اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / مادلینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق چربی

مادلینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق چربی

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ظاهری، داشتن چهره‌ای شاداب، جوان و زیبا است. بشر از دیرباز برای دست‌یابی به این مهم، روشهای گوناگون را ارزیابی نموده تا به امرزو که تکنیک‌های مختلفی برای جوانسازی پوست و زیبایی چهره ابداع شده است و یکی از پرطرفدارترین روشها، تزریق چربی می‌باشد. علاوه بر افزایش حجم و پر کردن اندام و اجزای صورت ، یکی از اصلی‌ترین کاربردهای تزریق چربی ایجاد خطوط یا کانتور در چهره است. اگر به تناسب چهره افراد مدل و مشهور دقت کرده باشید، اکثر آنها دارای صورتی استخوانی هستند. بدین معنی که صورت آنها دارای برجستگی‌های مناسب یا به اصطلاح، زوایای متناسب با معیارهای کنونی زیبایی می‌باشد.

زاویه‌دار کردن مناسب فک و بهبود فرم چانه، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی صورت اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان ، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

مناطق تزریق چربی و زاویه سازی صورت

با تزریق چربی به صورت به جهت زاویه سازی صورت، کانتورهای اطراف صورت کشیده شده و چهره به شکل V در می‌آید. در نگاه کلی، نقاط کلیدی صورت که باعث زاویه دار شدن چهره فرد می‌شود شامل برجستگی زاویه فکی، چانه وگونه‌ها است. با توجه به ژنتیک افراد ممکن است در برخی، این خصوصیات به طور ذاتی وجود داشته باشد ولی تعداد زیادی هستند که با توجه به فرم صورت خود، از این فاکتور زیبایی محروم بوده و تمایل به استفاده از روشهای دارند که بتواند در زاویه دار کردن صورت، به آنها کمک کند.

با تزریق چربی در نواحی مثل زاویه یا خطوط فکی و چانه در تناسب با همدیگر می‌توان این نواحی را برجسته کرد و به اصطلاح زاویه دار نمود و زیبایی خاصی برای کل صورت ایجاد کرد . با تزریق مقداری چربی و برجسته کردن گونه هم خطوط زاویه دار صورت در قسمت میانی کامل شده، چهره زیباتر و جذاب‌تر خواهد شد. حال نتیجه عمل شامل خط‌ دار شدن استخوان فک و بهتر دیده شدن چانه و گونه گذاری می‌شود که این خود باعث کم‌رنگ شدن یا رفع غبغب نیزمی‌شود.

مادلینگ صورت در اصفهان

نقش مهارت پزشک در زاویه سازی صورت

البته روش و منطقه تزریق، همچنین مقدار چربی تزریق شده بسیار در نتیجه عمل زاویه دارکردن صورت تاثیرگذار است. موفقیت در این عمل، بستگی مستقیم به مهارت پزشک دارد. در مواردی که اثر تزریق چربی زود از بین رفته باشد، اشکالاتی در محاسبات حجم چربی و یا تکنیک انجام کار وجود داشته است، به این معنی که سلول‌های چربی منتقل شده، یا کم بوده و یا زنده نمانده‌اند و بعد از گذشت مدتی نه چندان طولانی، همه چربی تزریق شده جذب گردیده است. اگر در انتخاب پزشک و کلینیک نهایت دقت را داشته باشید، می‌توانید ماندگارترین و بهترین تزریق چربی برای زاویه سازی چهره یا مادلینگ صورت را تجربه کنید و از زیباتر شدن چهره خود، لذت ببرید.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین

با توجه به اقلیم گرم و خشک بسیاری از استانها، ممکن است نیاز به اقدامات زیبایی در برخی شهرها بیش از سایرین احساس شود. انجام آر اف فرکشنال در اصفهان به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین روشهای غیر تهاجمی جوانسازی پوست صورت، می تواند در داشتن پوستی زیبا و متفاوت برای همشهریان عزیزمان، نقش موثری ایفا کند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هانیه دوستی [ 1402-07-04 ]
آقای دکتر برای زاویه سازی فک و چانه تزریق چربی زیاد صورت رو بزرگ نشون نمیده ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشمتاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشم

دستگاه آر اف یکی از روش های درمانی کاملاً غیر تهاجمی و جدید برای جوانسازی نواحی اطراف چشم می باشد. دستگاه آر اف، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم را از بین می برد، سیاهی و پف دور چشم را کاهش می دهد، دوره نقاهت بسیار کوتاهی داشته و باعث لیفتینگ پوست ناحیه اطراف چشم میگردد. ... ادامه مطلب

تزریق چربی، تنها فیلر دائمیتزریق چربی، تنها فیلر دائمی

تزریق چربی عبارت است از مجموعه فعالیت‌ هایی که طی آن چربی از بافت‌ های تعریف شده همانند شکم، ران و ... برداشت کرده و با استفاده از ابزار و روش‌ های مختلفی پاکسازی و خالص‌ سازی می‌ کنند و در نهایت در ناحیه‌ ی مورد نظر تزریق می‌ شود. ... ادامه مطلب

آیا کاشت ابرو دائمی است؟آیا کاشت ابرو دائمی است؟

کاشت ابرو یک فرایند کاملاً سازگار با بدن است و شما بعد از کاشت، ابروهای طبیعی خواهید داشت. کاشت ابرو یک راه حل دائمی و ماندگار است. مویی که از فولیکول‌ های کاشته شده رشد می‌ کند دائمی است. رشد ابرو را تجربه می کنید، می توانید ابروهای خود را مانند ابروهای معمولی اصلاح کنید. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.