اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / جوانسازی با تزریق ژل

جوانسازی با تزریق ژل

تزریق ژل چیست ؟

تزریق ژل یکی از روشهای غیرتهاجمی، با اثر بخشی بالا و سریع می‌باشد که برای رفع عیوب و تغییر حجم در مناطق مختلف صورت از جمله، افزایش حجم و قرینه سازی لب ها، کاهش چین و چروکها، از بین بردن خطوط اخم، پیشانی و خنده، افزایش حجم، قرینه‌سازی و اصلاح عیوب صورت به ویژه گونه ها و زاویه سازی فک، همچنین خطوط گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طبق نتایج به دست آمده، در دنیا، تزریق ژل بعد از بوتاکس(بر خلاف بوتاکس تزریق ژل برای چین و چروک‌های عمیق تر کاربرد دارد) پرکاربرد ترین فعالیت زیبایی است. امروزه ژل هایی که برای زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند همگی دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا هستند ولی اسید هیالورونیک به این دلیل که علاوه بر داشتن ویژگی‌های سایر ژل ها، به طور خاص نقش بسزایی در انتقال رطوبت و بهبود کیفیت پوست نیز دارد، علاقه‌مندان بیشتری دارد.

توجه داشته باشید بر خلاف باورهای نادرست دال بر اینکه روش‌های زیبایی از جمله تزریق ژل، می‌تواند به طور موقت باعث افزایش جذابیت و در کل زیباتر دیده شدن شود و در دراز مدت نه تنها تاثیری بر زیبایی ندارد بلکه از زیبایی هم می‌کاهد، روشهایی هم وجود دارد که نه تنها بی عارضه هستند بلکه حتی فوایدی هم می‌توانند داشته باشند از جمله این اعمال، می‌توان به تزریق ژل اسید هیالورونیک اشاره کرد.

برای حصول بهترین نتیجه در تزریق ژل، انتخاب پزشک مجرب از اهمیت زیادی برخوردار است که هم بتواند به خوبی به شما مشاوره داده، و هم با استفاده از تجربه خود در تزریق ژل مطلوب‌ترین نتایج را برایتان رقم بزند. کلینیک دکتر رامین مدرسی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه بهترین تزریق ژل و بوتاکس می‌تواند شما را در رسیدن به مطلوب‌ترین نتایج یاری کند.

جوانسازی و تزریق ژل

انتظار نتایج واقعی در تزریق ژل

لازم است قبل از تزریق فیلر، به حد کافی تحقیق و بررسی در این زمینه داشته باشید و پس از مشورت با پزشک بهره‌مند از تجربه کافی، اقدام به تزریق ژل نمایید.
ضمن اینکه توصیه می‌شود با توجه به تفاوت های ظاهری اشخاص با هم و پتانسیل های هر شخص توقعات خود را ترسیم کنید. یعنی اگر تزریق ژل در شخصی بهترین نتیجه را از دید شما در برداشته ممکن است با توجه به صفات ذاتی شما این نتایج در شما متفاوت باشد.

5 مورد مهم قبل از تزریق ژل

1- قبل از تزریق ژل از برند و ویژگی های ژلی که قرار است تزریق کنید آگاه شوید.
2- مانند تزریق چربی، قبل از تزریق ژل نیز نوشیدن آب کافی را مدنظر داشته باشید.
3- حتی از فکر کردن به انجام تزریق ژل در مراکز نامعتبر و سالن های زیبایی بپرهیزید. همچنین معیارتان برای انتخاب مراکزی که تزریق ژل در آنها انجام می‌شود تنها قیمت نباشد.
4- قبل از تزریق ژل از خوردن آسپرین و ایبوپروفن به منظور کاهش کبودی در موضع تزریق ژل، خودداری نمایید
5- حتما قبل از تزریق ژل، پزشکتان را از سوابق سلامتی خود مطلع سازید.

8 مزیت تزریق ژل

1- بدون نیاز به داروهای آرام بخش و بیهوشی در زمان تزریق ژل
2- قابل انجام تنها دریک جلسه و در زمان کوتاه
3- مشاهده تغییرات بلافاصله بعد از تزریق ژل
4- حفظ حرکات طبیعی در چهره
5- بی نیاز به دوران نقاهت
6- کسب نتایج کاملا طبیعی
7- غیر تهاجمی بودن تزریق ژل
8- در صورت عدم رضایت از نتایج به دست آمده قابل بازگشت واصلاح می‌باشد

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

در مورد نحوه تزریق ژل ، عوارض تزریق ژل و اقدامات پس از تزریق ژل به طور کامل در مطالب دیگر با همین عناوین توضیح داده خواهد شد ولی به طور مختصر باید متذکر شویم با در نظر گرفتن کم عارضه بودن تزریق ژل در صورت استفاده از مواد با کیفیت و استریل بودن وسایل و محیط تزریق ژل، مهارت پزشک در نحوه تزریق ژل برای به حداقل رساندن عوارض، و به دست آوردن بهترین نتایج بسیار تعیین کننده است.

اقدامات بعد از تزریق ژل نیز رعایت نکاتی هستند که در اینجا اشاره مختصری به آنها می‌کنیم و در مطلب اقدامات پس از تزریق ژل به طور کامل به این موضوع می‌پردازیم.

اقدامات پس از تزریق ژل

1- پرهیز از ضربه و فشار به محل تزریق ژل
2- در صورت تزریق ژل در لب و اطراف آن خودداری از جویدن خوراکی های سفت
3- استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم و کبودی
4- پرهیز از مصرف خوراکی های تند و مایعات داغ
5- استفاده منظم و کامل از داروهایی که پزشک تجویز کرده است

کلینیک لیزر موهای زائد دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با بهره گیری از کادری مجرب و به روز ترین دستگاه های لیزر موجود، در محیطی آرام و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه لیزر موهای زائد به متقاضیان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شریعتی [ 1402-07-10 ]
سلام من با تزریق چربی انجام دادم خیلی عالیه البته اولش ورم داره ولی بعد خیلی صورت خوشگل میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر مزوتراپی بر لاغریتأثیر مزوتراپی بر لاغری

اخیراً روش مزوتراپی لاغری طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روش، تقریباً برای تمام قسمت‌های بدن که چربی ذخیره کرده‌اند، قابل انجام است؛ اما اکثراً برای بخش‌هایی مانند شکم، باسن، بازوها و پاها کاربرد دارد. پس از تزریق، مواد مزوتراپی سلول‌های چربی را هدف قرار می‌دهد. در نتیجه این چربی‌ها شروع به آب شد ... ادامه مطلب

دانه های فوردایس روی لب چیست؟دانه های فوردایس روی لب چیست؟

دانه های فوردایس برآمدگی‌ هایی به رنگ سفید مایل به زرد هستند که در قسمت بیرونی لب‌ ها یا حتی در داخل گونه‌ ها ظاهر می‌ شوند. قطر دانه های فوردایس، حدود 1 تا 3 میلی متر است؛ اما می تواند بزرگتر باشد. این دانه های سفید، اساساً غدد چربی هستند که بزرگ شده اند و بدون درد و کاملاً بی ضرر هستند. ... ادامه مطلب

دلایل ابتلا به شپش سردلایل ابتلا به شپش سر

شپش سر با نام علمی پدیکولوزیس ، حشره ریز قهوه ‌ای یا خاکستری‌ رنگ است که از خون پوست سر انسان تغذیه می‌ کند. شپش ماده‌ ای چسبناک تولید می‌ کند که هر تخم شپش را محکم به ساقه مو متصل میکند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.