اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / اولتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

اولتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

یکی از مشکلاتی که با افزایش سن در پوست رخ می دهد، فرآیند پیری پوست، افتادگی پوست و افزایش چین و چروک است. روند پیری را نمی‌توان متوقف کرد؛ اما با انجام روش‌های مدرن و امروزی مانند جوانسازی پوست و لیفت صورت می‌توان آن را به تعویق انداخت. جوانسازی یک درمان برای بازگرداندن چهره انسان به ظاهری جوان است که می‌توان آن را از طریق گزینه‌های غیرجراحی یا جراحی به دست آورد. امروزه تعداد بیشتری از بیماران روش های غیرجراحی را برای جوانسازی پوست انتخاب می کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیفت صورت با اولتراپی در اصفهان یک گزینه درمانی برای جوانسازی پوست است که از امواج اولتراسوند برای سفت کردن پوست استفاده می‌شود. فناوری Ulthera برای اصلاح فرآیند پیری پوست در آمریکا طراحی شده است و از سال 2008 در میان متخصصان پوست در دنیا رواج پیدا کرده است و تنها دستگاه دارای مجوز FDA آمریکا برای لیفتینگ پوست می باشد.

کاربرد اولتراپی

مزایا و معایب اولتراپی

اولتراپی چیست

مناطق قابل درمان با اولتراپی

مناطق قابل درمان Ultherapy بیشتر در کل صورت، روی ابروها، گردن و نواحی دکلته (قفسه سینه)‌انجام می‌شود. این نواحی معمولاً بهترین پاسخ را به درمان با انرژی فراصوت می‌دهند. بسته به نیاز شما این درمان برای کل صورت یا فقط یک ناحیه مورد نظر از صورت یا بدن نیز امکان‌پذیر است. برای بازتعریف خطوط صورت می‌توان خط فک را هدف قرار دهد.

روش انجام اولتراپی

معمولاً یک متخصص یا تکنسین، مناطقی را که قصد کار بر روی آنها را دارند از هرگونه آلودگی پاک می کند و از ژل اولتراسوند استفاده می کند. دستگاه Ultherapy روی پوست قرار می گیرد و متخصص از یک نمایشگر اولتراسوند برای تنظیم دستگاه بر روی تنظیمات مناسب استفاده می کند. سپس انرژی اولتراسوند به مناطق مورد نظر ارسال می شود. ممکن است در طول درمان احساس گرما و سوزش سریع و متناوب داشته باشید. برای رفع هر گونه ناراحتی می توان از داروهای ضد درد استفاده کرد. در پایان عمل، اپلیکاتور برداشته می شود.

اقدامات قبل از انجام اولتراپی

  1. آمادگی برای این روش حداقل است. خوردن، آشامیدن، ورزش و روال کار منظم را می توان قبل و بلافاصله بعد از عمل حفظ کرد.
  2. قبل از درمان باید آرایش و سایر محصولات مراقبت از پوست را از ناحیه مورد نظر پاک کنید. در صورت تجویز پزشک، ممکن است قبل از شروع عمل از داروهای ضد درد یا ضد التهاب استفاده کنید.

مراقبت های بعد از اولتراپی

اولتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

ایمنی اولتراپی

دستگاه اولتراپی برای درمان نواحی مختلف پوست مورد تأیید سازمان غذا و دارو است و هیچ آسیبی از منظر سرطان یا مشکلات تیروئیدی ایجاد نمی کند. صرف نظر از عوارض جانبی احتمالی خفیف، این فناوری هیچ عوارض جانبی عمده ای ندارد و تقریباً بی خطر می باشد.

تعداد جلسات اولتراپی

یک جلسه درمان کافی است و بهترین نتایج را به دنبال دارد. در صورت تمایل می‌توان یک سال بعد آن را تمدید کرد.

دوره نقاهت بعد از اولتراپی

این درمان طبیعتاً هیچ دوره نقاهتی ندارد. اکثر افراد می‌توانند پس از انجام این‌کار به فعالیت‌های روزمره خود باز گردند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

ماندگاری نتایج اولتراپی

نتیجه ی نهایی حدوداً تا یک سال ماندگار است و بهتر است برای دوام بیشتر آن هر سال تکرار شود. در این صورت پروسه ی پیر شدن پوست به تعویق می افتد. توجه داشته باشید که ممکن است برای برخی از افراد در سال اول انجام دو تا سه مرتبه اولترا توصیه شود. این موضوع به مقدار افتادگی و شل بودن پوست و کلاژن سازی آن وابسته است.

هزینه اولتراپی صورت در اصفهان

هزینه اولتراپی بسته به محل مورد درمان، می تواند متفاوت باشد. از سوی دیگر، قیمت گذاری براساس موقعیت جغرافیایی مطب و مهارت پزشک متفاوت است.

عوارض اولتراپی


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورتتأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌ دهند، به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد. ... ادامه مطلب

کاربردهای تزریق ژل یا فیلرکاربردهای تزریق ژل یا فیلر

ژل یا فیلر به عنوان پر کننده و فرم دهنده به پوست برای قسمتهای مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریق این ماده، علاوه بر افزایش حجم و ایجاد فرم، در جوانسازی هم نقش ایفا می‌کند ... ادامه مطلب

رعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائدرعایت 8 نکته قبل از لیزر موهای زائد

روشی که این روزها برای از بین بردن موهای زائد باب شده، لیزر موهای زائد می‌باشد. با لیزر موهای زائد صد در صد موهای شما از بین نمی‌رود اما باید بدانید که موهای سرسخت و زبری که مدت‌ها از وجودشان رنج می‌بردید بسیار کم می‌شوند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.