اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / برجسته سازی گونه مردان با تزریق چربی

برجسته سازی گونه مردان با تزریق چربی

صورت انسان، مهم ترین عنصر جذابیت ظاهری او است و در اکثر افراد، زیبایی و تناسب صورت اهمیت دارد. با افزایش سن و ایجاد چین و چروک ها و همینطور از دست رفتن چربی زیر پوست، تناسب بین اجزای صورت تغییر می کند. از بین رفتن چربی و برجستگی گونه یکی از عواملی است که زاویه ها و خطوط صورت را که به کانتور صورت تعبیر می شود تحت الشعاع قرار می دهد. گونه های برجسته و برآمده البته در حد طبیعی، موجب جوان تر به نظر رسیدن و افزایش جذابیت می شود، از این رو برجسته کردن گونه در زنان و طی سال های اخیر در مردان طرفداران زیادی داشته است.

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از بهترین روش های گونه گذاری در مردان تزریق چربی است. فرآیند تزریق چربی در صورت آقایان، تفاوتی با فرآیند تزریق در زنان ندارد؛ اما با توجه به تفاوت هایی که معمولاً بین چهره مردان و زنان وجود دارد، توجه به جزئیات می توان به مسائل متفاوتی توجه کرد. این روش با استخراج چربی از بدن فرد و انتقال آن پس از آماده سازی به گونه انجام می‌شود. در واقع سلول های چربی با قابلیت تکثیر و تقسیم سلولی به ناحیه مورد نظر منتقل می‌شوند و علاوه بر افزایش حجم و فرم دهی، می‌تواند باعث جوانسازی پوست نیز در آقایان شود. در این روش به دلیل اینکه از سلول های چربی بدن خود فرد استفاده می شود، امکان ایجاد آلرژی یا پس زدن ماده تزریق شده وجود ندارد.

مزایای تزریق چربی گونه

  1. جوانسازی پوست صورت
  2. اصلاح فرم صورت
  3. ماندگاری طولانی مدت، دوام تزریق چربی به صورت 3 الی 5 سال است.
  4. به دلیل استفاده از چربی های بدن خود فرد و عدم استفاده از مواد خارجی دیگر، کم تهاجمی ترین عمل است.

نحوه تزریق چربی به گونه آقایان

ابتدا یک منطقه از بدن برای استخراج چربی انتخاب می‌شود. معمولاً ران، شکم و زیر باسن بهترین نقاط برای استخراج هستند. سپس از آمپول بی‌حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می شود.، بنابراین این روش بدون درد خواهد بود. در مرحله بعد با استفاده از یک روش لیپوساکشن ملایم، یک متخصص، چربی را از ناحیه مورد نظر از بدن که چربی کافی برای استخراج دارد، برداشت می‌کند. این چربی سپس به طور ویژه پالایش و تجزیه می‌شود، بنابراین مهمترین اجزای بافت چربی برای تزریق به گونه‌ها باقی می‌مانند. در نهایت چربی سانتریفیوژ و آماده شده با آمپول‌هایی که سوزن بسیار ظریف دارند، به محل مورد نظر جهت گونه گذاری موقت در آقایان تزریق می‌شود. چندین تزریق دقیق برای شکل گیری گونه صورت می‌پذیرد. بعد از آن، محل تزریق را به آرامی ماساژ می دهند تا از توزیع مناسب چربی زیر پوست اطمینان حاصل کنند.

برجسته سازی گونه مردان با تزریق چربی

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق چربی صورت

قبل و بعد از تزریق چربی صورت باید کارهایی را انجام دهید و مواردی را رعایت کنید. این موارد به شرح زیر می‌باشند:

کاندید نامناسب تزریق چربی گونه

مدت ماندگاری تزریق چربی گونه

میزان ماندگاری چربی در هر اندام، به تراکم بافت و میزان چربی آن اندام نیز بستگی دارد و نمی‌توان نتیجه‌ای یکسان را از تزریق چربی به تمامی نواحی بدن انتظار داشت. نکته‌ مشخص این است که تزریق چربی نتایج دائمی را به دنبال نخواهد داشت؛ اما به شرط انجام صحیح تکنیک‌های انتقال چربی، می‌توان از نتایج رضایت‌بخش آن برای مدت زمان طولانی بهره برد. همچنین نقش خود فرد در پایداری نتایج حاصل از پروسه‌ انتقال چربی نیز قابل توجه است.
بر اثر تغییرات وزن، حجم بافت عضلانی و چربی نیز تغییر می‌کند و این ممکن است تأثیراتی را بر روی بافت چربی تزریق شده به گونه‌ها به دنبال داشته باشد. هر چقدر تغییرات وزنی و آسیب و ضربات وارده به بافت پوست صورت پس از انجام تزریق چربی کمتر باشد، مدت زمان پایداری نتایج حاصل از انتقال چربی به گونه ‌ها در آقایان نیز طولانی‌تر خواهد بود. به طور کلی درمان های نگهداری یا شارژ، هر یک تا 5 سال تکرار می شود.

 اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

عوارض تزریق چربی به گونه

بلافاصله پس از تزریق چربی، می توان اثر حجم دهندگی آن را مشاهده کرد. همچنین جای برش کوچک در محل برداشت چربی و محل تزریق سوزن چربی نیز قابل مشاهده است. با گذشت زمانی کوتاه آثار کبودی، قرمزی و مقداری التهاب نمایان می شود و با از بین رفتن اثر بی حسی موضعی اعمال شده، ممکن است مقدار مختصری درد را تجربه کنید که با مسکن های تجویز شده، به راحتی قابل کنترل است. طی چند روز آتی، میزانی از ترشح و درد را نیز ممکن است در ناحیه برداشت چربی داشته باشید. عوارض مذکور، عموماً بدون نیاز به پزشک مرتفع می شوند؛ اما در صورتی که پزشک یا افراد آموزش ندیده اقدام به تزریق چربی به گونه ها کرده باشند و یا مرکز نامعتبری برای این کار انتخاب کرده باشید ممکن است عوارض حادتری نیز بوجود بیاید که عبارتند از:

  1. تجمع خون در زیر پوست
  2. مرگ تعداد زیادی از سلول های چربی و عدم موفقیت تزریق
  3. خونریزی بیش از حد
  4. عفونت در محل برداشت و یا تزریق چربی

هزینه تزریق چربی گونه

تزریق چربی در گونه ، روندی است که هزینه آن متناسب با فاکتورهای متعددی، متغیر می باشد. برخی از این فاکتورها شامل میزان تبحر و تجربه بیمار، موقعیت جغرافیایی محل درمان، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان، میزان پیچیدگی روند و برخی فاکتورهای دیگر، می باشد.

روشهای متعددی برای برداشتن انواع خال وجود دارد که همگی در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در کنار انواع روشهای کاشت مو ، تزریق ژل و بوتاکس و بسیاری خدمات دیگر در حیطه پوست، مو و زیبایی، با مدرن ترین تجهیزات و مجرب ترین کادر درمانی، قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به بهره مندی از خدمات این مرکز می‌باشید؛ با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نادر فرمند [ 1402-08-14 ]
تزریق چربی گونه برای صورت های استخوانی بسیار عالیه مخصوصا آقایان خودم یکی از کسانی بودم که در کلینیک دکتر مدرسی عزیز اینکار رو انجام دادم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پلکسر بینیپلکسر بینی

اگر شما دارای بینی گوشتی هستید، روش پلکسر بینی می‌تواند به کوچک کردن بینی شما کمک کند. در ادامه با انواع بینی‌ها و روش درمان پلکسر بینی آشنا خواهید‌ شد ... ادامه مطلب

روشهای از بین بردن موهای زائد با الکترولیزروشهای از بین بردن موهای زائد با الکترولیز

مو های زائد بدن همیشه مورد آزار و اذیت افراد بوده‌ اند، به همین دلیل همیشه راهکار های مختلفی برای از بین بردن آنها معرفی شده است؛ اما هیچ یک از این روش‌ های باعث نشده‌ اند تا مو های نا خواسته بدن را به طور کلی و به صورت همیشگی از بین ببرند. ... ادامه مطلب

بلفاروپلاستی غیر جراحی (درمان افتادگی پلک)بلفاروپلاستی غیر جراحی (درمان افتادگی پلک)

برای بلفاروپلاستی غیر جراحی از جراحی نرم با پلاسماتراپی استفاده می کنیم که یک روش نوین در جوانسازی پوست می‌باشد و سرفصلی جدید و مهیج در زمینه زیبایی است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.