اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / مزوتراپی پوست چگونه انجام میشود؟

مزوتراپی پوست چگونه انجام میشود؟

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی و زیبایی پوستی است که در دسته‌ی شیوه‌های تزریقی قرار می‌گیرد . یعنی در این روش مواد ویژه‌ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می‌شود . این مواد خاص با توجه به مشکل شما تعیین می‌شوند . مواردی همچون عصاره‌های گیاهی ، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها ، داروها و هورمون‌ها از جمله مواردی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست تزریق می‌شوند.

اگر پوست شما پیر شده و ایجاد چین و چروک‌ها شما را آزرده کرده‌اند و به دنبال یک روش جوانسازی غیرتهاجمی برای پوست خود می‌گردید، مزوتراپی پوست روشی مؤثر و مناسب است. متخصصین ما در کلینیک دکتر رامین مدرسی، نوع و شدت عارضه‌ی پوستی شما را بررسی کرده و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای ایجاد آثار دلخواه را مشخص می‌کنند. ما از مزوتراپی به ‌عنوان یک روش جوانسازی موثر بدون جراحی استفاده می‌کنیم که می‌تواند طراوت و شادابی را به پوست شما بازگرداند. به‌ منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مزوتراپی پوست در اصفهان و یا تعیین وقت قبلی در کلینیک دکتر رامین مدرسی می‌توانید با شماره‌های تلفن : 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزوتراپی پوست

مزوتراپی روشی است که در آن از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها ، هورمون ها و ویتامین ها به منظور جوان سازی پوست توسط پزشک استفاده می‎ گردد .
اصطلاح مزو به معنای میانه است و این روش درمانی مزوتراپی نامیده می‎ شود ، زیرا ؛ از سوزن های ریز برای تزریق به لایه میانی پوست استفاده می‎ شود . مزوتراپی ، به منظور درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف که باعث آسیب رسیدن به پوست خواهد شد ، انجام می ‎شود.

مزوتراپی پوست چگونه انجام میشود؟

نحوه انجام مزوتراپی پوست

فرایند مزوتراپی با تمیز کردن پوست ناحیه‌ای که قرار است تحت درمان قرار گیرد ، شروع می‌شود . سپس ابزار مزوتراپی روی پوست قرار داده می‌شود و با استفاده از سوزن‌های ریزی که دارد ، باعث ایجاد کانال‌های متعددی به صورت کنترل شده روی پوست می شود تا منجر به نفوذ محتویات فعال با استفاده از تزریق‌های ریز ، زیر سطح پوست شوند . ممکن است این کار با درجه‌ای از لایه‌ برداری پزشکی یا لایه‌برداری برای کمک به نفوذ بیشتر مواد در زیر پوست انجام شود .

مزوتراپی با یک ابزار پنوماتیکی انجام می‌شود و با استفاده از آن سوزن‌ها با سرعت زیادی در پوست فرورفته و بازمی‌گردند ، حدود 500 تزریق ریز در دقیقه به وسیله این دستگاه انجام می‌شود که بدان معناست که این روش درمانی واقعاً بدون درد است . زمانی که سوزن‌های در پوست فرورفته و برمی‌گردند ، محلول در پوست تزریق می‌شود . نوع محلول‌ها بر اساس نتایج و اهداف مورد انتظار مثل آبرسانی تعیین می‌شوند .

فرورفتن این سوزن‌های ریز باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در آن قسمت از پوست شده و به تقویت و بازیابی پوست و کاهش اسکارها ، خطوط و چین و چروک‌های پوست کمک میشو‌د . همچنین با فرورفتن این سوزن‌ها در پوست ، گردش جریان خون نیز تحریک می‌شود . سوزن‌ها با سرعت بسیار زیادی در پوست فرورفته و بازمی‌گردند ، بنابراین کبودی و آسیب‌دیدگی‌های بافت‌های اطراف کاهش می‌یابد . این دستگاه بسیار دقیق و هدفمند می باشد . فرایند مزوتراپی تقریباً 20 دقیقه طول می‌کشد.

مزایای مزوتراپی پوست صورت

مزوتراپی یک روند پیچیده نیست اما با این حال ، لازم است که برای مشاوره به پزشک مراجعه شود . پزشک بهترین فرد برای درک نیاز های پوست و نوع مواد مورد نیاز آن است.
بسته به میزان درمان و نوع مواد مورد نیاز پوست ، ممکن است تعداد جلسات درمانی برای هر فرد متفاوت باشد.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی مزوتراپی پوست

عوارض جانبی همراه با مزوتراپی پوست صورت ، خفیف‌ هستند . ممکن است بلافاصله پس‌ از انجام تزریقات شاهد قرمزی ، حساسیت نسبت به لمس و تورم در منطقه‌ی درمان شده باشید . همچنین ممکن است در این منطقه احساس خارش داشته باشید . تمامی عوارض جانبی این درمان پس از گذشت چند ساعت از بین خواهند رفت.

بهبودی پس از مزوتراپی پوست

پس از مزوتراپی نیازی به بستری شدن نیست . بیماران می‌توانند بلافاصله پس از انجام این فرایند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند حتی می‌توانند سر کار بروند. تا 48 ساعت پس از انجام فرایند نباید دوش آب گرم گرفته شود . در صورتی که درمان در ناحیه صورت انجام شده باشد ، به مدت 24 ساعت پس از انجام فرایند نباید آرایش شود . شما باید حداقل تا 24 ساعت پس از مزوتراپی از تمرینات شدید ورزشی انجام نداده و کمتر در معرض نور خورشید و گرما قرار بگیرید.

کلینیک دکتر رامین مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جراحی بوکال فت یا برداشتن چربی دهان چگونه انجام میشود؟جراحی بوکال فت یا برداشتن چربی دهان چگونه انجام میشود؟

جراحی بوکال فت با تخلیه چربی دهان، یکی از عمل های زیبایی است که در سالهای اخیر بسیار رواج پیدا کرده و متقاضیان زیادی دارد. جراحی بوکال فت در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با بهترین نتایج، کمترین عوارض و حفظ حداکثری قرینگی صورت انجام می‌شود ... ادامه مطلب

اولتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟اولتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت صورت با اولتراپی در اصفهان یک گزینه درمانی برای جوانسازی پوست است که از امواج اولتراسوند برای سفت کردن پوست استفاده می شود. ... ادامه مطلب

هرگز جوش ها را دستکاری نکنیدهرگز جوش ها را دستکاری نکنید

جوش صورت را می توان نوعی آکنه دانست که می تواند در اثر عوامل مختلفی ایجاد شود. بسیاری از پزشکان به بیماران پیشنهاد می دهند جوش صورت را دستکاری نکنید. زیرا بعد از اینکه محل جوش را دستکاری کردید ممکن است باعث شوید عفونت آن بیشتر شود، التهاب بیشتری پیدا کند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.