اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / جوانسازی با تزریق بوتاکس

جوانسازی با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از کارآمدترین، ارزانترین، کم عارضه‌ترین و با توجه به این خصوصیات، پرطرفدارترین روشهای جوانسازی پوست است که امرزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش (تزریق بوتاکس) با استفاده از مقدار معینی سم بوتولینوم و تزریق مستقیم آن به ماهیچه، عضلات موثر در ایجاد چین و چروک صورت به طور موقت فلج شده و تاثیر بسیار مطلوبی روی زیباتر و جوانتر دیده شدن فرد می‌گذارد.

یکی دیگر از کاربردهای رایج و موثری که تزریق بوتاکس می‌تواند داشته باشد درمان تعریق بیش از حد در افرادی است که از این مشکل رنج می‌برند. گاهی دیده می‌شود در افرادی که درگیر تعریق بیش از حد هستند کیفیت زندگی تحت تاثیر قرار گرفته و حتی فرد برای حضور فعال در اجتماع دچار محدودیت می‌شود. مورد دیگری که در آن از تزریق بوتاکس استفاده می‌شود، کاهش سردرد بخصوص سردردهای میگرنی است که این سردردها می‌تواند به شدت آزار دهنده باشد و حتی کارهای روزمره شخص را نیز مختل نماید.

با وجود اینکه تزریق بوتاکس کار سختی نیست؛ ولی برای یک نتیجه ایده آل، مهارت بسیار بالای پزشک لازم است. در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان، می‌توانید بهترین نتایج تزریق بوتاکس را تجربه کنید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36703885 - 031 اقدام فرمایید.

هر آنچه در مورد تزریق بوتاکس باید بدانید

موارد استفاده از بوتاکس

1- تزریق بوتاکس برای رفع چروک پیشانی
2- تزریق بوتاکس برای درمان خط اخم
3- تزریق بوتاکس برای خطوط روی بینی
4- تزریق بوتاکس برای خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم
5- تزریق بوتاکس برای خط خنده و چین‌های اطراف لب
6- تزریق بوتاکس برای بالا بردن انتهای ابروها و کاهش افتادگی پلک
7- تزریق بوتاکس برای خطوط طولی و عرضی ایجاد شده روی گردن
8- تزریق بوتاکس برای جلوگیری از تعریق بیش از حد
9- تزریق بوتاکس برای کاهش سردردهای میگرنی
10- تزریق بوتاکس در مبتلایان به دیستوینی گردنی
11- تزریق بوتاکس در افرادی که بیش از حد پلک می‌زنند

12-تزریق بوتاکس برای اصلاح لبخند لثه ای

جوانسازی با تزریق بوتاکس در اصفهان

چه افرادی کاندیدای تزریق بوتاکس برای زیبایی هستند ؟

افرادی که حرکت زیادی در عضلات صورت و گردن خود دارند، چه این حرکات به ایجاد چین و چروک منجر شده باشد یا نشده باشد می‌توانند از تزریق بوتاکس بهره‌ مند شوند. در افرادی که هنوز درگیر چین ها نشده اند تزریق بوتاکس می‌تواند راهی برای پیشگیری از ایجاد این چین‌ها باشد و در کسانی که چین و چروک‌هایی روی پوست خود دارند نیز تزریق بوتاکس می‌تواند در رفع این مشکل نقش موثری داشته باشد.

موارد منع تزریق بوتاکس

1- افرادی که در دوران بارداری یا شیردهی به سر می‌برند
2- افرادی که دچار نقص در سیستم ایمنی هستند
3- افرادی که در محل مورد تزریق عفونت یا تبخال دارند
4- جوانان کمتر از 18 سال و افراد مسن بالای 70 سال
5- افرادی که در سیستم عصبی عضلانی خود اختلال دارند
6- افرادی که از دوز بالای داروهای ضد انعقادی استفاده می‌کنند

مهمترین موارد قبل از تزریق بوتاکس

یکی از مواردی که قبل از تزریق بوتاکس بسیار اهمیت دارد انتخاب پزشکی است که مهارت و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. دکتر رامین مدرسی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌های خدمات پوست، مو و زیبایی، می‌تواند یکی از پزشکان منتخب، برای بهترین تزریق ژل و تزریق بوتاکس در اصفهان باشد. قبل از تزریق بوتاکس، پوست محل تزریق را کاملا تمیز نموده و از استفاده مواد آرایشی خودداری نمایید. قبل از تزریق بوتاکس، پزشک خود را در مورد انواع داروهایی که مصرف می کنید مطلع سازید. همچنین در صورت داشتن آلرژی قبل از تزریق بوتاکس به پزشک خود آگاهی دهید.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزایا و معایب تزریق بوتاکس

از برجسته‌ترین مزایای تزریق بوتاکس می‌توان به حصول نتیجه در زمانی کوتاه اشاره کرد. چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس، تغییرات شروع می‌شود و تا مدت دو هفته به نهایت خود می‌رسد. همچنین از محاسن دیگر این روش می‌توان به غیرتهاجمی بودن، کم عارضه بودن، مقرن به صرفه بودن و بدون دوره نقاهت بودن آن اشاره کرد. تزریق بوتاکس اگر توسط پزشک مجرب و مطمئن انجام شود و از مواد مورد تایید استفاده شود معایبی در برنخواهد داشت و مراجعین با آسودگی خاطر، می‌توانند اقدام به تزریق بوتاکس نمایند.

اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

پس از تزریق بوتاکس برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود، انجام اقدامات بسیار ساده ای لازم است که این اقدامات می‌تواند به اندازه مهارت پزشک در نتیجه‌گیری مطلوب تاثیر داشته باشد که عبارت اند از :
1. در ساعات اولیه پس از تزریق بوتاکس، سر خود را طولانی مدت خم نگه ندارید و همچنین موقع خوابیدن از بالش بلند استفاده کنید و روی کمر بخوابید
2. پرهیز از انجام فعالیت های سنگین تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس
3. پرهیز از ماساژ و لمس محل تزریق بوتاکس
4. پرهیز از مصرف الکل
5. در صورت بروز حساسیت به پزشک خود اطلاع دهید

کلینیک کاشت موی دکتر رامین مدرسی اصفهان، با بهره‌گیری از کادری مجرب و بروزترین متد‌های علمی (FIT & FUT )، در محیطی آرام و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه کاشت مو و ابرو به متقاضیان عزیز می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :حسن سلطانی [ 1399-05-27 ]
سلام آقای دکتر ببخشید من میخواستم گونه ها را برجسته کنم و خطوط پیشانی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابروتأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابرو

خط عمودی عمیقی که در ناحیه‌ی بین دو ابرو ایجاد می‌شود، به دلیل اینکه موقع اخم کردن عمیق‌تر نیز می‌شوند، خط اخم می‌گویند. اگر می‌خواهید از این آسیب خلاص شوید، بهترین راه درمان آن از طریق تزریق بوتاکس بین ابرو می‌باشد. ... ادامه مطلب

چه عواملی باعث ریزش شدید مو در زنان میشود؟چه عواملی باعث ریزش شدید مو در زنان میشود؟

به طور کلی همه‌ی افراد ریزش مو دارند اما مو های ریخته شده جایگزین می‌ شوند. ریزش روزانه حداکثر ۱۰۰ تار مو در انسان طبیعی در نظر گرفته می‌ شود. وقتی تعادل بین ریزش و رویش مو ها به هم بخورد، فرد به ریزش مو مبتلا است. ... ادامه مطلب

تغییر زاویه چانه با تزریق ژلتغییر زاویه چانه با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از بهترین روشهای افزایش حجم و فرم دهی محسوب می‌شود که پس از بوتاکس، پرکاربردترین اقدام در کلینیک‌های پوست و زیبایی است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.