اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / درمان فرورفتگی گیجگاه

درمان فرورفتگی گیجگاه

در لغت، فیلر به معنای پرکننده است. از معنی این کلمه تاحدی می‌توان به کاربرد آن پی برد و به این جهت که جنس این نوع از پرکننده ژل مانند است، در اصطلاح عامه به آن ژل نیز گفته می‌شود. تزریق ژل یا فیلر به عملی گفته می‌شود که طی آن با تزریق موادی ژل مانند، نواحی مختلف در صورت و بدن حجیم‌تر شده به اصطلاح پرمی‌شوند.

شقیقه‌ها نقاطی هستند که به دلیل مجاورتشان با چشم و ابرو، نقشی غیرمستقیم، نامحسوس و در عین حال موثر در پیر یا جوان به نظر رسیدن صورت دارند. با فرو رفتگی گیجگاه، در اطراف چشم هم تغییراتی به وجود می‌آید که ظاهر فرد را بسیار پیرتر نشان می‌دهد. فرایند پیری یک روند کاملا طبیعی است زیرا استخوان و بافت‌ها در اثر بالا رفتن سن تحلیل رفته و ماهیچه‌ها دچار تغییر شکل می‌شوند.

در صورت نیاز به انجام این روش و پاسخ به سوالات در زمینه لیفت شقیقه با شماره‌های 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید. آدرس کلینیک پوست، مو، لیزر و زیبایی دکتر رامین مدرسی: اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ

تغییراتی از این دست سبب می‌شود افراد با بالا رفتن سن تفاوت‌های اساسی در چهره خود مشاهده نمایند. امروزه با پیشرفت علم در همه زمینه‌ها بخصوص حیطه پزشکی، روش‌های نوینی برای جوانسازی پوست و کاهش نشانه‌های پیری ابداع شده که یکی از کارآمدترین و موثرترین روشها تزریق ژل یا فیلر می‌باشد. در تزریق ژل به شقیقه‌ها، امکان اینکه به طور نامحسوس، تغییراتی اساسی در جوانسازی چهره ایجاد شود، وجود دارد.

جوانسازی با تزریق ژل شقیقه در اصفهان

با تزریق ژل شقیقه‌ها، این قسمت از صورت که در اثر افزایش سن به تدریج حالت مقعر پیدا کرده. به شکلی که از حالت طبیعی خارج نشود، پر شده و با توجه به نزدیکی این ناحیه به چشم و ابرو و نقش اساسی که این اعضا در چهره دارند، طوری که توجه کسی جلب نشود، بر زیبایی و جوانی چهره خواهد افزود.

انجام این عمل هیچ‌گونه محدودیت سنی خاصی ندارد و افراد می‌توانند با خیال راحت، نسبت به تزریق ژل برای رفع گودی گیجگاه اقدام نمایند. این عمل کم تهاجمی زیبایی، در مردان و زنانی اعمال می‌شود که در این ناحیه از صورت خود گودی نسبتا عمیقی دارند و این فرورفتگی در اجزای صورت ایجاد ناهماهنگی کرده است.

اقدامات قبل از تزریق ژل شقیقه‌ها

قبل از تزریق ژل به شقیقه‌ها اولین نکته حائز اهمیت، انتخاب پزشک و کلینیک است. توصیه می‌شود نهایت دقت در این زمینه اعمال شود زیرا با وجود کم خطر بودن تزریق ژل، اگر این کار توسط پزشک مجرب و متعهد صورت نگیرد، به دلیل حساسیت ناحیه گیجگاهی و وجود عروق متعدد در این قسمت، ممکن است عوارضی در پی داشته باشد که کمترین آنها عدم تقارن بین دو طرف صورت است.

برای پرهیز از عفونت و کاهش عوارض جانبی تزریق ژل، پوست محل تزریق را به دقت تمیز نموده از عدم وجود آلودگی و مواد آرایشی اطمینان حاصل کنید. جهت پیشگیری از بروز کبودی، از مصرف هر گونه مکمل غذایی، ویتامین و روغن ماهی اجتناب کنید. علاوه بر آن، 48 ساعت قبل از فرایند تزریق ژل به هر عضوی، باید از مصرف الکل خودداری شود.

مصرف داروهای رقیق کننده خون باید از یک هفته قبل از درمان قطع شود. از جمله این داروها می‌توان به ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپرین اشاره کرد. در صورت مصرف مداوم این داروها، قبل از قطع دارو حتما با پزشک خود مشورت کنید. با در نظر گرفتن این موارد، می‌توانید از بهترین تزریق ژل یا فیلر در شقیقه‌ها بهره‌مند گردید.

اقدامات بعد از تزریق ژل یا فیلر به شقیقه‌ها

اولین و مهمترین اقدام بعد از تزریق ژل شقیقه‌ها، عمل به توصیه‌های پزشک و مصرف داروهای تجویز شده توسط ایشان است. ممکن است برای جلوگیری از عفونت در محل تزریق، آنتی بیوتیک تجویز شود که در این صورت، مصرف دوز تجویز شده به طور کامل و استفاده به موقع از آن امری بدیهی می‌باشد. برای کاهش تورم و کبودی در ناحیه گیجگاه می‌توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

متد کلی تزریق ژل یا فیلر در شقیقه‌ها

به دلیل عروق زیاد ناحیه گیجگاهی، آسپیره کردن سرنگ پیش از تزریق ژل یا فیلر جهت عدم تزریق در عروق الزامی است. معمولا پزشک تزریق را از یک طرف شقیقه شروع می‌نماید. عمق تزریق در یک‌نواختی سطح پوست بسیار حائز اهمیت است. عمل تزریق در یک طرف از شقیقه زمانی به پایان می‌رسد که این ناحیه هنوز مختصری مقعر یا نهایتا صاف شده باشد(از اصرار به پزشک جهت پرکردن بیش از حد شقیقه‌ها خودداری نمایید). بعد از پر شدن به اندازه یک سمت، پزشک سراغ طرف دیگر رفته و سعی به متقارن ساختن دو طرف شقیقه‌ها می‌نماید.

امروزه با پیشرفت‌های اساسی در زمینه پوست، مو و زیبایی و انتقال این پیشرفت‌ها به اقصی نقاط کشورعزیزمان، امکان استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان نیز فراهم گردیده است. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این خدمات به کلینیک‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداقل عوارض، با موهای زائد خداحافظی کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :بیگی [ 1402-07-10 ]
سلام آقای دکتر شما تزریق چربی به شقیقه هم انجام میدید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ممنوعیت تزریق ژل برای چه کسانی وجود دارد؟ممنوعیت تزریق ژل برای چه کسانی وجود دارد؟

امروزه از تزریق ژل های کلاژن و هیالورونیک اسید در کلینیک ها برای رفع چین و چروک ناشی از افزایش سن و مواجهه با عوامل تخریب کننده پوست مانند نور خورشید استفاده می کنند ... ادامه مطلب

رقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفترقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفت

روش‌های مختلفی برای از بین بردن آثار پیری از صورت وجود دارند که از جمله این روش‌ها هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت می‌باشد که در زمینه‌ی جوانسازی پوست با هم رقابت دارند. ... ادامه مطلب

راه های درمان چاقی صورتراه های درمان چاقی صورت

گاهی علیرغم تغذیه سالم و ورزش‌های منظم در طول روز برخی از قسمت‌های بدن خیلی سرسخت بوده و لاغر نمی‌شود. گاهی این سرسختی در چربی‌های صورت و گردن هم دیده می‌شود. این مسئله برای بسیاری از مردم غیرقابل‌تحمل است. زیرا علیرغم اینکه سایر قسمت‌های بدنشان متناسب و لاغر است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.