اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / آیا کیفیت بوتاکس در بهترین نتایج تزریق موثر است؟

آیا کیفیت بوتاکس در بهترین نتایج تزریق موثر است؟

بوتاکس دارویی است تهیه شده ازسم بوتولینوم نوع A ، سم بوتولینوم خود توسط باکتری به نام لکستریدیوم بوتولینوم تولید می گردد. این ماده داروئی، بیش از15سال تحت مطالعات بالینی بوه ودرمورد آن به طور گسترده تحقیق شده و مورد بررسی قرارگرفته است وحداقل در96 کشور جهان استفاده از آن مورد تایید می‌باشد. همچنین ایمنی وکارایی این ماده دربیش از 495 مقاله تشریح شده و در مجلات علمی پزشکی مورد بررسی قرارگرفته است .

کلینیک دکتر رامین مدرسی، ارائه دهنده کلیه خدمات تزریق بوتاکس و جوانسازی در اصفهان، آماده پذیرایی از شما مراجعین محترم می‌باشد. جهت هماهنگی، اطلاع از هزینه‌ها و دریافت نوبت با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تزریق بوتاکس

از تزریق بوتاکس درصنعت پزشکی برای درمان بیماری های عضلانی خاص و در مبحث زیبایی جهت جوانسازی پوست و از بین بردن چین وچروک ها استفاده می شود. سم بوتولینوم برای فلج کردن عضلات زیرین پوست و کاهش چین وچروک های متحرک و جوانسازی پوست کاربرد دارد. تزریق بوتاکس همچنین برای درمان تعریق بیش ازحد، میگرن،اختلالات عضلانی و برخی اختلالات مثانه و روده و درمان بیش از 20 نوع بیماری مختلف پزشکی مورد استفاده قرارمی گیرد.

تزریق بوتاکس ثابت کرده درصورتی که در دوز و پریود زمانی مناسب انجام شود، در درمان شرایط بالینی مختلف، یک پروتئین درمانی موفق و ارزشمند است. شیوه کار به این شکل است که سم بوتولینوم را می توان در غلظت های بسیار کم به انسان تزریق کرد تا با جلوگیری از انتقال سیگنال های سلول های عصبی به عضلات، و ممانعت موثرازانقباض عضلات، آنها رافلج کند.

تزریق بوتاکس در حال حاضر برای کاربردهای درمانی ذیل مورد تأیید قرارگرفته است:

ـ بلفارواسپاسم (اسپاسم پلکها)
ـ دیستونی چرخش گردن ایدوپاتیک (اسپاسم شدید عضلات گردن وشانه)
ـ میگرن مزمن
ـ هیپرهیدوز زیربغل شدید اولیه (تعریق بیش ازحد)
ـ انحراف چشم یا استرابیسم (لوچی چشم)
ـ اسپاسم پس ازسکته مغزی اندام فوقانی
ـ بی اختیاری ادراری بیش فعالی دترسور
ـ خطوط گلابلار (خطوط اخم بین دوابرو)
ـ خطوط پنجه کلاغی

نکات مهم درباره تزریق بوتاکس | تزریق بوتاکس با کیفیت در کلینیک دکتر رامین مدرسی

از چه زمانی می‌توان نتایج تزریق بوتاکس را مشاهده کرد؟

غلب در مورد اینکه چقدر طول می کشد تا اثرات کامل تزریق بوتاکس روی صورت دیده شود، اختلاف نظر وجود دارد. طبیعی است که بخواهیم نتایج را بلافاصله ببینیم، اما چند روز طول میکشد تا نتیجه نهایی مشخص شود. حتی اگر شما نتایج را هم اکنون مشاهده نکنید، هیچ عارضه جانبی برای درمان وجود ندارد و هیچکس متوجه تزریق روی صورت نمی شود. شما می توانید به روال عادی کار یا زندگی ادامه دهید، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است. نتایج تزریق بوتاکس معمولا از روز سوم پس به تدریج دیده می‌شود و بعد از 14 روز به اوج خود می‌رسد.

بوتاکس یک درمان حساس به تکنیک است . شما هنگامی که توسط پزشکی که دارای مجوزهای مربوطه است و به آناتومی صورت آشناست، تحت درمان با تزریق بوتاکس قرار می گیرید، می توانید برای حصول نتایج
دلخواه به آن اعتماد کنید. بنابراین شما بعد از رسیدن به نتیجه، چهره تان مانند قبل خواهد بود، فقط با خطوط قابل توجه کمتر. شما پس ازانجام این عمل به کمترین زمان نقاهت نیازدارید. و پس ازتزریق می توانید بلافاصله
به فعالیتهای عادی روزمره خود بپردازید .

ماندگاری تزریق بوتاکس

بااینکه تزریق بوتاکس روشی غیر دائمی و موقتی است، ولی می توان با اقداماتی ماندگاری آن را
افزایش داد. این اقدامات عبارتند از:

ـ پرهیزازاسترس وتنش های روانی
ـ تزریق بوتاکس را به پزشکان مجرب بسپارید، به طور جدی توصیه می شود ازتزریق بوتاکس در آرایشگاه و مراکز غیر پزشکی، به دلیل ایجاد عوارض غیر متداول و کاهش تاثیر بوتاکس به دلیل تکنیک نادرست تزریق اجتناب نمایید.
ـ اجتنب از استعمال دخانیات
ـ محافظت دربرابر نورخورشید
ـ ترمیم به موقع تزریق بوتاکس

اینستاگرام دکتر مدرسی

مراقبتهای قبل وبعد ازانجام بوتاکس

ـ قبل تزریق بوتاکس صورت راحتما باید کامل از آرایش پاک کرد و بعد با پنبه آغشته به الکل ضد عفونی کنید.
ـ حداقل تا 4 ساعت بعد ازانجام تزریق بوتاکس نباید صورت را ماساژ ندهید .
ـ کمتراز مدت 3 ماه از تزریق بوتاکس، تزریق مجدد را انجام ندهید، بخاطر سازگاری دارو با عضله اثر آن بسیار کم و درمواقعی بی اثرمی کند.
ـ حد اقل یک هفته قبل از تزریق نوشیدنی الکلی استفاده نشود .
ـ یک تا دوهفته پرهیز شود ازخوردن آسپرین و ضد التهابها به خاطر تخفیف درایجاد کبودی (قبل ازقطع داروها حتما باپزشک مبوطه مشورت های لازم را انجام شود.)

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نوشین وحیدی [ 1402-06-31 ]
سلام آقای دکتر میتونم اثر بوتاکس رو از بین ببرم یه چشمم خیلی کوچک شده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر تزریق فیلر در لیفت ابروتأثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو

پرکننده‌ های پوستی به خصوص روش تزریق فیلر، حجم از دست رفته را باز می‌ گرداند و به عنوان پشتیبان، از افتادگی ابرو جلوگیری می‌ کنند و ابرو را به سمت بالا لیفت می‌ دهند. ... ادامه مطلب

چند نکته درباره مدل ژل لب روسیچند نکته درباره مدل ژل لب روسی

ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود.برخلاف روش‌های معمول تزریق ژل لب، در این روش ماده‌ی فیلر از ناحیه پایه‌ی لب‌ها به صورت عمودی تزریق می‌شود. ... ادامه مطلب

مزیت ژوویدرم بر ژل های دیگرمزیت ژوویدرم بر ژل های دیگر

ژوویدرم با افزودن حجم به بافت صورت از طریق ماده فعال آن ، اسید هیالورونیک، عمل می کند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان هم وجود دارد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.