترک‌ ها به کار گرفته می‌ شوند ... ادامه مطلب

رعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائدرعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائد

روشی که این روزها برای از بین بردن موهای زائد باب شده، لیزر موهای زائد می‌باشد. با لیزر موهای زائد صد در صد موهای شما از بین نمی‌رود اما باید بدانید که موهای سرسخت و زبری که مدت‌ها از وجودشان رنج می‌بردید بسیار کم می‌شوند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.