اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر

پاکسازی پوست

در جریان پاکسازی پوست، سلول‌های مرده از سطح پوست برداشته می‌شوند. علاوه بر این سلول‌ها، چربی و آلودگی‌هایی که روی پوشت انباشته شده، از پوست جدا می‌شود و این فرآیند به هرچه شاداب‌تر شدن و باطراوت شدن پوست کمک می‌کند و حس تازگی و لطافت پوست را به شما ارزانی می‌دارد. در پاکسازی پوست، بسته به نوع پوست متقاضی، از بخور تمیز کننده‌ها و اسکراب‌ها استفاده می‌شود. همچنین زمان استفاده از این مواد پوست ماساژ داده خواهد شد سپس با استفاده از ابزار پاکسازی، جوش‌ها و دانه‌های سرسیاه کاملا تخلیه شده و بعد از این مرحله ماسک مخصوص و سازگار با پوست روی صورت گذاشته می‌شود.

با انجام پاکسازی روی پوست آب‌رسانی به پوست صورت می‌گیرد و این امر باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود.اینطور می‌توان گفت که پاکسازی برای لایه های سطحی پوست، بسیار مفید است. در حین پاکسازی پوست، به این جهت که پوست ماساژ داده می‌شود خون هم به شکل بهتری زیر پوست جریان پیدا خواهد کرد. در نتیجه جذب اکسیژن در پوست بهتر شده و پوست شاداب تر می‌شود. ضمن اینکه همین ماساژها به ریلکس شدن و احساس آرامش هم کمک می‌کنند.

در کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از دانش و تجربه کافی در زمینه پاکسازی و لایه‌برداری پوست، هر دو تکنیک لایه‌برداری فیزیکی و شیمیایی، با حصول بهترین نتایج، انجام می‌شود.

مراحل پاکسازی

در انجام پاکسازی پوست ابتدا باید پس از مراجعه به پزشک، نظر ایشان برای این کار مثبت باشد و به تشخیص ایشان این کار برای پوست مفید باشد. بعد از آن مرحله تخلیه کمدون‌ها صورت می‌گیرد و در نهایت هم میکرودرم ابریژن انجام می‌ شود.

مزایای پاکسازی پوست

5 مزیت پاکسازی پوست

1- آب‌رسانی و افزایش رطوبت پوست
2- جلوگیری از چروک زودرس
3- زیبایی و شادابی پوست
4- از بین بردن دانه‌های سر سیاه
5- تمیز کردن لایه شاخی و مرده پوست

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با ارائه بهترین خدمات در زمینه رفع افتادگی پلک و چین و چروک های اطراف چشم، با روش نوین پلاسما جت، در محیطی مطلوب، با کادری زبده، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :عابدی [ 1402-07-04 ]
آفای دکتر این پاکسازی پوست که در موردش مطلب نوشتید همان فیشیال صورته یا با هم فرق دارند؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه تزریق چربی برای صورت آقایاننحوه تزریق چربی برای صورت آقایان

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. از نظر بسیاری، بافت چربی اتولوگ به عنوان ماده پرکننده ایده آلی برای جوانسازی صورت در نظر گرفته می شود ... ادامه مطلب

تأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهرهتأثیر افتادگی گوشه لبها بر چهره

افتادگی گوشه لب ها یا خطوط ماریونت، خطوط گوشه های به پایین چرخیده دهان هستند که به دلیل انقباض عضله depressor anguli oris ایجاد می شوند. ... ادامه مطلب

از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟

افراد با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی عضلات اطراف چشم‌ها می‌شوند. به طوری که ابروها به سمت پایین حرکت می‌کنند. در اثر کاهش فاصله بین ابروها با چشم‌ها ظاهر چهره افراد اخمو یا خسته به نظر می‌رسد. به همین دلیل افراد برای لیفت شقیقه و ابرو اقدام می‌کنند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.