اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست

روش انجام لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب چیست؟

به عمل لیفت لب بالایی و کم کردن فاصله آن تا بینی، لیفت سانترال لب گفته می شود. افرادی که از فرم لب و یا فاصله بین لب بالا و بینی خود راضی نیستند طرفدار این نوع از جراحی خواهند بود.

کلینیک پوست و زیبایی دکتر رامین مدرسی یکی از مراکز معتبر و مجاز می‌باشد که با کادری مجرب و در محیطی ایمن، انواع خدمات جراحی و غیر جراحی لیفت لب در اصفهان را به شما همشهریان گرامی ارائه می‌نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

لیفت سانترال لب برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی برخی از افراد، به دلایل ژنتیکی، کشیدن سیگار و قلیان و بالا رفتن سن از افتادگی ناحیه لب و چروک‌های احتمالی در این قسمت ناراضی هستند. در مواردی هم دیده شده که فرد از روش‌های تزریقی و موقتی خسته شده است و به دنبال روشی دائمی برای برجسته کردن لبها می‌باشد. در این افراد معمولا لیفت سانترال لب گزینه بسیار مناسبی است و خواسته‌های آنان را برآورده می‌نماید البته اگر به پزشک مجرب، با مهارت بالا در این روش مراجعه شود، حتما می‌توان از تغییرات بهترین لیفت سانترال لب بر زیبایی، بهره‌مند شد.

زیبایی لبها با لیفت سانترال لب

تاثیر لیفت سانترال لب بر زیبایی

به لحاظ زیبایی شناسی و تناسب اجزاء صورت، فاصله ایده‌آل لب بالا تا بینی، بین 12 الی 15 میلیمتر می‌باشد که این اندازه، در افراد مختلف با توجه به دلایلی که در بخش قبل ذکر شد ممکن است بیشتر باشد. با بالا رفتن سن نیز این فاصله، به تدریج افزایش پیدا کرده و فرم مناسب لبها و بالای لب را از بین خواهد برد و به عنوان یکی از علائم پیری، اثر نامطلوبی بر زیبایی فرد خواهد گذاشت.

از طرفی نمایش دندان‌های پیشین بالا، بخصوص زمان خندیدن بخشی از جذابیت صورت خانمها را تشکیل می‌دهد و فاصله زیاد بین لب بالا و بینی و افتادگی لبها، باعث پوشانده شدن دندان‌ها می‌گردد و مانع از پیدا شدن دندان‌ها خواهد شد.

روش انجام لیفت سانترال لب

ابتدا لازم به ذکر است، روش لیفت سانترال لب، جزو روشهای جراحی محسوب می‌شود ولی یک جراحی سرپایی به شمار می‌آید و عموماً در مطب یا کلینیک، در عرض 30 الی 60 دقیقه، با اِعمال بی‌حسی موضعی قابل انجام است. در مواردی که بیمار دچار اضطراب باشد، علاوه بر بی‌حسی با خوراندن داروهای خواب‌آور، جراحی انجام خواهد شد.

پس از تشخیص پزشک بر تاثیر لیفت سانترال لب روی زیبایی و اتفاق نظر ایشان با بیمار در انجام این عمل، و گرفتن شرح حال از بیمار، و انجام آزمایش در صورت نیاز، جراحی آغاز خواهد شد. ابتدا بی‌حسی برای بیمار اِعمال می‌شود. سپس ازقاعده سوراخ بینی تا کمی پایین‌تربه سمت لب، علامتگزاری می‌شود. این علامت‌گذاری در اصطلاح به شاخ گاوی معروف است و تقریبا با همان شکل و فرم می‌باشد.

در مرحله بعدی، پوست قسمتی که با علامت‌گذاری مشخص شده است، برداشته می‌شود و لبه‌های پایین و بالا با نخ بخیه ظریف به هم دوخته می‌شوند. باید دقت شود، بخیه ازقاعده سوراخ بینی زده شود تا به اصطلاح زیر بینی پنهان بماند و نمایان نشود. در این مرحله جراحی به اتمام رسیده و عمل لیفت سانترال لب پایان می‌یابد. بعد ازیک هفته بخیه‌ها کشیده خواهند شد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین

2 نکته مهم در لیفت سانترال لب

1- در لیفت سانترال لب پوست باید به حدی برداشته شود که ناحیه پشت لب، بیش از اندازه نرمال کشیده نشود و در صحبت کردن فرد ایجاد اشکال ننماید.
2- در لیفت سانترال لب هم، مانند هر جراحی دیگری نیاز به شرایط استریل در موضع الزامی می‌باشد. و برای پرهیز از هر عفونتی، علاوه بر استریل کردن ابزار و لب و بینی در صورت، نیاز به تجویز آنتی بیوتیک هم خواهد بود.

کلینیک کاشت مو ، دکتر رامین مدرسی اصفهان، با بهره گیری از کادری مجرب و بروزترین متد‌های علمی (FIT & FUT )، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه کاشت مو و ابرو به متقاضیان عزیز می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نیلو [ 1402-08-15 ]
سلام هزینه سنترال لب چقدره؟

ترنج [ 1402-06-28 ]
اگر بخوایم بیهوش بشیم عمل سانترال صورت بگیرد امکانش هست؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه عملکرد و کاربرد لیزر CO2 فرکشنالنحوه عملکرد و کاربرد لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال یکی از معروف‌ترین لیزرها در پزشکی است. به نظر می‌رسد که لیزر CO2 برای لایه‌برداری پوست به نتایج خوبی با عارضه‌های جانبی کم‌تر، دست پیدا می‌کند. در این روش‌ها یک ناحیه از پوست توسط انرژی نور هدف قرار داده‌شده و تخریب می‌شود ... ادامه مطلب

چرا همه افراد باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند؟چرا همه افراد باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند؟

هنگامی که پوست به دلایل مختلف نظیر ژنتیک، بیماری های پوستی، استفاده بیش از حد از شوینده های صابونی، عدم مراقبت درست از آن خشک و دهیدراته می شود، به کرم مرطوب کننده و خاصیت رطوبت رسانی اش نیاز پیدا می کند. در این بخش به خواص کرم مرطوب کننده پوست اشاره کرده ایم. ... ادامه مطلب

کاربرد لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) در پزشکی زیبایی چیست؟کاربرد لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) در پزشکی زیبایی چیست؟

لیزر کیوسوئیچ را می‌توان یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن لک‌های پوست، جای جوش و تتو دانست. لیزر کیوسوئیچ روشی سریع و کم عارضه است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی لک‌های پوستی را از بین می‌برد و هیچ آسیبی به بافت‌های پوست نمی‌رساند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.