اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پلک / آیا جراحی افتادگی پلک با بیمه انجام میشود؟

آیا جراحی افتادگی پلک با بیمه انجام میشود؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، نوعی عمل زیبایی پلک است که با هدف رفع پوست و چربی های اضافه پلک بالا و پایین صورت می گیرد. در حقیقت بعضی از افراد به صورت ژنتیکی و برخی با گذر زمان و افزایش سن دچار افتادگی پلک می شوند. این موضوع چهره افراد را عبوس، ناراحت و مسن تر نشان می دهد و باعث کاهش جوانی و شادابی چهره می شود. با این حال علم روز دنیا با پیشرفت سریع و شگفت انگیز خود، راه های اصلاحی خوبی را در اختیار این گونه افراد قرار داده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی از جمله این راهکارها است که با حذف پوست و چربی های اضافه پلک ها به حفظ شادابی و جذابیت چهره می افزاید. البته گاهی نیز بلفاروپلاستی با اهداف درمانی انجام می شود و هدف صرفاً افزایش میدان دید افرادی است که به دلیل پوست اضافه پلک، دچار اختلال در بینایی شدند. یکی از جنبه های مورد توجه افراد هنگام مراجعه به کلینیک های زیبایی، هزینه های جراحی است، بنابراین شناخت عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می تواند بسیار مهم باشد. در این مطلب به عوامل تأثیرگذار در تعیین هزینه بلفاروپلاستی خواهیم پرداخت تا با آگاهی و شناخت مناسب نسبت به جراحی پلک اقدام کنید.

جراحی افتادگی پلک

مزایای جراحی پلک

عمل بلفاروپلاستی پلک مزایای زیبایی، عملکردی، و روانی زیادی را به همراه دارد. این مزایا شامل موارد زیر می باشند:

همچنین بخوانید: علت و درمان افتادگی پلک

روند جراحی پلک

اگر جراحی بر روی هر دو پلک تحتانی و فوقانی انجام شود، در حدود دو ساعت به طول می انجامد. معمولاً جراحی با اعمال تغییرات بر روی پلک فوقانی آغاز می گردد به گونه ای که برشی در طول خطوط طبیعی پلک ها زده می شود.پوست و بافت های زیرین از طریق این برش ها جدا و پوست و چربی اضافی برداشته خواهد شد. در مرحله پایانی، برش ها بخیه زده می شوند. بخیه ها معمولاً سه تا شش روز بعد از جراحی کشیده خواهند شد. بسته به تکنیک به کار رفته، ممکن است نیازی به ایجاد بخیه در پلک پایین نباشد.
جراحی بر روی پلک تحتانی با استفاده از چندین تکنیک انجام می شود در یکی از روش ها، برشی داخل پلک تحتانی ایجاد و چربی ها برداشته خواهد شد. این برش ها به هیچ عنوان مشخص نمی شوند. در روشی دیگر، برشی در کناره های خط مژه ها زده می شود و امکان برداشت پوست، عضله شل شده و چربی فراهم می گردد. خط برش زده شده طی مدت کوتاهی محو خواهد شد.

آیا جراحی افتادگی پلک با بیمه انجام میشود؟

معمولاً عمل جراحی بلفاروپلاستی به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته می‌شود از این رو بیمه هیچ گونه پوششی در این زمینه نخواهد داشت؛ اما گاهی اوقات ممکن است فرد با هدف درمان و برای رفع محدودیت بینایی خود مجبور به انجام این جراحی گرددکه در صورت تأیید پزشک و وجود مدارک لازم ممکن است بیمه بخشی از هزینه‌های مرتبط با این عمل را پرداخت نماید. در این حالت، شرکت‌های بیمه برای پرداخت هزینه عمل شرایط خاصی دارند، اکثر شرکت‌های بیمه از بیماران می‌خواهند تا نزد یک چشم پزشک مجرب، که به عنوان جراح چشمی نیز شناخته می شود و مورد اعتماد شرکت بیمه هم هست آزمایش بینایی انجام دهند.

اگر آزمایش بینایی اختلال بینایی را تعیین کند، عکس‌هایی تهیه می‌شود تا وضعیت جسمانی را برای ارائه به بیمه گذار بیمار ثبت کند. این که آیا شرکت بیمه یک بیمار تمام یا بخشی از این روش را پوشش می دهد یا نه بستگی به طرح پوشش هر فرد دارد. اگر فرد دارای بیمه تکمیلی باشد، عمل افتادگی پلک با بیمه تکمیلی هم امکان پذیر است. در این حالت بیمه تمامی هزینه پرداختی فرد را متقبل خواهد شد.

 اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

هزینه جراحی پلک

در این بخش برخی از فاکتورهای اساسی که بر قیمت عمل پلک مؤثر است را بیان می‌کنیم تا با دید آگاهانه‌تری برای انجام عمل پلک اقدام کنید.

مکان جغرافیایی کلینیک

یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت عمل پلک، محل و کیفیت مطب و تجهیزات است. کلینیک‌هایی که در مناطقی اقامت دارند که هزینه‌های اجاره و سایر هزینه‌ها کمتر است، معمولاً هزینه‌های خود را نیز کمتر می‌کنند و این می‌تواند بازدهی بیشتری را برای آنها به دنبال داشته باشد. همچنین کلینیک‌هایی که از تجهیزات پیشرفته‌ای برای انجام عمل جراحی استفاده می‌کنند، معمولاً هزینه‌های بیشتری دارند.

تخصص و تجربه جراح

تخصص و تجربه جراح نیز نقش مهمی در تعیین قیمت عمل بلفاروپلاستی دارد. جراحان با تخصص بالا و تجربه زیاد، معمولاً هزینه‌های بیشتری برای انجام این عمل جراحی دریافت می‌کنند. همچنین، جراحان با تخصص بالا معمولاً از تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند که ممکن است هزینه‌های بیشتری را به دنبال داشته باشد.

وضعیت پزشکی بیمار

وضعیت پزشکی بیمار نیز می‌تواند بر قیمت عمل بلفاروپلاستی تأثیر داشته باشد. بیمارانی که به دلیل بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون بالا، عوارض قلبی و غیره مشکلاتی دارند، ممکن است برای انجام این عمل جراحی باید مراقبت ویژه‌ای صورت بگیرد که می‌تواند باعث افزایش هزینه‌ها شود. برای مثال، بیمارانی که دارای مشکلات قلبی هستند، قبل از انجام عمل باید تحت آزمایش‌های قلبی و مانیتورینگ مستمر قلبی قرار بگیرند که ممکن است هزینه‌های بیشتری را به دنبال داشته باشد.

نوع عمل جراحی

نوع عمل جراحی نیز می‌تواند بر قیمت عمل بلفاروپلاستی پلک تأثیر داشته باشد. این عمل جراحی می‌تواند به صورت برش باز یا برش بسته انجام شود. در عمل برش باز، بخش بیشتری از پوست و بافت‌های زیرین بریده می‌شود و این می‌تواند موجب بروز عوارض و شکاف‌های بزرگ‌تری شود. بنابراین، عمل برش بسته ممکن است به دلیل روش کمتر تهاجمی، هزینه‌های بیشتری داشته باشد.

هزینه جراحی پلک با لیزر در اصفهان

یکی از روش‌های بلفاروپلاستی جراحی با لیزر است که هزینه آن با جراحی پلک معمولی متفاوت است. در این روش به جای تیغ جراحی از لیزر استفاده می‌شود و خونریزی و درد کمتری نسبت به روش سنتی دارد. به طور کلی عوامل مختلفی بر روی هزینه بلفاروپلاستی با لیزر مؤثر می باشد که برخی از آنها را در ذیل برای شما آورده ایم:

  1. محل انجام عمل و هزینه ی کلینیک و خدمات ارائه شده در آن
  2. نوع دستگاه لیزر
  3. نوع بیماری فرد مراجعه کننده ( جنبه ی درمانی یا زیبایی داشتن عمل)
  4. میزان شدت مشکل فرد مراجعه کننده
  5. میزان تخصص پزشک معالج و دستمزد وی
  6. ناحیه ی جغرافیایی
  7. میزان استاندارد و به روز بودن تجهیزات

برای آگاهی از نحوه انجام بلفاروپلاستی پلک فوقانی بدون جای بخیه ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دوران نقاهت و مراقبتهای پس از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا و پاییندوران نقاهت و مراقبتهای پس از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک به منظور جوانسازی، حذف چربی اضافه در پلک های بالا و پایین می باشد. ... ادامه مطلب

علت نمایان شدن رگ های بدنعلت نمایان شدن رگ های بدن

یکی از کاربردهای لیزر جوانسازی پوست، از بین بردن عروق عنکبوتی روی صورت، پشت زانو و غیره می‌باشد که به فرد احساس ناخوش آیندی می‌دهد ... ادامه مطلب

ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟

ایجاد برخی تغییرات ناگهانی منجر به کشیدگی پوست می‌ شود. برای مثال، عواملی مانند چاق و لاغر شدن‌ های ناگهانی یا بارداری، نوعی ضایعه پوستی ایجاد می‌ شود که آن را به عنوان ترک پوستی یا استرچ مارک می‌ شناسیم. معمولاً روش‌ های درمانی جهت جلوگیری از پیشروی ترک‌ ها به کار گرفته می‌ شوند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.