اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش

یکی از مشکلات رایج افراد در ارتباط با پوستشان، بخصوص در سنین نوجوانی و جوانی، جوش و جای جوش است. جوشها که در انواع مختلف روی پوست ظاهر می‌شوند؛ با ایجاد تغییر رنگ و اختلاف سطح، موجب عدم صافی و یک دست بودن پوست خواهند شد؛ و حتی ممکن است به دلیل ایجاد مشکل در اعتماد به نفس به ویژه در جوانان، موجب شوند حضور فرد در اجتماع کاهش یافته.عملکرد اجتماعی او دچار اختلال گردد. در مباحث قبل درمان آکنه یا جوش به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت. حال در این مطلب می‌خواهیم به جای جوش یا اسکار آکنه، وبهترین راهکارهای از بین بردن آن بپردازیم. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

شما با مراجعه به مرکز تخصصی پوست و لیزر دکتر رامین مدرسی می‌توانید از بهترین درمان جای جوش در اصفهان بهره مند گردید. لطفا جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

انواع جای جوش

قبل از آنکه به روشهای درمان جای جوش بپردازیم؛ باید بدانیم اسکار آکنه چه انواعی دارد و به چه اشکالی دیده می‌‌شود. انواع جای جوش عبارتند از:

  1. اسکارهای آتروفیک یا فرورفته
  2. اسکارهای هایپرتروفیک یا برآمده
  3. لکه‌های پوستی

هر کدام از انواع اسکار، برای درمان به روشهای خاصی نیاز دارند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

درمان جای جوش در اصفهان

درمان اسکارهای آتروفیک یا فرو رفته

این نوع جای جوش به دو روش لیزری و غیر لیزری قابل درمان و بهبودی هستند. این روشها عبارتند از:

درمانهای لیزری اسکار آکنه فرو رفته

درمانهای لیزری اسکار آکنه فرورفته شامل آر اف فرکشنال، لیزر فرکشنال co2، لیزر دی اکسید کربن و لیزر اربيوم می‌باشند.

درمانهای غیر لیزری اسکار آکنه فرورفته

این درمانها شامل لایه برداری، میکرودرم ابریژن، تزریق ژل، تزريق چربي و سابسیژن می‌شوند که بسته به تشخیص پزشک ممکن است هر کدام از آنها یا ترکیبی از آنها روی پوست اعمال شود.

درمان اسکارهای هایپرتروفیک یا برآمده

درمانهای تزریقی اسکار آکنه هایپرتروفیک

تزریق داروهای کورتیکواستروئیدی ممکن است در درمان بافت اسکار آکنه برجسته یا کلوئید کمک کننده باشد. دوره درمانی تزریق این داروها، شامل چند مرحله تکرار می‌شود؛ که پوست می تواند با نظارت بر نتایج هر تزریق، این تزریقات را هر چند هفته یک بار انجام دهد.

درمانهای لیزری اسکار آکنه هایپرتروفیک

آدرس صفحه اینستاگرام

درمان لکه های پوستی جای جوش

لیزرهایی مانند لیزر کیوسوییچ و لیزرهای پیکو به طور گسترده ای برای درمان لک قهوه ایی ناشی از جای جوش مورد استفاده قرار میگیرند. این لیزرها با تجزیه رنگدانه ها به قطعات کوچکتر کار میکنند. در نتیجه سیستم ایمنی بدن شما میتواند این قطعات ملانین را به طور طبیعی از بین دفع کند. لیزر فرکشنال CO2 نیز تاثیر بسیار خوبی در درمان لک ناشی از جوش دارد؛ که البته تشخیص بهترین روش به عهده پزشک پوست می‌باشد. درمانهای دارویی نیز ممکن است به رفع این تیرگی ها کمک کند. ضمن اینکه توجه داشته باشید؛ تجویز این داروها حتما باید توسط پزشک پوست انجام شود؛ زیرا عوارض مصرف خودسرانه آنها ممکن است غیر قابل جبران باشد.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، یکی از مجهزترین و معتبرترین مراکز کاشت مو و ابرو در اصفهان می‌باشد که با سالها تجربه و بکارگیری جدیدترین متدها، می‌تواند بهترین نتایج کاشت را به شما متقاضیان محترم ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر اندولیفت چیست و روشهای انجام اندولیفتلیزر اندولیفت چیست و روشهای انجام اندولیفت

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است. اندولیفت به گونه ای است که در آن لیزر با اندازه ۲۰۰ تا۳۰۰ میکرون از زیر پوست تابانده می شود که موجب جوانی پوست و از بین رفتن تمامی چین و چروک صورت می شود. ... ادامه مطلب

رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزررفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر

لیزر ناحیه تناسلی یکی از روشهای مطمئن برای سفید کردن واژن می‌باشد. در این روش مناطق تیره سطح پوست اندام تناسلی زدوده شده و پوست تازه و با طراوت می‌گردد. مزیت سفید کردن پوست با لیزر اثر پذیری دائمی آن می‌باشد؛ چرا که تمامی بافت های تیره بر روی سطح پوست کاملا از بین می رود ... ادامه مطلب

لک صورت چگونه به وجود می آید و راههای درمان آن چیست؟لک صورت چگونه به وجود می آید و راههای درمان آن چیست؟

لک صورت یکی از متداول ترین مشکلات پوستی است که به دلایلی از قبیل قرارگیری در معرض تابش نور مستقیم خورشید، ژنتیک و بسیاری دیگر از علل، در پوست دیده می‌شود. موثرترین و بهترین روشهای درمان لک صورت در اصفهان، قابل انجام در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی میباشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.