اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

پیلینگ یا لایه برداری پوست، یکی از بهترین روشهایی است که به کمک آن لایه سطحی پوست برداشته می شود؛ و در نتیجه چروک های ریز، برخی از انواع جای جوش، همچنین کدری و تیرگی پوست برطرف می‌گردد. یا پیل کربن هالیوودی از جمله روشهای مناسب پیلینگ یا لایه برداری پوست است که با کمترین عوارض، می‌تواند بهترین نتایج را در بر داشته باشد. در ادامه این بحث کمی بیشتر با این روش آشنا خواهیم شد و معایب و مزایای آن را بررسی خواهیم نمود.

لایه برداری پوست با روشکربن پیل با لیزر یا کربن تراپی در اصفهان از جمله اقداماتی است که در کلینک دکتر رامین مدرسی، در بهترین سطح قابل انجام است. اگر تمایل دارید این روش را در مرکز پوست دکتر مدرسی انجام دهید؛ لطفا با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کربن پیل با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

لایه برداری به نوعی با تولید کلاژن همراه است؛ در واقع پوست بعد از پیلینگ جوان تر، شاداب تر و باطراوت تر خواهد شد. کربن پیل با لیزر که پوست را لایه برداری می‌کند؛ سلول های مرده از سطح پوست شده شده و سلولهای جدید جایگزین آنها خواهند شد. پس از این عمل، پوست روشن تر، شفاف تر و صاف تر خواهد شد. در این روش ابتدا یک لایه نازک از کربن مایع بر روی پوست مالیده می‌شود.

کربنی که روی پوست قرار داده می‌شود به اعماق منافذ پوست نفوذ می‌کند و پس از چند دقیقه، لیزر بر روی پست عمل می‌نماید. در این مرحله، نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن شده و وقتی اشعۀ لیزر از روی منطقه‌ای که کربن دارد، عبور می‌کند. کربن را تخریب نموده و همراه با آن سلول‌های مرده پوست، مواد زائد و چربی اضافی پوست را نیز از بین می‌برد، و موجب لایه برداری پوست می‌شود؛ بدون آنکه دردی ایجاد کند.

کربن پیل با لیزر

مزایا کربن پیل با لیزر

همچنین با یک بار انجام کربن پیل با لیزر، نتایجی معادل انجام 10 جلسه پاکسازی پوست یا فیشیال را می‌توانید شاهد باشید. در این روش شفافیت و جلای صورت از همان لحظه انجام بخوبی قابل مشاهده است.

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر مدرسی

برخی از کاربردهایکربن پیل با لیزر پوست

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فاطمه الماسی [ 1402-01-23 ]
من صورتم از۶سالگی کک مک داره خوب نشده لیزرم کردم خوب نشد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟

مراقبت از پوست و حفظ شادابی و سلامت آن اهمیت بسیاری در زیبایی آن دارد و زمانی که دارای پوست خشک هستید مراقبت از آن اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا پوست خشک بسیار شکننده تر از انواع دیگر پوست است. در ادامه این مطلب مراقبتهای ضروری پوست خشک را برای شما شرح داده ایم. ... ادامه مطلب

آیا ماندگاری لیزرهای جوانسازی دائمی است؟آیا ماندگاری لیزرهای جوانسازی دائمی است؟

دکتر رامین مدرسی با بهره‌گیری از تجارب و مهارتی که طی سالها فعالیت در این زمینه کسب نموده؛ می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب و اجرای بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان باشد ... ادامه مطلب

ویژگی های پوست سالم و روشهای افزایش شادابی پوستویژگی های پوست سالم و روشهای افزایش شادابی پوست

مراقبت از پوست صورت یک بخش مهم در سبک زندگی افراد به شمار می رود چرا که امروزه تمامی افراد چه مرد و چه زن به دنبال داشتن پوستی شفاف و شاداب می باشند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.