اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / 10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکس

10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکس

1- تفاوت تزریق بوتاکس با ژل یا فیلر و چربی در درمان چین و چروک‌ها چیست؟

یکی از سوالات رایج درمورد جوانسازی با انواع تزریق همین سوال است. تفاوت تزریق بوتاکس با پرکننده‌ها(ژل یا فیلر و چربی) در آن است که با تزریق بوتاکس عضلات زیر پوست فلج می‌شوند و شخص دیگر قادر به انجام حرکاتی که ایجاد چین و چروک در سطح پوست می‌نماید، نیست. با تزریق بوتاکس بعد از گذشت چند ساعت تغییرات شروع می‌شود و رفته رفته پوست صاف می‌گردد و این تغییرات تا دو هفته، کامل خواهد شد و به حداکثر خواهد رسید. گویی پوست در سطحی ترین لایه، کمی کشیده می‌شود.

با وجود اینکه تزریق بوتاکس کار سختی نیست؛ ولی برای یک نتیجه ایده آل، مهارت بسیار بالای پزشک لازم است. در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان، می‌توانید بهترین نتایج تزریق بوتاکس را تجربه کنید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36703885 - 031 اقدام فرمایید.

البته تغییراتی که بوتاکس در صاف کردن چین و چروک پوست، ایجاد می‌کند محدود است و چروک‌های عمیق با یکبار تزریق محو نخواهند شد، صرفا از عمیق‌تر شدن آن(به دلیل عدم حرکت ماهیچه) کاسته می‌شود. ولی در پرکننده‌ها(ژل یا فیلر و چربی) همانطور که از نامشان پیداست، باعث پر شدن خطوط ناشی از چین و چروک‌، خواهند شد. در تزریق پرکننده‌ها امکان حرکت از عضلات گرفته نخواهد شد و این بارزترین تفاوت تزریق بوتاکس با این قبیل مواد است.

تزریق بوتاکس در اصفهان

2- آیا ورزش کردن بعد از تزریق بوتاکس مشکلی ندارد؟

بستگی به نوع ورزشی که قرار است انجام شود دارد. تا 24 ساعت از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری شود. بعد از تزریق بوتاکس تا چند ساعت، برای حصول نتایج بهتر نباید مدت زمان زیادی سر به سمت پایین خم باشد. اگر ورزشی انجام نشود که شخص را در چنین حالتی قرار دهد با قید عدم سنگین بودن، بلامانع است.

3- آیا تزریق بوتاکس باعث بر طرف شدن خطوطی می‌شود که در حالت عادی، مثلا بدون اخم کردن، وجود دارد ؟

خیر در چنین مواردی، علاوه بر تزریق بوتاکس، سایر روش‌های جوانسازی، مانند: تزریق پرکننده‌ها(ژل یا فیلر و چربی) و استفاده از روشهایی مانند لیزر آر اف فرکشنال، بنا بر صلاح‌دید پزشک معالج که از تجربه کافی در زمینه بهترین تزریق بوتاکس و روشهای دیگر جوانسازی پوست برخوردار است، هم ممکن است استفاده شود.

4- چه کارهایی قبل و بعد از تزریق بوتاکس باید انجام شود؟

دو هفته قبل از تزریق بوتاکس برای کاهش عوارض کبودی و تورم (در تزریق بوتاکس این عوارض نادر است) از مصرف داروهای حاوی روغن ماهی و دوزهای بالا از ویتامینE ، آسپیرین و ایبوپروفن در حد امکان پرهیز کنید. بعد از تزریق هم تا 24 ساعت از انجام فعالیت‌های سنگین، مصرف الکل و دست‌کاری محل تزریق بپرهیزید. چنانچه با مواردی دال بر حساسیت مواجه شدید پزشک خود را مطلع نمایید.

5- اگر یکبار بوتاکس تزریق شود تا آخر عمر باید تزریق بوتاکس را تکرار کنیم؟

مدت زمان استمرار تاثیرات بوتاکس درهر بار تزریق، به طور متوسط 6 ماه است و پس از آن از بین خواهد رفت و پوست محل تزریق به حالت قبل از این مدت باز خواهد گشت. بنا به تمایل شما تزریق بوتاکس می‌تواند تکرار شود یا نشود. در صورت عدم تزریق مجدد بوتاکس تنها عارضه، بازگشت آثار ناخوش آیندی است که شما را به تزریق ترغیب نموده بود. پس مطمئن باشید هیچ وضع و شرایطی شما را به تزریق مجدد مجبور نخواهد کرد.

6- آیا تزریق بوتاکس باعث شلی و افتادگی پوست می شود؟

بوتاکس به هیچ وجه باعث شلی پوست نمی شود. بوتاکس داخل عضله تزریق می شود و صرفا از انقباض عضله جلوگیری می کند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

7- بوتاکس چقدر سریع عمل می‌کند؟

تاثیرات تزریق بوتاکس روی چین ‌و چروک‌های صورت، معمولا از چند ساعت بعد از تزریق آغاز شده و تا 14 روز بعد به حداکثر تغییرات خواهد رسید.

8- آیا تزریق بوتاکس علاوه بر تاثیرات موقتی که روی پوست دارد نتایج داراز مدت مثبتی هم خواهد داشت؟

بله، صد در صد نتایج بلند مدت مثبی در تزریق مکرر بوتاکس مشاهده می‌شود. دلیل این امر هم آن است که با تزریق بوتاکس عضلات فلج خواهند شد و دیگر قادر به حرکت نیستند. بنا به همین دلیل به زبان ساده، پوست استراحت بیشتری خواهد کرد و عوارض کمتری هم شامل حالش خواهد شد.

9- آیا بوتاکس برای رفع خط خنده موثر است؟

خیر، همانطور که گفته، شد در این موارد باید از پرکننده‌هایی مانند تزریق ژل(فیلر) یا تزریق چربی استفاده نمود.

10- اگر در ناحیه ای از پوست بیش از حد تزریق بوتاکس انجام گیرد، برای رفع آن چه باید کرد؟

متأسفانه نمی‌توان تأثیرات بوتاکس را قبل از موعد مقرر، بازگرداند. به همین دلیل است که انتخاب پزشک مجرب در زمینه بهترین تزریق بوتاکس، که به نظر روشی ساده و بدون عارضه است، الزامی می‌شود. در این شرایط باید صبر کنید تا به مرور زمان (طبق قاعده تزریق بوتاکس به طور متوسط بعد از گذشت 6 ماه) پوست محل تزریق به حالت اولیه خود بازگردد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صفورا نقدی [ 1402-06-28 ]
آقای دکتر خسته نباشید آیا بعد از تزریق بوتاکس پیشانی ورم کردن طبیعی یا نه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژلدرمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژل

برای اصلاح عدم تقارن‌ های جزئی ولی قابل توجه، می‌ توان از تزریق ژل استفاده کرد. این روش به دلیل آنکه یک روش غیر تهاجمی (بدون نیاز به عمل جراحی) است، برای تغییر ظاهر فک میتواند مفید واقع شود. ... ادامه مطلب

درم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟درم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟

درم ابریژن یک عمل لایه برداری است که از ابزاری چرخشی برای حذف لایه های بیرونی پوست استفاده می کند. این روش برای بهبود زخم‌های آکنه، آبله و اثر جراحات سوانح یا بیماری استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

درمان تعریق زیاد چیست و روش قطعی آن کدام است؟درمان تعریق زیاد چیست و روش قطعی آن کدام است؟

شاید تعریق زیاد امری ساده و بدون مشکل به نظر برسد؛ ولی برای افرادی که به آن مبتلا هستند؛ بسیار آزار دهنده بوده و حتی در مواردی مانع حضور آنها در اجتماع می‌باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.