اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یک روش زیبایی است که منجر به بالا کشیدن بافت‌های افتاده بدن می‌شود. این عمل با استفاده از نخ‌هایی انجام می‌شود که در جراحی‌ها برای بخیه‌زدن و بستن زخم‌ها کاربرد دارد. زمانی که نخ‌های لیفت زیر پوست کارگذاری می‌شوند باعث سفتی بافت و افزودن حجم در منطقه مورد نظر می‌شوند.

در این تکنیک با توجه به میزان افتادگی و سن فرد نوع نخ و تعداد نخ‌ها متغیر است که خود باعث متغیر بودن هزینه انجام این کار می‌شود. از این روش می‌توان برای رفع افتادگی و بازگرداندن جوانی در نواحی مختلفی همچون صورت، غبغب، باسن، سینه، گردن، ابرو، زیر چشم، خطوط اطراف چشم و دهان و... استفاده نمود.

جوانسازی و لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت با نخ تکنیکی جدید و جایگزین روشهای جراحی قدیمی است که 1 تا 2 ماه پس از گذاشتن نخ‌ها جوانسازی شروع شده و در این زمان متوجه می‌شوید که پوستتان سفت‌تر شده و بافت بهتری پیدا کرده است بعد از 9 ماه نخ‌ها جذب می‌شوند، ولی نتایج برای ماه‌های بیشتری باقی خواهد ماند به همین دلیل توصیه به ترمیم می‌شود تا ماندگاری طولانی‌تر شود و به 3 سال برسد.

لیفتینگ صورت با نخ، تکنیکی است که با بی حس کننده موضعی در کمتر از 45 دقیقه و بدون هیچ بستری شدن در بیمارستان انجام می‌شود. بهبود فوری به بیمار این امکان را می‌دهد که در عرض 2 روز به فعالیت‌های طبیعی خود باز گشته و پس از دو هفته بافتهای نرم بهبود یافته و در نتیجه هیچ نشانه‌ای از انجام این روش پدیدار نخواهد بود. از آنجا که PDO ماده تشکیل دهنده نخ‌های مورد استفاده است به خاطر کیفیت و و یژگیهای خود در اعمال جراحی قلب و عروق، چشم پزشکی، زنان و زایمان و اصولاً در هر بافتی که نیاز به استحکام و انسجام است بکار رفته و استفاده می‌شود.

این نخ‌ها در عین بی ضرر بودن ایجاد تب و عفونت نیز نمی‌کنند. زیرا این نخ ها غیر آسیب رسان به بدن انسان بوده ونسبت به ماهیچه‌ها خنثی هستند و هیچ‌گونه خاصیت تب‌زایی و ایجاد عفونت از خودشان نشان نمی‌دهند.

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ به دلیل اهمیتی که دارد، برای دست‌یابی به بهترین نتایج و کاهش حداکثری عوارض، نیازمند مهارت و تجربه پزشک می‌باشد. شما می‌توانید بهترین لیفت صورت با نخ را در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با استفاده از تجارب 10 ساله در این زمینه شاهد باشید.

انواع نخ های لیفت

1- نخ پلی دی اکسان (PDO)

نخ‌های PDO در انواع جراحی‌ها مانند لیفتینگ صورت، قلب و عروق، چشم‌پزشکی، زنان و زایمان استفاده می‌شود. این نخ‌ها کاملا بی‌ضرر بوده و موجب انسجام و استحکام در پوست می‌شوند. جنس این نخ از مونوفیلامنت سنتتیک قابل جذب می‌باشد که از افتادگی پوست جلوگیری کرده و باعث سفت شدن و نوسازی پوست می‌شود. در صورت استفاده از این نخ‌ها در هنگام لیفت پوست بعد از گذشت 4 تا 6 ماه نخ کاملا جذب می‌شود و عموما از این نخ‌ها در بین لایه درم و عضلات زیر جلدی استفاده می‌کنند. استفاده از نخ پلی دی اکسان ایمن و کارآمد بوده و اثرات مثبتی در بهبود ظاهر پوستتان دارد.

2- نخ سیلوئت

نخ سیلوئت نخی کاملا استریل و بهداشتی است که از اسید پلی لاکتیکی تهیه می‌شود که قابل جذب و سازگار با بدن بوده و به صورت مخروطی دو طرفه می‌باشد. از این نخ برای اصلاح موقعیت بافت و اجزاء صورت و گردن استفاده می‌شود. لیفت صورت با نخ سیلوئت بیش از 18 ماه ماندگاری داشته و اثرات استفاده از این نخ بر روی پوست بلافاصله قابل مشاهده می‌باشد .پس از جذب این نخ کلاژن طبیعی بدن جایگزین این نخ شده و موجب کشیدن پوست و سفت شدن پوست می‌شود .

از این نخ جهت از بین بردن خطوط اندوه، خطوط رو به پایین گوشه‌های لب استفاده می‌شود. درمان و لیفت پوست با نخ سیلوئت غیرتهاجمی بوده و باعث افزایش خاصیت کشسانی پوست می‌شود. مدت زمان لیفت صورت با استفاده از این نوع نخ بسیار کوتاه بوده و ماندگاری بیشتری به همراه دارد ضمن اینکه این نخ‌ها در صورت فیکس شده و جابه جا نمی‌شود.

3- نخ خاردار

نخ خاردار یکی دیگر از نخ‌های مورد استفاده در تکنیک لیفت با نخ می‌باشد .از این نخ برای از بین بردن از بین بردن ترکهای پوستی، لیفت باسن و شکم نیز استفاده می‌شود. لیفت با نخ خاردار روشی کم‌تهاجمی است که با تحریک فیبروبلاست موحب تولید کلاژن و الاستین شده و موجب سفت شدن پوست می‌شود. نخ خاردار پس از گذشت چند ماه درون بدن هیدرولیز شده و در بدن کاملا تجزیه می‌شود. این نخ ایمن‌ترین نخ در کلیه اعمال جراحی علی‌الخصوص جراحی‌های زیبایی می‌باشد و استفاده از آن برای لیفت صورت باعث ایجاد ناراحتی و درد بسیار ناچیزی می‌شود.

4- نخ Tightening Thread

این نوع نخ ضخامت بسیار ناچیزی داشته و از جنس پروتئین می‌باشد. این نخ با تحریک فرایند کلاژن سازی باعث جوانسازی پوست شده و اثر بخشی بسیار سریعی دارد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

5- نخ امبدینگ

نخ امبدینگ نخی ایمن و قابل جذب می‌باشد. که در پروژه لیفت با نخ مورد استفاده قرار می‌گیرد .
از این نخ برای لیفت پستان‌ها ، شکم و صورت استفاده می‌شود. اثر گذاری این نخ فوق‌العاده بوده و با تحریک کلاژن سازی باعث تسریع لیفت پوست می‌شود .

6-نخهای کاگ

نخ‌های دندانه‌ای یا کاگ، مشابه نخ‌های مونو هستند با این تفاوت که حاوی خارهایی می‌باشند که به زیر پوست متصل می‌شوند. این خارها، یک پشتیبانی پیشرفته را برای ساختار پوست ایجاد می‌کنند تا بافت آویزان را بالا ببرند. این نخها، به طور مؤثر، تشکیل کلاژن در اطراف نخها و خارهای آنها را بهبود می‌بخشند. نخهای کاگ می‌توانند به تنهایی یا در ترکیب با نخ‌های مونو برای تعلیق مکانیکی ساختارهای بافتی پوست استفاده شوند به شکلی که نتیجه، پوست ظاهری نرم و صاف داشته باشد. این نوع نخها معمولاً با لیفت پوست آویزان در خط فک برای ایجاد یک صورت باریک‌تر استفاده می‌شوند. بعلاوه ایجاد لیفت برای غبغب، نخهای کاگ می‌توانند لیفت نخ ابرو و لیفت نخ بینی را فراهم سازند.

7-نخهای خاردار با تعلیق آزاد

با استفاده از یک سوزن هدایت توخالی، مانند سوزن نخاعی، نخ‌های خاردار، از طریق نقاط برش کوچکی که توسط این سوزن ایجاد شده و تقریباً 1 تا 2 میلیمتر بوده و در راستای خطوط که قبلاً توسط جراح بر روی صورت شما علامت‌گذاری کرده می‌باشد، به چربی زیر جلدی زیر پوست وارد می‌شوند. سوزن حاوی نخ، سپس برای فراهم کردن اصلاح مورد نیاز، مکانیابی شده و سپس خارج می‌شود. کاگهای میکروسکوپی موجود در نخ، سپس به زیر پوست متصل شده و به آرامی پوست را بالا کشیده و آن را در محل مورد نیاز محفوظ می‌نماید.

نخهای اضافی نیز بریده می‌شوند تا در بالای سطح پوست به چشم نیایند. تعداد نخ‌های مورد نیاز به تعداد مناطق تحت درمان، مانند لیفت ابرو، لیفت گونه یا غبغب و یا حتی لیفت گردن، بستگی دارد.

یک لیفت کامل صورت با نخ تقریباً به 18 نخ خاردار نیاز دارد، گرچه از آنجا که همه افراد به لیفت کامل صورت نیاز ندارند، به صورت طبیعی شما به تقریباً دو نخ برای هر ابرو، سه نخ برای هر گونه، دو نخ برای هر خط فک و دو نخ برای هر سمت گردن نیاز دارید. زمانی که نخها در زیر پوست قرار می‌گیرند، تقریباً 5 تا 8 سانتیمتر طول دارند و متناسب با خطوط صورت، بریده می‌شوند.

کلینیک لیزر موهای زائد دکتر رامین مدرسی ، با بهره گیری از کادری مجرب و به روز ترین دستگاه های لیزر موجود، در محیطی آرام و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان به متقاضیان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اسکندری [ 1402-10-05 ]
سلام میشه قیمت بگین چقدر حزینه داره

ثریا عظیمی [ 1402-04-13 ]
نخ برای صورتم ولطفا بفرمائید چقدر هزینه باید بکنم

مهتآب حسینی [ 1401-06-13 ]
برای لیفت چشم گربه ای چندتا نخ لازم است

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟

دانه‌های قرمز پوستی‌ ممکن است در ناحیه‌ی کوچکی از بدن بروز کنند یا اینکه سطح وسیعی از پوست را درگیر کنند. علل مختلفی موجب ایجاد دانه‌ی پوستی می‌شوند؛ به همین دلیل طیف درمانی گسترده‌ای نیز برای آن وجود دارد. در ادامه به معرفی بیماری‌های پوستی که علائم دانه‌های قرمز با خارش را دارند می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟

تزریق چربی به سینه و پروتز سینه از روش های رایج برای افزایش حجم و فرم دهی سینه هستند. عمل پروتز سینه و تزریق چربی به سینه با هم تفاوت ‌های زیادی داشته و روش انجام آنها کاملاً با هم متفاوت است. این دو روش فقط در یک زمینه مشابه هستند و آن هم افزایش حجم و فرم دهی سینه ها است. ... ادامه مطلب

آیا جراحی افتادگی پلک با بیمه انجام میشود؟آیا جراحی افتادگی پلک با بیمه انجام میشود؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، نوعی عمل زیبایی پلک است که با هدف رفع پوست و چربی های اضافه پلک بالا و پایین صورت می گیرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.