اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق فیلر برای رفع خط ناودان اشکی

تزریق فیلر برای رفع خط ناودان اشکی

چشم ها نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت چهره دارند و در صورتی که زیر چشم دچار فرورفتگی یا ناودان اشکی شود چهره غمگین و خسته به نظر می رسد. اصلاح خط اشکی چهره‌ را جوان‌تر می‌کند و تأثیر به سزایی در بهبود حالت دور چشم دارد. بعد از پر کردن خط اشکی، گونه برجسته و خوش‌فرم‌تر می‌شود و حالت شادابی به چهره برمی‌گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

فیلر زیر چشم یک روش زیبایی‌ است که در آن مواد پرکننده و جوان‌کننده در ناحیه زیر چشم تزریق می‌شود. این فرایند می‌تواند برای اصلاح خط ناودانی زیر چشم استفاده شود و به عنوان یک روش غیرجراحی برای افزایش جوانی و جذابیت صورت به کار ‌رود. فیلرها از موادی مانند اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند. وقتی این مواد در ناحیه زیر چشم تزریق می‌شوند، می‌توانند باعث پرکردن فضای خالی و افزایش حجم در این منطقه شوند که باعث بهبود ظاهر زیر چشم می‌شود و به پوست این منطقه جلوه جوان‌تری می بخشد.

خط اشکی کجاست؟

این خطوط قسمتی از گونه را شامل می شود. از یک قسمت به زیر چشم وصل می شود و از قسمت دیگر تا پایین صورت به موازات خط خنده کشیده می شود.

خط ناودان اشکی چه تاثیری روی صورت دارد؟

خط اشکی یکی از نواحی است که وقتی گود می‌شود،گونه را بد فرم می‌کند و باعث افتادگی شدید قسمت میانی صورت و حالت اندوه و غم در چهره می‌شود. گودی خط اشکی صورت ما را تکیده و خسته نشان می‌دهد.

تأثیرات اصلاح خط اشکی با فیلر

اصلاح و پر کردن خط اشکی با فیلر اسید هیالورونیک هم باعث رفع خستگی کل چهره می‌شود و هم تأثیر عالی روی بهبود حالت گونه، خط خنده و دور چشم دارد.

دلایل گودی خط اشکی

دلایل مختلفی موجب گود شدن خط اشکی می‌شود، از جمله:

  1. لاغر شدن
  2. استرس طولانی مدت
  3. افزایش سن
تزریق فیلر برای رفع خط ناودان اشکی

مزایای فیلر خط اشک

تزریق فیلر اصلاح خط ناودان اشکی

  1. در مرحله اول، پزشک نقاطی از زیر چشم را علامت‌گذاری می‌کند تا از همان نقاط تزریق را انجام دهد.
  2. در مرحله دوم با مواد مخصوص ضدعفونی‌ کننده محل تزریق را به خوبی پاکسازی می‌کند. این عمل به منظور کاهش احتمال بروز عفونت بعد از تزریق فیلر انجام می‌شود.
  3. در مرحله بعد، قبل از تزریق فیلر از کرم‌های بی‌حس‌ کننده در اطراف چشم استفاده می‌شود. این کرم‌ها میزان درد در هنگام تزریق را کاهش می‌دهند.
  4. سپس با استفاده از سوزن‌های مخصوص، مقادیر لازم فیلر را به محل مورد نظر تزریق می‌کند.

مراقبت‌های قبل از تزریق فیلر ناودان اشکی

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر ناودان اشکی

ماندگاری تزریق فیلر

ماندگاری فیلر تزریق شده به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌شود و کیفیت آن بر ماندگاری تأثیرگذار است، از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد؛ اما به طور کلی دوام فیلر‌ها زیاد نیست و معمولاً بین 6 تا 18 ماه است.

اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

عوارض فیلر خط ناودان اشکی

هزینه رفع خط ناودان اشکی با تزریق فیلر

تزریق فیلر خط اشک با توجه به برخی از پارامترها می تواند با قیمت های متفاوتی انجام شود. شدت عارضه، نوع فیلر، پزشکی که تزریق را انجام می دهد و نیز موقعیت جغرافیایی که تزریق فیلر در آن انجام می شود بر هزینه تزریق فیلر چشم تأثیرگذار است.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :معصومه راهور [ 1402-09-07 ]
سلام من هم دو تا خط عمیق از گوشه چشمم تا روی گونه داشتم ک دکتر بهم گفت ناودان اشکی نیاز ب فيلر داره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل پروفایلو چه تاثیری دارد؟تزریق ژل پروفایلو چه تاثیری دارد؟

پروفایلو روشی بسیار مؤثر برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست صورت است. از فواید بسیار مهم این روش زیبایی می‌توان به کم عارضه بودن و کار برد آن در سنین مختلف حتی دوران سالمندی باشد ... ادامه مطلب

تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟

یکی از روش‌های جدید و نوین جهت تقویت مو و درمان ریزش مو، پی آر پی مو می‌باشد. این روش، کاملاً طبیعی است و بدون نیاز به جراحی و بدون درد انجام می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر تقویت مو دارد. ... ادامه مطلب

کاشت ابرو در خانم ها و آقایانکاشت ابرو در خانم ها و آقایان

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.