اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست

تزریق فیلر

فیلر چیست؟

کاهش چربی و کلاژن سازی پوست با افزایش سن، منجر به شل‌شدگی، افتادن و ایجاد خطوط بر روی پوست می‌شود. ژل ها یا همان پرکننده‌های پوستی موادی هستند که به بازگرداندن پوست به شرایط اولیه، حجم دادن و صاف کردن چین و چروک‌ها و از بین بردن جای جوش کمک می‌کنند.

این مواد در قسمت‌های مختلف پوست که نیاز به کشیده شدن و حجم‌دار شدن دارد، تزریق می‌شوند و معمولاً به صورت مستقیم، فضای خالی موجود در پوست را پر می‌کنند. تزریق ژل صورت گزینه‌ کم عارضه‌ ای به جای جراحی‌ها می‌باشد. البته به این موضوع باید دقت داشت که انواعی از فیلرها، کلاژن ساز هم هستند و مدتی زمان می‌برد تا اثر نهایی خود را در محل تزریق نشان دهند.

بهترین تزریق فیلر در اصفهان

فیلرها یا دائمی هستند و یا موقتی (نیمه دائمی) که البته فیلرهای دائمی از جنس سیلیکون بوده و استفاده از آن معمولا توسط پزشک توصیه نمی‌شود زیرا این دسته از فیلرها دارای عوارض بالایی از قبیل جابه‌جا شدن و عفونت هستند. بهترین دکتر تزریق فیلر در اصفهان را با ما تجربه کنید. کلینیک دکتر رامین مدرسی با 10 سال تجربه در زمینه تزریق انواع فیلر، چربی و بهترین بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان آماده خدمت‌ رسانی به مراجعین محترم می‌باشد.

در ادامه به معرفی دو دسته از فیلرهای موقتی پرکاربرد می‌پردازیم

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری صورت و بدن و استفاده از معتبرترین برندها، بهترین تزریق فیلر در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

اسید هیالورونیک

یکی از معروف‌ترین فیلرهای موقتی، هیالورونیک اسید است که جزو پرطرفدارترین فیلرها به حساب می‌آید. این ماده طبیعی در بدن یافت می‌شود. همچنین هیالورونیک اسید در بعضی غضروف‌ها و مایع مفصلی و در بافت پوست هم وجود دارد وقتی این ژل در صورت تزریق می‌شود مانند بالش عمل می‌کند و صورتی که دچار افتادگی و چین و چروک و یا لاغری شده باشد را بهبود می‌بخشد.این ژل همچنین آب را به سطح پوست می‌آورد و آن را شاداب و انعطاف‌پذیر می‌کند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلسیم هیدروکسیلاپاتیت

این ژل به طور طبیعی در بافت استخوان‌های انسان وجود دارد. ژل مورد استفاده یک ماده بیوسنتتیک است یعنی ماده انسانی یا حیوانی نمی‌باشد به همین علت ریسک واکنش آلرژی پایینی دارد.این ژل حاوی موادی است که به صورت داربست عمل می کند و کلاژن بدن روی این ساختمان رشد می‌کند و با گذشت زمان این اجزا به کلسیم و فسفات تبدیل می‌شوند.

از این بابت که فیلرکلسیم هیدروکسیلاپاتیت حرکت نمی‌کند و با خاصیت پرکنندگی بالا مناسب خطوط عمیق‌ تر در اطراف لب، بین دو ابرو و پیشانی همینطور برای پر کردن گونه‌ها و فک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع ژل نتایج خیلی طبیعی دارد و عوارض آن نادر است.

کلینیک کاشت موی دکتر رامین مدرسی اصفهان، با بهره گیری از کادری مجرب و بروزترین متد‌های علمی (FIT & FUT )، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه کاشت مو و ابرو به متقاضیان عزیز می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :طناز ضیایی [ 1402-06-31 ]
سلام آقای دکتر من جایی ژل لب انجام دادم 4ماهه گذشته ولی مدلش رو دوست ندارم میتونم دوباره تزریق فیلر انجام بدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماینوکسیدیل چیست و چه کاربردی دارد؟ماینوکسیدیل چیست و چه کاربردی دارد؟

ریزش مو به حالتی می گویند كه به صورت غیرطبیعی و بیشتر از حد نرمال موها بریزد و موی جایگزین آن رشد نكند. در حقیقت تعادل بین ریختن موی سر و رویش مجدد به هم خورده و از تعداد مو های موجود روی سر به تدریج كاسته می شود. ... ادامه مطلب

آیا کک و مک درمان می شود؟آیا کک و مک درمان می شود؟

کک و مک همان لکه های مایل به قهوه ای پوست است که بدون اینکه آسیبی برای سلامتی داشته باشد، می‌تواند برای فرد از لحاظ زیبایی آزاد دهنده محسوب گردد. این لکه‌ها معمولاً در اوایل عمر هر فرد بر روی پوست او ظاهر مي‌شوند و معمولاً تعداد آنها در تابستان زیاد می‌شود و در زمستان به خودی خود محو می‌گردند ... ادامه مطلب

لیزر اندولیفت چیست و روشهای انجام اندولیفتلیزر اندولیفت چیست و روشهای انجام اندولیفت

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است. اندولیفت به گونه ای است که در آن لیزر با اندازه ۲۰۰ تا۳۰۰ میکرون از زیر پوست تابانده می شود که موجب جوانی پوست و از بین رفتن تمامی چین و چروک صورت می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.