اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوش و جای جوش / لیزر اربیوم چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

لیزر اربیوم چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

لیزر LASER مخفف (light amplification by stimulated emission of radiation ) است؛ که به معنی نور تشدید شده متمرکز می باشد. درنتیجه لیزر از جنس نور است. لیزر اربیوم، نوعی لیزر پرکاربرد است که در گروه لیزرهای تخريبي (ablative) قرار می گیرد. لیزرهای تخریبی، به آن دسته از نورهای تشدید شده متمرکز گفته می شود که قسمتی از سطح پوست را برمی دارند و به اصطلاح موجب لایه برداری پوست میشوند.

لیزر اربیوم یاگ روشی مناسب برای کاهش لکه‌های ناشی از پیری، جای جوش ، چین و چروک‌ها و برخی دیگر از عوارض پوستی می‌باشد. استفاده از لیزر اربیوم برای رفع این عوارض، در صورت انتخاب درست بیمار نتایج بسیار خوبی به همراه دارد.

اگر به دنبال درمانی سریع و بدون عارضه برای رفع مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک و جای جوش هستید؛ یکی از بهترین روشها لیزر اربیوم میباشد که در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه ها میتوانید به نتایج مطلوبی در پوست خود دست پیدا کنید. برای دریافت وقت مشاوره با شماره تلفن 8-36703885 - 031 در تماس باشید.

عملکرد لیزر اربیوم یاگ

لیزر اربیوم با ایجاد آسیب در اپیدرم و برداشتن یک لایه سطحی از پوست، باعث میشود پوست به ساخت کلاژن بیشتر، برای رفع آسیبها و بازسازی خود، تحریک شود. در این زمینه هرچه لایه برداری از پوست عمیق تر باشد، نتایج حاصله نیز بهتر است؛ اما دوران بهبودی تحت این شرایط طولانی تر میشود. زیرا برای ترمیم آسیبهای بیشتر، زمان بیشتری هم صرف می‌گردد.

در بازسازی پوست با لیزر اربیوم از اشعه ای استفاده می شود که پالس های کمی از نور را با انرژی بالا ارسال می کند. که این اشعه توسط آب و مواد موجود در پوست جذب می شود و نور به انرژی گرمایی تبدیل شده، گرما سطح نازکی از پوست را لایه به لایه تخریب کرده برمی‌دارد. سپس بعد از عمل و وقتی که محل زخم بهبود پیدا می کند، پوست جدید رشد کرده و جایگزین پوست آسیب دیده ای که با لیزر برداشته شد می شود.

مراقبتهای پس از لیزر اربیوم

بعد از استفادها از لیزر اربیوم به کمک بالا نگهداشتن سر، سرد کردن محل درمان با یخ و در موارد شدید مصرف کوتاه مدت استروئیدهای خوراکی می توان از بین برد. در طول هفته ی اول پانسمان باز یا بسته هر دو قابل اجرا است. در پانسمان باز هر روز باید به طور مکرر پوست صورت را با آب خنک شست و شو داد و با پماد تجویز شده توسط پزشک چرب نمود.

لیزر اربیوم برای اسکار

کاربرد لیزر اربیوم

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض لیزر اربیوم

استفاده از لیزر اربیوم معمولا با آسیبهای کنترل شده ای به پوست همراه است و عوارض جدی به همراه ندارد. قرمزی، التهاب و تورم پوست از عوارض قابل پیشبینی این عمل هستند که با گذشت چند روز از بین خواهند رفت. ولی بکارگیری این لیزر برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند و یا مبتلا به التهاب در ناحیه تحت درمان هستند؛ ممکن است عوارض خاصی به دنبال داشته باشد. برخی از این عوارض احتمالی عبارتند از:

هزینه لیزر اربیوم

قیمت این عمل در هر مرکز پوستی ممکن است تحت تاثیر عوامل گوناگون، متفاوت باشد. برای آگاهی از هزینه لیزر اربیوم در کلینکیک دکتر رامین مدرسی اصفهان با شماره 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با ارائه بهترین خدمات در زمینه مزوتراپی و جوانسازی پوست در اصفهان، در محیطی ایمن و مطابق با پروتکل های بهداشتی، و با کادری زبده، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :عباسی [ 1403-01-02 ]
رامین مدرسی خوبه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان فرورفتگی گیجگاهدرمان فرورفتگی گیجگاه

در لغت، فیلر به معنای پرکننده است. از معنی این کلمه تاحدی می‌توان به کاربرد آن پی برد و به این جهت که جنس این نوع از پرکننده ژل مانند است، در اصطلاح عامه به آن ژل نیز گفته می‌شود ... ادامه مطلب

تاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش موتاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش مو

در دهه اخیر پی آر پی نتایج موثری برای درمان ریزش مو آندروژنیک نشان داده است . پی آر پی برای چند دهه در دندانپزشکی ، اورتوپدی و ترمیم زخم استفاده شده است . پی آر اف ( PRF ) نسل جدید پی آر پی می ‌باشد که وارد حیطه درمان ریزش مو شده است . در این مقاله به بررسی روش پی آر اف می پردازیم . ... ادامه مطلب

معرفی روشهای کاشت مومعرفی روشهای کاشت مو

کاشت مو بصورت طبیعی یکی از پرطرفدارترین روش های درمان طاسی است که امروزه به دلیل شرایط زندگی و یا ژنتیکی مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است . به طور کلی کاشت مو روشی از جراحی است که با انتخاب ریشه های مناسب برای پیوند مو می توان از ریزش مجدد مو ها جلوگیری کرد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.