اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
تأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهره تأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهره

افتادگی گوشه لب ها یا خطوط ماریونت، خطوط گوشه های به پایین چرخیده دهان هستند که به دلیل انقباض عضله depressor anguli oris ایجاد می شوند.

لیفت لب چگونه انجام میشود؟ لیفت لب چگونه انجام میشود؟

جراحی لیفت لب طی بیهوشی انجام شده و در این عمل زیبایی لب، برش هایی در نواحی مشخص ایجاد شده و سپس بخیه زده می شود، در این بخش انواع عمل زیبایی لب توضیح داده شده است.

لب هایی جذاب با لیفت لب لب هایی جذاب با لیفت لب

رایج ترین روش لیفت لب، انجام جراحی است. در این روش ایجاد برش و بخیه از اصول کار می‌باشد که بسته به انتظارات شما و صلاحدید پزشک، ممکن درست در بالای لب، کاملا زیر و چسبیده به بینی یا در امتداد خطوط کنار لب ایجاد شود

لیفت لب چیست و روشهای آن کدام است؟ لیفت لب چیست و روشهای آن کدام است؟

لیفت لب به عملی گفته می‌شود که طی آن فاصله لب بالا و بینی در حد نرمال و متناسب با اجزای صورت، کاهش یافته، همچنین در صورت نیاز، گوشه‌های لب نیز به سمت بالا سوق داده می‌شود و در نگاه کلی، به دو روش جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌گردد.

روشهای فرم دهی و افزایش حجم لبها روشهای فرم دهی و افزایش حجم لبها

یکی از مهمترین ساختارهای صورت شما لب‌هایتان است. گرچه لب بخش کوچکی از ساختمان صورت را تشکیل می‌دهد ولی تأثیر چشمگیری بر نمای کلی ظاهر هر شما دارد

لیفت سانترال لب لیفت سانترال لب

لیفت لب ، روشی غیر تهاجمی و از کم خطرترین جراحی های صورت به حساب می آید و در بعضی موارد هم زمان با عمل بینی صورت می گیرد. این جراحی را می توان در مطب و با بی حسی انجام داد.

روش انجام لیفت سانترال لب روش انجام لیفت سانترال لب

به عمل بالا کشیدن لب بالایی و کم کردن فاصله آن تا بینی، لیفت سانترال لب گفته می شود. افرادی که از فرم لب و یا فاصله بین لب بالا و بینی خود راضی نیستند طرفدار این نوع از جراحی خواهند بود

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.