اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تاثیر پروفایلو روی صورت

تاثیر پروفایلو روی صورت

ژل پروفایلو (Profhilo) یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست می باشد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند. این ماده انقلابی جدید در روشهای جوانسازی پوست است که بدون نیاز به جراحی خطوط و چروک های پوستی را از بین می برد و آن را سفت می کند. همچنین بافت پوست به این وسیله زیباتر، شفاف تر و مرطوب تر خواهد شد. تزریق ژل پروفایلو برای افرادی به کار می رود که نشانه های پیری روی پوست آنها ظاهر شده است.

ژل پروفایلو یک فیلر یا پرکننده پوستی نیست بلکه یک ژل اسید هیالورونیک با قابلیت انتشار (در بافت) است. این محصول یکی از جدیدترین نوآوری ها برای درمان افتادگی پوست با استفاده از بازسازی بیولوژیکی است که تغییر و تحول زیادی را در صنعت زیبایی به وجود آورده است. در حال حاضر پروفایلو تنها درمان در نوع خود است، ژل پروفایلو پوست را از درون بازسازی می کند و می تواند ظرف 2 هفته نتایج قابل مشاهده ای را ایجاد کند.

پروفایلو قادر است مانند لیفتینگ عمل کند. با این تفاوت که پر شدن حجم را در تمام نواحی صورت ایجاد می کند و توانایی انتشار دارد. منظور از حجم، حجم فیزیکی نیست، بلکه آب رسانی کامل به پوست شفافیت می بخشد که انگار صورتتان شاداب و حجیم شده است. تزریق ژل پروفایلو در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی به صورت کاملا تخصصی انجام می‌پذیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ژل پروفایلو صورت چگونه عمل می کند ؟

زمانی که سن بالا می رود، پوست کلاژن و الاستین کم تری تولید می کند. این دو ماده در سلامت پوست بسیار دخیل هستند. پروفایلو از تکنولوژی های مدرن برای مدل سازی پوست استفاده می کند. این ماده از هیالورونیک اسید ساخته شده است و تولید کلاژن طبیعی را تحریک می کند و کیفیت بافت پوست را افزایش می دهد. پروفایلو چهار نوع کلاژن را به پوست منتقل می کند که همگی جزء انواع اصلی کلاژن می باشند .

پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای افرادی که پوستشان پیر شده، پوست خسته ای دارند و یا حجم پوست آنها تحلیل رفته، مناسب است. پروفایلو را در مراحل درمان به قسمت های مختلف صورت می زنند که در قسمت های تزریق شده، غلظت هیالورونیک اسید بالاست و سپس این رطوبت بالا به پوست باعث شفافیت و تحریک آن برای کلاژن سازی می شود.

این ژل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود. ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد. ویژگی پروفایلو آن را به یک درمان ایده آل برای بهبود انعطاف پوست و سفت کردن قسمت هایی مثل گردن، اطراف دهان و دست ها بدون هیچ گونه علائمی از ظاهر مصنوعی تبدیل کرده است.

بیشتر افراد این درمان را برای ناحیه بین چانه و گونه برای سفت کردن پوست انجام می دهند. علائم سفت شدن پوست در این روش بعد از 8 هفته کم کم ظاهر می شود. البته توصیه می شود که بعد از چهار هفته این درمان را مجدداً تکرار کنید.

مزایای استفاده از پروفایلو

در پروفایلو، اسید هیالورونیک با وزن مولکول کم به آرامی از هیبرید های ترکیبی اسید هیالورونیک آزاد می شود و بنابراین سبب تحریک سیتوکین های التهابی نمی گردد. پروفایلو باعث هیدراتاسیون پوست به ویژه در اپیدرم می گردد. اسید هیالورونیک با وزن مولکولی زیاد در پروفایلو یک ساختار پایدار از اسید هیالورونیک را در درم فراهم می کند که سبب حجم دادن و لیفتینگ بافت می گردد.

یکی دیگر از مزایای هیبرید پایدار پروفایلو در مقایسه با اسید هیالورونیک با وزن مولکولی زیاد و اسید هیالورونیک با وزن مولکول کم، افزایش سطح ساخت کلاژن نوع I و نوع III در فیبروبلاست و کلاژن نوع IV و VII در کراتینوسیت ها است. این موضوع منجر به بهبود کیفیت پوست و هیدراتاسیون درم و اپیدرم می شود. همچنین افزایش تولید اسید هیالورونیک درونزا و الاستین در پوست باعث جوان تر شدن پوست می شود.

تفاوت ژل پروفایلو و فیلر های پوستی

پروفایلو چندان گزینه مناسبی برای حجیم کردن قسمت های مختلف پوست همچون لب ، گونه و چانه نیست و نمی توان بدین منظور از آن استفاده کرد. در واقع پروفایلو در درجه اول به منظور روشی آبرسان مورد استفاده قرار می گیرد که حاوی هیالورونیک اسید بوده و موجب جوانسازی پوست می شود .

پروفایلو برای پوست دارای فوایدی است که عبارتند از :
بهبود تناژ پوستی و بافت پوست
افزایش سفتی و جلوگیری از افتادگی پوست
لیفت پوست
شفاف کردن پوست
آبرسانی دوباره پوست
جوانسازی قسمت های خسته و پیر پوست
تحریک تولید کلاژن
کاهش خط ها و چین و چروک های پوستی
ظاهرطبیعی پوست اما صاف تر، سالم تر، نرم تر و جوان تر

ژل پروفایلو چیست؟ | تزریق پروفایلو در اصفهان | دکتر رامین مدرسی

ماندگاری تزریق پروفایلو چقدر است ؟

معمولا نتایج حاصل از تزریق پروفایلو حدود 6 ماه ماندگاری دارد اما این مقدار می تواند در افراد مختلف ، متغیر باشد.

توصیه های قبل از درمان با ژل پروفایلو

لطفاً 24 ساعت قبل از درمان، هیچ الکلی ننوشید. همچنین توصیه می کنیم چند روز قبل از درمان از مصرف آسپرین یا سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی خودداری کنید (مگر اینکه آنها را برای یک بیماری مزمن تجویز شده باشند) . اجتناب از این داروها خطر کبودی در محل تزریق را کاهش می دهد. اگر نگرانی خاصی دارید درباره آن از پزشک خود سوال کنید.

آدرس اینستاگرام

مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو

پس از تزریق پروفایلو انجام کار های روزمره مانعی ندارد اما بهتر است :

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ملیحه جاننثاری [ 1402-06-28 ]
من تو کلینیک دکتر مدرسی هایفوتراپی انجام دادم و میتونم بگم بهترین دکتر پوست در اصفهان هستند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش های جوانسازی پوستروش های جوانسازی پوست

برای جوانسازی پوست می‌توان از روش‌های کم تهاجمی، تهاجمی و غیر تهاجمی استفاده کرد. هر کدام از این روش‌ها با توجه به ویژگی‌هایشان، تاثیراتی روی جوانسازی پوست دارند. ... ادامه مطلب

درمان قطعی فرورفتگی دور چشمدرمان قطعی فرورفتگی دور چشم

گودی و سیاهی زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این بین وراثت، افزایش سن، خستگی و استرس مهمترین عوامل هستند. از آنجایی که گودی زیر چشم نشان دهنده افزایش سن است، بسیاری از آقایان و بانوان به دنبال برطرف نمودن آن می باشند که بهترین روش درمان قطعی فرو رفتگی زیر چشم، تزریق فیلر است. ... ادامه مطلب

سن مناسب لیفت لبسن مناسب لیفت لب

لیفت لب به عملی گفته می‌ شود که طی آن فاصله لب بالا و بینی در حد نرمال و متناسب با اجزای صورت، کاهش یافته، همچنین در صورت نیاز، گوشه‌ های لب نیز به سمت بالا سوق داده می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.