اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل یا فیلر و سوالات مربوط به آن

تزریق ژل یا فیلر و سوالات مربوط به آن

بسیاری از افرادی که قصد دارند از ژل برای افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست استفاده نمایند؛ سوالاتی در زمینه تزریق ژل دارند. شما نیز اگر تمایل به انجام تزریق ژل داشته باشید؛ ممکن است سوالاتی در مورد این روش، در ذهنتان به وجود آمده باشد. در این مطلب به 10 پرسش بیشتر پرسیده شده در ارتباط با تزریق ژل پرداخته می‌شود که شاید سوال شما هم باشد. به همین جهت مطالعه ادامه مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری صورت و اندام، و استفاده از معتبرترین برندهای فیلر، بهترین تزریق ژل در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

1- آیا تزریق ژل دردناک است؟

تزریق ژل معمولا روشی بدون درد است. قبل از تزریق محلی که قرار است مورد درمان قرارگیرد؛ بی حس می‌شود و همان اندک درد تزریق به وسیله سوزن هم احساس نخواهد شد.

2- ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهمترین آنها نوع و برند ژلی است که تزریق می‌شود. همچنین محل تزریق نیز از موارد حائز اهمیت است. دیگر مورد تاثیرگذار، مراقبتهای تزریق ژل است. ضمن اینکه گاهی ممکن است یک ژل واحد در شرایط کاملا یکسان برای دو فرد تزریق شود و ماندگاری متفاوتی برای هرکدام داشته باشد. در واقع می‌توان اینگونه گفت که ماندگاری تزریق ژل از فردی به فرد دیگر ممکن است تفاوت داشته باشد. با وجود همه موارد عنوان شده برای ماندگاری تزریق ژل، بازه زمانی 6 الی 18 ماه تخمین زده می‌شود.

3- عوارض تزریق ژل چیست؟

در این روش اگر از فیلرهای مجاز، با کیفیت و تاریخ دار استفاده شود؛ همچنین عمل تزریق توسط پزشک مجرب در این زمینه صورت گیرد؛ معمولا عارضه خاصی جز کمی تورم و التهاب . گاها کبودی مختصر در بر نخواهد داشت که آن هم به سرعت رفع می‌گردد.

4- آیا تزریق ژل برای بدن ضرر دارد ؟

اگر تزریق ژل در مراکز بهداشتی و معتبر انجام شود ، هیچ مشکلی برای اشخاص ایجاد نمی کند ، بنابراین توصیه می شود تزریق ژل در مراکز معتبر انجام شود ، درکلینیک تخصصی پوست ، مو، لیزر آتریسا تزریق ژل در مکانی کاملا بهداشتی انجام می شود .

ماندگاری تزریق ژل

5- ژل یا فیلرهای معتبر موجود در کشور ما کدامند؟

6- چه موقع نتایج تزریق ژل را مشاهده خواهم کرد؟

شما بلافاصله پس از تزریق ژل متوجه تفاوت در منطقه تحت درمان خود خواهید شد، اگرچه ممکن است ایجاد تورم و التهاب در محل تزریق مانع از تشخیص نهایی نتایج آن شود؛ که با فرو کش نمودن این عوارض ظرف یک الی دو روز پس از جلسه درمان، نتایج تثبیت شده نهایی، قابل رویت خواهند بود.

7- ژل یا فیلرهای پوستی از چه موادی تشکیل شده اند؟

فیلرهای پوستی حاوی ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید (HA) هستند که به طور طبیعی در پوست، چشم‌ها و مفاصل ما وجود دارد. همانند سایر مواد طبیعی از جمله کلاژن و الاستین که با افزایش سن کاهش می‌یابد و در نتیجه باعث می‌شود پوست ما به دلیل عدم وجود آنها در ساختار صورت انعطاف پذیری کمتری پیدا کند، اسید هیالورونیک نیز با افزایش سن کاهش می‌یابد. تزریق فیلر این افت حجم را ترمیم می‌کند و خطوط و چین و چروک‌ها را هموار می‌کند. علاوه بر این، HA بسیار آبرسان است و می‌تواند ظاهر پوست را بهبود بخشد.

8- تزریق ژل در چه نواحی از صورت انجام می‌شود؟

آدرس صفحه اینستاگرام

9- مراقبتهای پس از تزریق ژل چه هستند؟

10- هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر بستگی به نوع و مارک ژل مورد استفاده، میزان استفاده شده در هر جلسه و مساحت ناحیه تحت درمان دارد. تعیین این موارد در هر بیمار منحصر به فرد است و نیاز به بررسی در همان شخص دارد؛ که این هزینه در طول مشاوره اولیه با پزشک معالج ارزیابی و تخمین زده می‌شود؛ و به اطلاع فرد خواهد رسید.

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چین های پیشانی چگونه برطرف می شوند؟چین های پیشانی چگونه برطرف می شوند؟

درمان های مختلفی برای رفع چین و چروک های پیشانی وجود دارد که تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و بسیاری از روشهای جوانسازی شامل آن میشوند ... ادامه مطلب

آیا کیفیت بوتاکس در بهترین نتایج تزریق موثر است؟آیا کیفیت بوتاکس در بهترین نتایج تزریق موثر است؟

تزریق بوتاکس جهت جوانسازی پوست و از بین بردن چین وچروک ها استفاده می شود. تزریق بوتاکس همچنین برای درمان تعریق بیش ازحد، میگرن، لبخند لثه ای، اختلالات عضلانی و برخی دیگر از مشکلات بکار برده میشود ... ادامه مطلب

درمان تعریق کف دست با بوتاکسدرمان تعریق کف دست با بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش‌ هایی است که امروزه برای جلوگیری از تعریق نقاط مختلف بدن به کار گرفته می‌ شود و مزیت‌ های بسیار خوبی را برای افراد پس از استفاده به دنبال خواهد داشت. یکی از مزیت‌ های این روش ماندگاری بالای آن می‌ باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.