اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست
جوانسازی و رفع چروکهای پوست دست با تزریق چربی جوانسازی و رفع چروکهای پوست دست با تزریق چربی

تزریق چربی، یک عمل زیبایی است که شامل انتقال چربی از یک قسمت بدن به دست ها برای افزایش حجم و جوانسازی دستها استفاده می شود.

بهترین روشهای تحریک و تقویت کلاژن سازی در پوست بهترین روشهای تحریک و تقویت کلاژن سازی در پوست

پزشکان و محققان با کشف روابط و واکنش های پیچیده ای که در این روند مؤثر هستند، توانسته اند راه های بسیاری را برای تحریک کلاژن سازی پوست ارائه دهند.

اولتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟ اولتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت صورت با اولتراپی در اصفهان یک گزینه درمانی برای جوانسازی پوست است که از امواج اولتراسوند برای سفت کردن پوست استفاده می شود.

لیفت کامل اندوسکوپی پیشانی ابرو شقیقه و گونه ها لیفت کامل اندوسکوپی پیشانی ابرو شقیقه و گونه ها

لیفت آندوسکوپی صورت یک نوع عمل زیبایی برای پوست صورت است که برای جوانسازی چهره افراد استفاده می شود.

اندولیفت گردن روشی موثر برای لیفت غیرجراحی گردن اندولیفت گردن روشی موثر برای لیفت غیرجراحی گردن

اندولیفت یکی از روش های جوانسازی گردن است که با کمترین تهاجم، نتیجه ای شبیه به جراحی لیفت دارد و با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی انجام می‌ شود

جوانسازی پوست با انجام اندولیفت و هایفوتراپی در یک دوره درمانی جوانسازی پوست با انجام اندولیفت و هایفوتراپی در یک دوره درمانی

روش هایی همچون اندولیفت و هایفوتراپی جز روش های غیر تهاجمی هستند که هر دو برای لیفت پوست و حذف چین و چروک پوست استفاده می شوند

الکترونیدلینگ صورت چیست ؟ الکترونیدلینگ صورت چیست ؟

الکترونیدلینگ نسل جدیدی از دستگاه های پزشکی است که جایگزینی بسیار مؤثر و قوی برای روش های قدیمی مثل میکرونیدلینگ است.

تزریق مزوژل، ژل، بوتاکس، پی آر پی و مزوتراپی برای جوانسازی تزریق مزوژل، ژل، بوتاکس، پی آر پی و مزوتراپی برای جوانسازی

روش های تزریقی مختلفی برای جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرند که رایج ترین و ایمن ترین این روش ها را به شما معرفی می کنیم.

با انواع چروک پوست صورت آشنا شوید با انواع چروک پوست صورت آشنا شوید

چین و چروک روی پوست، بخشی از روند طبیعی افزایش سن در بدن است. در واقع، تغییرات سلولی ایجاد شده در اثر گذر عمر باعث ایجاد این خطوط روی پوست می شود

روشهای ترکیبی در درمان پیری پوست روشهای ترکیبی در درمان پیری پوست

جوانسازی پوست صورت، عمقی مشخص از ساختار پوست صورت را هدف گرفته و به این ترتیب برای درمان مشکلات ایجاد شده در پوست صورت مانند چین و چروک، شل شدگی، تغیی

میزان تأثیرگذاری کرمهای دور چشم میزان تأثیرگذاری کرمهای دور چشم

پوست دور چشم یکی از حساس ترین و ضعیف ترین نقاط بدن انسان محسوب می شود و به همین دلیل طرز برخورد با این قسمت از پوست اهمیت ویژه ای دارد.

تفاوت RF فرکشنال با لیزر فرکشنال CO2 تفاوت RF فرکشنال با لیزر فرکشنال CO2

در روش RF فرکشنال به جای استفاده از نور لیزر از انرژی رادیو فرکانسی برای ترمیم و بازسازی پوست صورت استفاده می شود.

آیا نتایج کربوکسی تراپی دائمی است؟ آیا نتایج کربوکسی تراپی دائمی است؟

کربوکسی تراپی روش درمانی بدون جراحی است که به واسطه نتیجه بخش بودن آن محبوبیت بالایی نیز دارد. درمانی عموماً برای رفع سلولیت، چروک و سیاهی زیر چشم

روشهای پر و چاق شدن صورت روشهای پر و چاق شدن صورت

با افزايش سن، به‌ تدریج حجم صورت خود را از دست می‌دهیم و یا به لاغری صورت دچار می شویم .از روش های رفع لاغری صورت تزریق چربی، ژل و لیفت با نخ می باشد.

لیفت میدفیس با تزریق فیلر لیفت میدفیس با تزریق فیلر

لیفت میدفیس یا لیفت میانی صورت یعنی تزریق فیلر در یک سوم میانی صورت که فضای بین لب بالایی تا گوشه چشم را هدف قرار می‌ دهد و به سفت شدن پوست اطراف گونه ها کمک می‌ کند. فیلر تزریق شده انواع مختلفی دارد که مؤثرترین آنها حاوی هیالورونیک اسید یا کلاژن هستند.

افراد منع از انجام هایفو چه کسانی هستند؟ افراد منع از انجام هایفو چه کسانی هستند؟

تکنیک های درمانی مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد اما بسیاری از این روش ها، تهاجمی هستند و عوارض و مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد می کنند. هایفوتراپی را می توان امن ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. در ادامه به بررسی روش هایفوتراپی برای لیفت پوست پرداخته می شود.

پلاسما فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟ پلاسما فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

پلاسما فرکشنال یک روش جوانسازی پوست است که برای درمان هدفمند نواحی مشکل‌ دار، جای زخم و جوش، کاهش چین‌ و چروک‌ های ریز و عمیق، ایجاد علائم کششی و تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین به‌ منظور بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، یکسان‌ سازی رنگ پوست و تحریک بافت‌ های پیوندی، استفاده می‌ شود.

جوانسازی و رفع چین وچروک دور لب جوانسازی و رفع چین وچروک دور لب

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می‌ شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌ دهد. کلاژن، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌ شود. از دست دادن کلاژن به شکل طبیعی با بالا رفتن سن بروز می‌ کند؛ اما برخی عادت‌ های سبک زندگی ممکن است این فرآیند را تسریع کنند.

سن مناسب لیفت لب سن مناسب لیفت لب

لیفت لب به عملی گفته می‌ شود که طی آن فاصله لب بالا و بینی در حد نرمال و متناسب با اجزای صورت، کاهش یافته، همچنین در صورت نیاز، گوشه‌ های لب نیز به سمت بالا سوق داده می‌ شود.

جوانسازی پوست چه فرآیندی است؟ جوانسازی پوست چه فرآیندی است؟

در بیشتر تکنیک‌ های جوانسازی، پوست تحریک به کلاژن‌ سازی شده و فرآیند خود ترمیمی را آغاز می‌ کند. رفع چین و چروک، افزایش خاصیت کشسانی پوست، جبران حجم از دست رفته، بهبود رنگ و درمان لک و لیفت پوست نیز از جمله ساز و کار های تکینک‌ های مختلف جوانسازی پوست است.

جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال، یک نوع روش درمانی است که از گرما و امواج رادیوفرکوانسی در لایه های عمیق پوست برای کلاژن سازی استفاده می کند. استفاده از این تکنولوژی به جوانسازی قسمت داخلی و خارجی واژن کمک می کند. این امواج رادیویی همچنین باعث سفت شدن و جوانسازی بافت شل شده ی واژن می شوند.

جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام (LDM) جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام (LDM)

یکی از بهترین ویژگی های دستگاه LDM اثر بخشی و عملکرد آن در حوضه زیبایی و سلامت پوست می باشد. برای داشتن پوستی سالم و زیبا، مراحل ساخت و دیگر فرآیندهای سلولی در بافت پیوندی و پوست باید متعادل باشد. اگر این تعادل مختل شود، می تواند منجر به پیری پوست یا حتی تغییر پاتولوژیک پوست شود.

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

آر اف نوعی درمان پوستی است که توسط متخصصان پوست برای کاهش سایر ناهنجاری‌ های پوستی انجام می‌ شود. تنگ کردن منافذ پوست و کنترل چربی پوست باعث کنترل میزان جوش و آکنه روی پوست خواهد شد. این دستگاه روی درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و درمان منافذ باز پوست تأثیر می گذارد.

لیزر فوتونا چیست و چه کاربردی در جوانسازی پوست دارد؟ لیزر فوتونا چیست و چه کاربردی در جوانسازی پوست دارد؟

دستگاه فوتونا از ترکیب ان دی یگ و لیزر اربیوم فراهم شده است و همین مسئله توانسته است بهترین و بی رقیب ترین روش زیبایی را برای استفاده کنندگان از آن به همراه داشته باشد. لیزر فوتونا جهت جوانسازی پوست و لاغری استفاده می گردد و فواید بسیاری در مقایسه با روش های دیگر برای درمان مشکلات پوستی و چاقی دارد.

تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ

آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ از روش های ترمیم و زیباسازی پوست هستند. با افزایش سن، سطح کلاژن و الاستین پوست کاهش یافته و این شرایط، باعث شل شدن پوست و افتادگی آن می‌ شود. آر اف فرکشنال می‌ تواند به عنوان یک روش درمان زیبایی به رفع این مشکل کمک کند.

پی آر پی صورت چیست؟ پی آر پی صورت چیست؟

روش جوانسازی پوست با پی آر پی به خاطر به کارگیری خون خود بیمار برای درمان وی، دارای پذیرش بیشتری نسبت به روش‌ های مشابه می‌ باشد. درمان با پی آر پی صورت در بازسازی کلاژن، الاستین، عروق و ماتریکس بین سلولی و در نهایت باز گرداندن دوباره شادابی و جوانی پوست ‌است.

لیپوفیلینگ چیست و چه کاربردی دارد؟ لیپوفیلینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

لیپوفیلینگ روشی است که با انتقال چربی به مناطقی که به دلیل افزایش سن، زخم یا کاهش وزن حجم خود را از دست داده اند، شکل ظاهری طبیعی تر و خوش فرم تری ایجاد می کند. این روش یک روش جدید در جراحی پلاستیک شمرده می شود.

پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟ پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟

جوان‌ سازی پوست صورت با روش‌ های متفاوتی انجام می‌ شود که این روش‌ ها برای گروه‌ های سنی مختلف و آسیب‌ های پوستی متفاوت انتخاب می‌ شوند. پی آر اف مخفف فیبرین غنی از پلاکت است. این مرحله بُعدی در تکامل جوان‌ سازی طبیعی پوست و مو است.

نیدلینگ صورت چیست؟ نیدلینگ صورت چیست؟

نیدلینگ یکی از روش‌ های غیر تهاجمی برای درمان آسیب‌ های پوستی است که با تحریک سلول‌ های تولیدکننده کلاژن به ترمیم و رفع آسیب‌ های پوستی کمک می‌ کند.

درمان قطعی فرورفتگی دور چشم درمان قطعی فرورفتگی دور چشم

گودی و سیاهی زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این بین وراثت، افزایش سن، خستگی و استرس مهمترین عوامل هستند. از آنجایی که گودی زیر چشم نشان دهنده افزایش سن است، بسیاری از آقایان و بانوان به دنبال برطرف نمودن آن می باشند که بهترین روش درمان قطعی فرو رفتگی زیر چشم، تزریق فیلر است.

تاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشم تاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشم

دستگاه آر اف یکی از روش های درمانی کاملاً غیر تهاجمی و جدید برای جوانسازی نواحی اطراف چشم می باشد. دستگاه آر اف، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم را از بین می برد، سیاهی و پف دور چشم را کاهش می دهد، دوره نقاهت بسیار کوتاهی داشته و باعث لیفتینگ پوست ناحیه اطراف چشم میگردد.

لیزر اندولیفت چیست و روشهای انجام اندولیفت لیزر اندولیفت چیست و روشهای انجام اندولیفت

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است. اندولیفت به گونه ای است که در آن لیزر با اندازه ۲۰۰ تا۳۰۰ میکرون از زیر پوست تابانده می شود که موجب جوانی پوست و از بین رفتن تمامی چین و چروک صورت می شود.

کربوکسی تراپی چیست و چگونه انجام میشود؟ کربوکسی تراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین متدهای درمانی است که نخستین بار در دهه 90 در فرانسه معرفی شد. اثربخشی این متد درمانی به اندازه ای قابل توجه بوده است، که در حال حاضر در سراسر جهان توسط بهترین پزشکان ، مورد استفاده قرار میگیرد.

روش های رفع چین و چروک اطراف لب روش های رفع چین و چروک اطراف لب

عوامل ذاتی که بر اثر پیری بر پوست تأثیر می‌گذارد، در هر شخصی وجود دارد؛ اما برخی عوامل غیر ذاتی و بیرونی نیز در صورت عدم مراقبت و درمان چین و چروک دور لب را افزایش می‌دهند. در ادامه به انواع روش‌های رفع چین و چروک اطراف لب می‌پردازیم.

مزایای بکارگیری لیزر اندولیفت چیست؟ مزایای بکارگیری لیزر اندولیفت چیست؟

اندولیفت یک متد درمانی بر پایه‌ی لیزر می‌باشد که با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی بدون بیهوشی انجام می‌شود و امروزه در پزشکی کازمتیک (زیبایی شناسی) مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد بالایی دارد. این روش برخلاف لیفتینگ صورت، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می‌شود.

رقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفت رقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفت

روش‌های مختلفی برای از بین بردن آثار پیری از صورت وجود دارند که از جمله این روش‌ها هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت می‌باشد که در زمینه‌ی جوانسازی پوست با هم رقابت دارند.

هیالورونیک اسید چیست و در جوانسازی چه کاربردی دارد؟ هیالورونیک اسید چیست و در جوانسازی چه کاربردی دارد؟

هیالورونیک اسید جزو آن دسته از ترکیبات پوستی است که برای تمامی انواع پوست قابل استفاده و مفید است.به‌ دلیل مزایای متعدد این روش جوانسازی، تزریق اسید هیالورونیک انتخابی مناسب برای بازگرداندن جوانی پوست صورت، کاهش خطوط صورت و علائم زخم‌ها است.

مزونیدلینگ چیست و چه مزایایی برای پوست دارد؟ مزونیدلینگ چیست و چه مزایایی برای پوست دارد؟

مزونیدلینگ به عنوان یکی از روش‌های امروزی بین فرآیندهای نیدلینگ( سوزن‌کاری) شناخته می‌شود که درست مانند میکرونیدلینگ با باعث افزایش سطح ساخت کلاژن و ترميم و جوانسازی پوست می‌شود.

از چه روشهای برای روشن کردن پوست استفاده میشود؟ از چه روشهای برای روشن کردن پوست استفاده میشود؟

پوست افراد مختلف دارای تناژهای متفاوتی است که عوامل متعددی ممکن است روی رنگ پوست هر فرد تأثیر داشته باشد. تناژ طبیعی پوست ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی تیره‌تر شده و ظاهر کدر به خود بگیرد. روشن کردن پوست تا جایی که پوست به رنگ طبیعی خود برسد، به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است.

نحوه انجام مزوتراپی چگونه است؟ نحوه انجام مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی روشی است که در آن پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها، هورمون‌ها و ویتامین‌ها به‌منظور جوان‌سازی پوست استفاده می‌کند. مزوتراپی، به منظور درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف که باعث آسیب رسیدن به پوست خواهد شد، انجام می‌شود.

فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟ فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال صورت یک از روش‌های جدید جوانسازی پوست به‌صورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند.

تاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش مو تاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش مو

در دهه اخیر پی آر پی نتایج موثری برای درمان ریزش مو آندروژنیک نشان داده است . پی آر پی برای چند دهه در دندانپزشکی ، اورتوپدی و ترمیم زخم استفاده شده است . پی آر اف ( PRF ) نسل جدید پی آر پی می ‌باشد که وارد حیطه درمان ریزش مو شده است . در این مقاله به بررسی روش پی آر اف می پردازیم .

مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت

در اکسیژن تراپی پوست جوان شده و استحکام پیدا می‌کند. لک‌هایی که به واسطه نور آفتاب و یا حاملگی نیز روی پوست به وجود می‌آیند، با استفاده از این روش درمانی قابل‌رفع شدن هستند.

روش انجام و مکانیسم اثر پلاسما جت چگونه است؟ روش انجام و مکانیسم اثر پلاسما جت چگونه است؟

پلاسماجت برای درمان انواع جای جوش و آکنه و اسکار بسیار مؤثر می‌باشد. پلاسماجت یکی از روش‌های غیر هجومی برای جوانسازی پوست می‌باشد که نسبت به دیگر روش‌های جوانسازی پوست مراقبت‌های کمتری می‌خواهد و نتایج مناسب‌تری نیز دارد.

عوامل ایجادکننده چین وچروک پوست و روشهای درمان آنها عوامل ایجادکننده چین وچروک پوست و روشهای درمان آنها

با افزایش سن، کاهش تدریجی کلاژن و افتادگی و نازکی پوست، اتفاقاتی طبیعی است که روش‌هایی برای مبارزه با این روند وجود دارد. یادگیری چگونگی تشخیص اولین علائم و نشانه‌های ایجاد چروک یکی از مراحل اساسی در کاهش آنها و یا حتی به تأخیر انداختن ظهور آنها برای مدت زمان طولانی‌تری است.

کاربرد لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) در پزشکی زیبایی چیست؟ کاربرد لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) در پزشکی زیبایی چیست؟

لیزر کیوسوئیچ را می‌توان یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن لک‌های پوست، جای جوش و تتو دانست. لیزر کیوسوئیچ روشی سریع و کم عارضه است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی لک‌های پوستی را از بین می‌برد و هیچ آسیبی به بافت‌های پوست نمی‌رساند

نحوه عملکرد و کاربرد لیزر CO2 فرکشنال نحوه عملکرد و کاربرد لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال یکی از معروف‌ترین لیزرها در پزشکی است. به نظر می‌رسد که لیزر CO2 برای لایه‌برداری پوست به نتایج خوبی با عارضه‌های جانبی کم‌تر، دست پیدا می‌کند. در این روش‌ها یک ناحیه از پوست توسط انرژی نور هدف قرار داده‌شده و تخریب می‌شود

میکرونیدل آر اف چیست و چه تأثیری روی پوست دارد؟ میکرونیدل آر اف چیست و چه تأثیری روی پوست دارد؟

میکرونیدل آر اف نیز مانند میکرونیدلینگ، مشکلات و علائم پیری و نگرانی‌های مربوط به بافت پوست را درمان می‌کند. می‌تواند جای زخم‌های عمیق، افتادگی پوست و مشکلات عمیق‌تری در بافت پوست را درمان کند؛ زیرا می‌تواند به راحت و بدون خطر به لایه‌های عمیق پوست دسترسی داشته باشد

تاثیر میکرودرم ابریژن بر پوست تاثیر میکرودرم ابریژن بر پوست

یکی از راه‌های جدید و بدون عارضه در جوان‌سازی پوست میکرودرم ابریژن می‌باشد که در این مطلب راجع به تکنیک، اثرات، عوارض و چگونگی انجام میکرودرم ابریژن بحث می‌شود

لیزر فرکسل برای رفع چین و چروک پوست لیزر فرکسل برای رفع چین و چروک پوست

ترمیم سطح پوست با لیزر فرکسل درمان بی‌نظیری بوده است که می‌تواند به‌طور مؤثری بافت انواع مختلف پوست با هر رنگی را تغییر دهد. روش ترمیم پوست با لیزر فرکسل از تکنولوژی شکست لیزر استفاده می‌کند که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تأیید شده و به برگرداندن پوست به حالت طبیعی خود کمک می‌کند

تزریق ژل پروفایلو چه تاثیری دارد؟ تزریق ژل پروفایلو چه تاثیری دارد؟

پروفایلو روشی بسیار مؤثر برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست صورت است. از فواید بسیار مهم این روش زیبایی می‌توان به کم عارضه بودن و کار برد آن در سنین مختلف حتی دوران سالمندی باشد

محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی

هایفو به واقع نوین‌ترین سیستم جوان‌سازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌های جوان ساز پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت، اعمال اثر می‌کند

درباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانید درباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانید

یکی از ابزارهایی که پوست را برای ساخت کلاژن بیشتر با ایجاد حرارت تحریک می‌کند؛ دستگاه آر اف فرکشنال است. این دستگاه با بکارگیری امواج رادیوفرکوئنسی موجب شکست کلاژن های قدیمی و ساخت کلاژن های جدید می‌شود

هیدرودرم ابریژن چیست و چه تاثیری روی پوست دارد؟ هیدرودرم ابریژن چیست و چه تاثیری روی پوست دارد؟

هیدرودرم ابریژن بر پایه روش میکرودرم ابریژن به وجود آمده است و یک روش مؤثر در جوانسازی پوست است. در این روش، تکنیک‌هایی مانند سم‌زدایی، پاک‌سازی، لایه‌برداری، آب‌رسانی و تغذیه پوست هم‌زمان انجام خواهد شد. نتایج این روش بسیار درخشان و تأثیرات آن پس از جلسه اول قابل‌مشاهده است

پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلاسما تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی پوست، درمان جوش ، از بین بردن چین و چروک های صورت ، کاهش نقاط قرمز پوست ، درمان اسکار آکنه، درمان افتادگی پلک ، لیفت بینی و همچنین کاهش لکه ها و خال های پوستی است که بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه انجام می‌شود

مزوتراپی پوست چگونه انجام میشود؟ مزوتراپی پوست چگونه انجام میشود؟

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی و زیبایی پوستی است که در دسته‌ی شیوه‌های تزریقی قرار می‌گیرد . یعنی در این روش مواد ویژه‌ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می‌شود

تاثیر اندولیفت بر جوانسازی پوست تاثیر اندولیفت بر جوانسازی پوست

اندولیفت یکی از روشهای موثر جوانسازی پوست است که امروزه با اقبال فراوانی روبرو شده و متقاضیان زیادی پیدا کرده است. در این روش لیزر با اندازه ۲۰۰ تا۳۰۰ میکرون به لایه های زیرین پوست تابانده می شود و موجب جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت می‌گردد

درباره تزریق ژل و بوتاکس بیشتر بدانید درباره تزریق ژل و بوتاکس بیشتر بدانید

امروزه تزریق ژل و بوتاکس از اقدامات رایج کلینیک های پوست محسوب می‌شود. این دو روش پر طرفدار شاید در مواردی مشابهت هایی با هم داشته باشند؛ ولی تفاوت های بسیاری هم دارند که در این مطلب پس از توضیح مختصری در ارتباط با این دو روش، کمی به مقایسه تزریق بوتاکس و تزریق ژل می‌پردازیم

خطرات و عوارض احتمالی عمل جراحی لیفت پیشانی خطرات و عوارض احتمالی عمل جراحی لیفت پیشانی

جراحی لیفت ابرو و پیشانی روشی است که طی آن کل ابرو لیفت شده و خطوط بین دو ابرو یا همان خطوط اخم، به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابند. جراحی لیفت ابرو و پیشانی برای افرادی مناسب است که ابروهای افتاده دارند

مقایسه هایفوتراپی با سایر روشهای لیفتینگ پوست مقایسه هایفوتراپی با سایر روشهای لیفتینگ پوست

انجام تنها یک جلسه هایفو باعث بروز بهبودی به مدت یک تا سه سال می گردد و برخلاف روشهای لیزری نیاز به تکرار ماهانه چندین جلسه نیست. ناگفته نماند چون پوست بافتی زنده و پویا دارد؛ بعد از هر روش جوانسازی، روند تغییرات سنی ادامه می یابد و عملا هیچ روشی اثری دائمی ندارد

چین و چروک های پوست چگونه درمان میشوند؟ چین و چروک های پوست چگونه درمان میشوند؟

جوانسازی پوست جزو خواسته های دیرینه بشر بوده و هست. امروزه روشهای متنوع و موثری برای رفع چین و چروک های پوست و جوانسازی ابداع شده است که بدون نیاز به جراحی می‌توانند با نتایج شگفت انگیزی همراه باشند

آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟ آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک های صورت ، درمان افتادگی و شل بودن پوست و مراقبت از پوست برای جلوگیری از پیری وجود دارد و انتخاب روش مناسب چالش پیش روی هر فردی است

مزوژل جوانساز جالپرو چیست؟ مزوژل جوانساز جالپرو چیست؟

جالپرو ماده ای قدرتمند در آبرسانی و جوانسازی پوست است. تزریق این ژل یک روش چند منظوره برای پر کردن چین و چروک ‌های عمیق و برطرف کردن ترک های پوستی و درمان جای جوش است

با افزایش سن چه تغییراتی در پوست ایجاد میشود؟ با افزایش سن چه تغییراتی در پوست ایجاد میشود؟

حفظ و احیای جوانی، همواره از اصلی ترین خواسته های بشر بوده و تلاش های بسیاری نیز برای یافتن چنین روشهایی انجام پذیرفته که برخی موثر و برخی دیگر بی ثمر بوده اند. یکی از مهم‌ترین عناصر جوانی، پوست صورت است که متاسفانه بیشتر از هر جای بدن آثار پیری را به نمایش می‌گذارد

با استفاده از چه روشهایی میتوان جوان شد؟ با استفاده از چه روشهایی میتوان جوان شد؟

حفظ و احیای جوانی، همواره از اصلی ترین خواسته های بشر بوده و تلاش های بسیاری نیز برای یافتن چنین روشهایی انجام پذیرفته که برخی موثر و برخی دیگر بی ثمر بوده اند. یکی از مهم‌ترین عناصر جوانی، پوست صورت است که متاسفانه بیشتر از هر جای بدن آثار پیری را به نمایش می‌گذارد

چین های پیشانی چگونه برطرف می شوند؟ چین های پیشانی چگونه برطرف می شوند؟

درمان های مختلفی برای رفع چین و چروک های پیشانی وجود دارد که تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و بسیاری از روشهای جوانسازی شامل آن میشوند

ماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوست ماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوست

در هایفوتراپی لیفت پوست صورت و گردن بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود و در این روش از امواج اولتراسوند بجای تیغ جراحی استفاده می‌گردد. از مزایای این روش حضور فرد بلافاصله پس از انجام هایفو در محیط کار است؛ زیرا هایفوتراپی نیاز به طی دوران نقاهت ندارد و حداقل درد و حداکثر اثر بخشی را دارا می‌باشد

معرفی دستگاه CO2 فرکشنال معرفی دستگاه CO2 فرکشنال

یکی از اصلی ترین و مهمترین لیزرهایی که در اغلب مراکز پوست و مو موجود است؛ لیزر فرکشنال CO2 می‌باشد. این دستگاه با کاربردهای فراوانی که دارد؛ علاوه بر استفاده توسط پزشکان پوست، ابزار قدرتمندی در دست جراحان پلاستیک همچنین متخصصان زنان جهت زیبایی اندام تناسلی و لابیا در بانوان می‌باشد

آیا تزریق فیلرها دائمی است؟ آیا تزریق فیلرها دائمی است؟

فیلرها یا همان پرکننده های پوستی موادی هستند که با استفاده از آنها می‌توان فرو رفتگی ها، خطوط چین و چروک و بافت از دست رفته را ترمیم نمود. همچنین اگر در قسمتی از صورت یا بدن تمایل به افزایش حجم وجود داشته باشد؛ تزریق فیلرها بهترین راهکار برای دستیابی به حجم بیشتر و فرم بهتر می‌باشد

اس وی اف ژل (SVF Gel) چیست ؟ اس وی اف ژل (SVF Gel) چیست ؟

تزریق اس وی اف ژل روشی جدید برای جوانسازی است. این ماده از مشتقات چربی استخراج شده از بدن شما است که پس از فرآوری، مجدداً به قسمت دیگری از بدن خود شما تزریق می‌گردد

عوارض پلاسما جت پلک چیست و ماندگاری آن چقدر است ؟ عوارض پلاسما جت پلک چیست و ماندگاری آن چقدر است ؟

پلاسما جت، یکی از جدیدترین روش های رفع افتادگی، برطرف کردن چین و چروک و لیفت قسمت های مختلف صورت به ویژه پلک می باشد که بدون هیچ گونه عمل جراحی و تنها با یک دستگاه انجام می شود و نتایج بسیار چشمگیری در پی دارد

درباره پرکننده های پوستی بیشتر بدانید درباره پرکننده های پوستی بیشتر بدانید

از تزریق پرکننده ها برای افزایش حجم در نقاط مختلف صورت و بدن، رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست و درمان برخی از اسکارها استفاه می‌شود. در نتیجه تزریق فیلرها یا پرکننده های پوستی، در کمترین زمان، بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، می‌توان شاهد نتایج چشمگیری در بهبودی ظاهری پوست بود

آیا داشتن پوستی شاداب با طراوت سفت و با حجم مناسب امکان پذیر است؟ آیا داشتن پوستی شاداب با طراوت سفت و با حجم مناسب امکان پذیر است؟

پوست شاداب و با طراوت، عاری از چین و چروک و خطوط برجسته، لک، تیرگی و کدورت است. همچنین حجم مناسبی دارد و افتادگی در آن مشاهده نمیشود. برای داشتن پوستی زیبا و جوان می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان کلینیک پوست دکتر رامین مدرسی بهره مند شوید

پلاسما تراپی و آشنایی با کاربردهای آن پلاسما تراپی و آشنایی با کاربردهای آن

پلاسماتراپی یا پلاسما جت یکی از جدیدترین روش های رفع افتادگی، برطرف کردن چین و چروک و لیفت قسمت های مختلف صورت می باشد که بدون هیچ گونه عمل جراحی و تنها با یک دستگاه انجام می شود. این دستگاه از روش تبدیل جامد به گاز برای لیفت و احیای مجدد پوست استفاده می کند

کلاژن چیست؟ کلاژن چیست؟

روشهای درمانی تخصصی متعددی برای مراقبت از پوست و افزایش ذخایر کلاژن وجود دارد. اولتراسوند تراپی یا هایفو و امواج رادیوفرکوئنسی یا آر اف فرکشنال از ابزار مبتنی بر انرژی هستند که به تولید کلاژن در پوست کمک می‌کنند

کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟ کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

با یک بار انجام کربن پیل با لیزر، نتایجی معادل انجام 10 جلسه پاکسازی پوست یا فیشیال را می‌توانید شاهد باشید. در این روش شفافیت و جلای صورت از همان لحظه انجام بخوبی قابل مشاهده است

آیا ماندگاری لیزرهای جوانسازی دائمی است؟ آیا ماندگاری لیزرهای جوانسازی دائمی است؟

دکتر رامین مدرسی با بهره‌گیری از تجارب و مهارتی که طی سالها فعالیت در این زمینه کسب نموده؛ می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب و اجرای بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان باشد

تاثیر جراحی لیفت شقیقه در زیبایی و عوارض آن تاثیر جراحی لیفت شقیقه در زیبایی و عوارض آن

برخی از افراد به دلایل ژنتیکی گوشه چشمهای افتاده‌ای دارند و برخی دیگر هم ممکن است به دلیل افزایش سن به مرور زمان دچار افتادگی گوشه چشم شوند.در این مطلب به معرفی هرچه بیشتر لیفت شقیقه به جهت رفع افتادگی گوشه چشم و ابروها خواهیم پرداخت.

درم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟ درم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟

درم ابریژن یک عمل لایه برداری است که از ابزاری چرخشی برای حذف لایه های بیرونی پوست استفاده می کند. این روش برای بهبود زخم‌های آکنه، آبله و اثر جراحات سوانح یا بیماری استفاده می‌شود

مقایسه هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت مقایسه هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت

در این مقاله به مقایسه جونسازی پوست با هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت خواهیم پرداخت، و این دو روش را از بعد معایب و مزایا در قیاس با هم بررسی می‌نماییم

آشنایی با لیزرهای جوانسازی پوست آشنایی با لیزرهای جوانسازی پوست

با گسترش استفاده از لیزر در شاخه‌های مختلف پزشکی، این ابزار روز به روز کامل تر و موثر تر گردیده است. به ویژه در ارتباط باپوست و مو، که لیزر انقلابی در این زمینه محسوب می‌شود و نتایج درخشانی با به کارگیری لیزر به ویژه در جوانسازی پوست می‌توان شاهد بود

هیدروفیشیال پوست چیست؟ هیدروفیشیال پوست چیست؟

اگر به سلامت پوست خود می‌اندیشید و از چین و چروک‌ها، جوش، تغییر رنگ و کدورت پوست ناراضی هستید؛ و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید؛ هیدروفیشیال می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد

کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟ کربوکسی تراپی دور چشم چیست؟

زمانی که پوست اطراف چشم به اندازه کافی اکسیژن دریافت نمی کند، بیشتر در معرض ابتلا به چین و چروک و تیرگی قرار می گیرد. جهت جوانسازی و پا رفع تیرگی دور چشم می‌توان از روش کربوکسی تراپی استفاده کرد.

مزونیدلینگ و جوانسازی پوست مزونیدلینگ و جوانسازی پوست

مزونیدلینگ درمانی ترکیبی از روشهای مزوتراپی و میکرونیدلینگ است. هدف از انجام این روش تولید کلاژن و الاستین در پوست است که باعث افزایش کیفیت، انعطاف‌پذیری، حالت کشسانی و جوانسازی پوست می‌شود

خواص هیالورونیک اسید برای پوست خواص هیالورونیک اسید برای پوست

هیالورونیک اسید در کاهش و بهبود چروک‌ها، جوانسازی و درخشش پوست و آبرسانی و ترمیم بافت پوست نقشی اساسی دارد. همچنین باعث می‌شود پوستی نرم و لطیف داشته باشید

نقش کلاژن در سلامت پوست نقش کلاژن در سلامت پوست

بارز‌ترین دلیل کاهش کلاژن در بدن افزایش سن است که باعث خشک شدن پوست، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی و کشانی پوست و ایجاد چین و چروک خواهد‌شد

کاربرد لیزر جنسیس کاربرد لیزر جنسیس

جنسیس یک روش درمانی کم عارضه با استفاده از لیزر است که برای درمان لکه‌های پوستی، از بین بردن خطوط و چین‌ و چروک، جای زخم، منافذ باز پوست و آکنه‌های فعال نیز کاربرد دارد. این لیزر علاوه‌ بر حرارت، از فرآیندهای طبیعی بدن برای تولید کلاژن، بازیابی سلامت بافت و رنگ پوست استفاده می‌کند

اندولیفت چیست؟ اندولیفت چیست؟

در میان تکنولوژی‌های جدید، روشهای درمانی لیزری مانند آر اف فرکشنال، لیزر کیوسوییچ و غیره نقش پررنگ‌ تری ایفا نموده‌‌اند و امروزه در بسیاری از روشهای درمانی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اندولیفت هم از تکنولوژی لیزر استفاده می‌شود

آر اف فرکشنال و جوانسازی پوست آر اف فرکشنال و جوانسازی پوست

اگر با وجود رسیدگی‌های مکرر به پوستتان، همچنان از چین و چروک‌ها، منافذ باز پوستی، آکنه و اسکارهای ناشی از آن و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی رنج می‌برید، ما آر اف فرکشنال را به شما پیشنهاد می‌کنیم

لیفت با نخ چقدر دوام دارد لیفت با نخ چقدر دوام دارد

لیفت با نخ یکی از روشهای غیر تهاجمی جوانسازی و تاثیرگذار بر پوست است که در عین مقرون به صرفه بودن، ماندگاری بالایی هم دارد

درمان چین و چروک پوست درمان چین و چروک پوست

چین و چروک پوست، در واقع چین‌خوردن موقت یا دائم در سطح پوست است. چین و چروک‌های پوست انسان معمولاً به واسطه افزایش سن و سالخوردگی ایجاد می‌شوند

هایفوتراپی، جوانسازی پوست در یک جلسه هایفوتراپی، جوانسازی پوست در یک جلسه

امروزه روشهای فراوانی برای جوانسازی پوست ابداع گردیده که یکی از موثرترین و بهترین آنها، هایفوتراپی است. در این روش با استفاده از انرژی اولتراسوند که در سونوگرافی هم به کار برده می‌شود، لیفت پوست و جوانسزی صورت می‌گیرد.

تاثیر لیزر فرکشنال co2 تاثیر لیزر فرکشنال co2

لیزر CO2 فرکشنال یکی از کاربردی ترین لیزرها در رفع چین و چروک و جوانساز. این لیزرهای پیشرفته که به تازگی وارد بازار شده‌اند، با هدف قرار دادن برخی از سلول‌های پوست (نه همه سلول‌ها) با آسیب رسانی کمتری نسبت به لیزرهای دیگر که بدون انتخاب همه پوست را مورد تهاجم قرار می‌دهند، شما را با عوارض کمتری روبه

پی آر پی چیست؟ پی آر پی چیست؟

پی آر پی یکی از روشهای نوین تزریقی است که طیف گسترده‌ای از فواید درمانی را در ارگان‌های مختلف بدن، همچنین پوست و مو پوشش می‌دهد. در پی آر پی، با جداسازی اجزای خون خود فرد و استخراج پلاسمای غنی شده و تزریق این پلاسما به بافت‌های مورد نظر، اهداف درمانی و جوانسازی، تامین می‌شود

جوانسازی پوست با کربن تراپی جوانسازی پوست با کربن تراپی

کربن تراپی یکی از روشهای جوانسازی پوست است که موجب تولید کلاژن و سلول‌های پوستی جدید در لایه‌های زیرین پوست می‌شود و به شفافیت و بستن منافذ پوست کمک می‌کند

علت نمایان شدن رگ های بدن علت نمایان شدن رگ های بدن

یکی از کاربردهای لیزر جوانسازی پوست، از بین بردن عروق عنکبوتی روی صورت، پشت زانو و غیره می‌باشد که به فرد احساس ناخوش آیندی می‌دهد

مزوتراپی چیست؟ مزوتراپی چیست؟

یکی از روشهای کاربردی برای مراجعان به کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی، مزوتراپی است. این روش، با تزریق داروها، ویتامین‌ها و موادی دیگر به محلی که قرار است مورد درمان قرار گیرد، و انتقال مستقیم آن مواد به نقطه مورد نظر اقدامات درمانی را انجام می‌دهد.

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده‌ای با سطح پوست در تماس قرار می‌گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی شاخی پوست ایجاد می‌کند

درمان مشکلات پوستی با درماپن درمان مشکلات پوستی با درماپن

یکی از شیوه‌های درمانی اکثر مشکلات ظاهری پوست، با برداشتن لایه‌های سطحی و ایجاد کلاژن سازی در پوست، صورت می‌گیرد. درماپن وسیله‌ای قلم مانند است که به عنوان یکی از روشهای نوین در این زمینه به حساب می‌آید و با انجام آن، در بسیاری از افراد نتایج رضایت بخشی مشاهده شده است

جوانسازی پوست با روشهای تزریقی جوانسازی پوست با روشهای تزریقی

از ابتدای خلقت، تمایل انسان به جوانی و ماندگاری آن، همواره وجود داشته و بشر در همه اعصار، تلاش کرده تا روشهایی برای جوانسازی ابداع نماید. تزریق چربی و تزریق ژل یا فیلر به عنوان شیوه‌هایی برای جوانسازی محسوب می‌شوند که با افزایش حجم و فرم دهی با بافت‌ها این کار را انجام می‌دهند

جوانسازی با میکرونیدلینگ جوانسازی با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین شیوه‌های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحات پوستی و جوانسازی است. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روشهای درمانی غیرتهاجمی در نظر گرفته می‌شود

لیفت صورت و جوانسازی لیفت صورت و جوانسازی

لیفت پوست یکی از روشهای درمانی رفع افتدادگی و شلی پوست است که با تکنیک‌های مختلفی قابل اجرا است و بسته به شرایط، امکانات و صلاحدید پزشک انتخاب شده، روی پوست اعمال می‌گردد. در واقع لیفت پوست به عملی گفته می‌شود که به وسیله آن پوست از حالت افتاده خارج شده و کشیده می‌شود

بلفاروپلاستی غیر جراحی (درمان افتادگی پلک) بلفاروپلاستی غیر جراحی (درمان افتادگی پلک)

برای بلفاروپلاستی غیر جراحی از جراحی نرم با پلاسماتراپی استفاده می کنیم که یک روش نوین در جوانسازی پوست می‌باشد و سرفصلی جدید و مهیج در زمینه زیبایی است.

لیفت ابرو با پلاسماتراپی لیفت ابرو با پلاسماتراپی

پلاسماتراپی یا پلکسر، به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین درمان‌های جوانسازی پلک و لیفت ابرو به حساب می‌آید. این روش درمانی، به دلیل غیرتهاجمی و ایمن بودن بسیار مورد استقبال پزشکان پوست و بیماران قرار دارد

تزریق همزمان چربی و ژل تزریق همزمان چربی و ژل

پزشکانی که در حیطه جوانسازی پوست کار می‌کنند در دوره کاری خود احتمالا بارها و بارها با این سوال مواجه شده‌اند که آیا می‌توان تزریق ژل و چربی را همزمان انجام داد؟

ترک های پوستی یا استریا ترک های پوستی یا استریا

استرچ مارک (stretch mark) یا استریا (striae) یا همان ترکهای پوستی، ضایعاتی هستند که در اثر عواملی چون بارداری و افزایش وزن ایجاد می‌شوند. در واقع این ضایعات، به دلیل نازک شدن لایه درم (آتروفی یا همان تحلیل پوست) و فرورفتگی پوست (اپیدرم) ایجاد می‌شود

جوانسازی زیر چشم جوانسازی زیر چشم

گاهی اوقات پوست حساس و ظریف زیر چشم تیره، فرو رفته و گود به نظر می‌رسد. گودی زیر چشم معمولا به دلیل افزایش سن، کم آبی، یا عدم خواب کافی ایجاد می‌شود، همچنین می‌تواند نشانه‌ عارضه‌ای بیمار گونه باشد. ولی در اکثر افراد، فرو رفتگی چشم‌ها تنها یک بخش طبیعی از روند پیری است

روشهای جوانسازی دستها روشهای جوانسازی دستها

اگر از هیچ تلاش و صرف هزینه‌ای در ارتباط با جوانسازی پوست صورت کوتاهی نکنیم و هر آنچه باید، انجام دهیم و پوست صورت خود را به بهترین کیفیت ممکن ارتقا دهیم ولی دستان پیر و مسنی داشته باشیم شرایطی ایده‌آل در زمینه جوانسازی خواهیم داشت؟

لایه برداری پوست لایه برداری پوست

پوست به این دلیل که بیرونی‌ترین لایه در بدن است دستخوش عوامل آسیب رسان زیادی همچون عواملی محیطی می‌شود. از این عوامل گذشته با بالا رفتن سن پوست پیر شده، درگیر خشکی،چین و چروک، لکه های پیری، اختلالات رنگدانه ای،شلی وافتادگی می‌شود.

درباره مزوتراپی درباره مزوتراپی

با بالا رفتن سن آنچه در پوست بسیار محسوس است ، خستگی و از دست دادن شادابی و طراوت پوست است. این عارضه به دلیل از دست دادن توانایی بدن در قبال دفع سموم و مواد زائد اتفاق می‌افتد. همچنین به مرور زمان گردش خون نیز ضعیف شده، به این واسطه، مواد غذایی و اکسیژن کمتری به بافت‌ها می‌رسد.

بهترین روشهای جوانسازی پوست بهترین روشهای جوانسازی پوست

امروزه جوانسازی پوست با روش های نوین و موثری صورت می‌گیرد و به بهبود کلی پوست منجر می‌شود. یکی از موثرترین عوامل ایجاد پیری در پوست بعد از افزایش سن و زنتیک، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب است. از عوامل دیگر، می‌توان به وراثت، بیماری های پوستی،شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت، استرس و

جوانسازی با درماپن جوانسازی با درماپن

درماپن نام وسیله‌ای است الکتریکی که به شکل قلم بوده و سر آن سوزن‌های ریز متعددی قرار دارد. این روش که یکی از روش‌های جدید پاکسازی و لایه‌برداری پوست است امروزه برای درمان عوارض پوستی گوناگون مانند زخم‌ها لکه‌های پوستی اسکارها و

جوانسازی با آر اف فرکشنال جوانسازی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال نقشی اساسی در زیبایی و جوانسازی پوست ایفا می‌کند و در درمان ضایعاتی مانند سلولیت، چروک‌های پوست، شلی پوست به دلیل بالا رفتن سن، آفتاب سوختگی، لک‌های پوستی، اسکار، رفع غبغب ، رفع ناهمواری های پوستی ، بهبود رنگ پوست ، رفع جای جوش و

روش های جوانسازی پوست روش های جوانسازی پوست

برای جوانسازی پوست می‌توان از روش‌های کم تهاجمی، تهاجمی و غیر تهاجمی استفاده کرد. هر کدام از این روش‌ها با توجه به ویژگی‌هایشان، تاثیراتی روی جوانسازی پوست دارند.

میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ، یکی از جدیدترین روشهای غیرتهاجمی جوانسازی پوست است که با کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌کنند که این سوراخ ها باعث تحریک و کلاژن سازی پوست می‌شود.

درمان فرورفتگی گیجگاه درمان فرورفتگی گیجگاه

در لغت، فیلر به معنای پرکننده است. از معنی این کلمه تاحدی می‌توان به کاربرد آن پی برد و به این جهت که جنس این نوع از پرکننده ژل مانند است، در اصطلاح عامه به آن ژل نیز گفته می‌شود

میکرودرم ابریژن میکرودرم ابریژن

میکرو درم روشی است فوق العاده برای جوانسازی و زیبایی پوست که با انجام آن می‌توانید از جوش ها و لک ها و منافذ باز پوست و بسیاری از ضایعات پوستی پوست خود را پاک کنید.

پاکسازی پوست پاکسازی پوست

پاکسازی پوست باعث برداشتن سلول های مرده و نیز چربی و آلودگی های موجود بر روی پوست می شود که با این کار پوستی شاداب و با طراوت خواهید داشت.

آر اف فرکشنال آر اف فرکشنال

جوانسازی صورت ولیفت صورت با آر اف فرکشنال یکی از روشهای جدید درمانی ولیفت صورت بدون جراحی می باشد که در آن از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوانسازی پوست صورت استفاده میشود.

مزوتراپی مزوتراپی

یک روش درمانی تزریقی که در تمام دنیا در حال انجام است.برای سفت کردن و بازسازی پوست و از بین بردن لکه های تیره و لکه های بارداری و کاهش سلولیت انجام میشود .

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.