اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب برای چه کسانی انجام می شود؟

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن دست خوش تغییرات می‌شود و از حجم، برجستگی و ارتفاع آن کاسته خواهد شد. همچنین به علت مسن شدن پوست و کاهش کلاژن سازی پوست و از دست رفتن قوام پوست در ناحیه لب و اطراف آن، دیده می‌شود با ایجاد خطوط عمودی موازی بخصوص روی خط لب بالا، لب حالت زیبایی و جوانی خود را از دست داده، به ویژه زمانی که از رژ لب استفاده می‌شود این خطوط به شکل بارزی قابل رویت می‌شوند که این تغییرات تاثیر بسزایی بر زیبایی فرد میگذارد.

همچنین افراد جوانی که لب‌های خوش فرم ندارند، و از میزان حجم، برجستگی یا ارتفاع لب خود ناراضی هستند، ممکن است بخواهند از روشهایی که می‌تواند فرم و حجم زیباتری به لب‌ها بدهد و برجستگی بیشتری در لب‌ها نسبت به صورت ایجاد کند استفاده کنند. تزریق ژل لب، یکی از راههای غیرتهاجمی، سریع و با حداقل عوارض است که می‌تواند به این افراد کمک کند تا با تغییراتی در لبها، بر زیبایی صورت خود افزوده، حس رضایت‌مندی بیشتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند.

علاوه بر حجم کم، ارتفاع نا مناسب و عدم برجستگی لب نسبت به صورت، به طور معمول، لب بالایی از لب پایینی کوچک‌تر و کم حجم‌تر است. اینطور می‌توان گفت که لب تحتانی تقریبا دو برابر لب فوقانی بوده و کمی جلوتر از لب بالایی قرار دارد که در صورت تمایل، با تزریق ژل می‌توان این موارد را برطرف نمود.همچنین، تقارن نیمه چپ و راست لب‌ها نیز مورد قابل توجهی است که در صورت عدم تقارن، بین این دو قسمت نیز، تزریق ژل راه حل مطلوبی برای این بی قرینه‌گی می‌باشد.

تزریق ژل لب در اصفهان

تزریق ژل لب در چه مناطقی انجام میشود؟

1- به دلیل تاثیر جاذبه زمین و فشاری که گونه‌ها به سمت دو طرف لب و خطوط خنده اعمال می‌کنند، گوشه لب‌ها با افزایش سن پایین آمده و ظاهری نامطلوب ایجاد می‌نماید. پر کردن این ناحیه ، گوشه های لب را به سمت بالا چرخانـده و ظاهــری شــادتر و پرنشاط تر به شخص می‌دهد.

2- خط لب شایع‌ترین منطقه‌ای است که با تزریق ژل، لب برجسته می‌شود. خط لب محل اتــصال لب سفید و لب قرمز به یکدیگر است. با اینکه تزریق در این ناحیه حجم بیشتری به لبها نمی‌دهد ولی حاشیه لبها مشخص‌تر شده، بهتر به نظر می‌رسد. (حالتی شبیه به کشیدن خط لب)

3- دو ستون در قسمت مرکزی لب فوقانی قرار دارد که فیلتروم را تشکیل می‌دهند و به بینی متصل می‌شوند. با افزایش سن فاصله بین این دو ستون بیشتر شده، عدم جذابیت در چهره را منجر می‌شود. در صورت ایجاد فاصله این دو ستون از هم، با تزریق در قسمت داخلی این بخش، می‌توان آنها را به هم نزدیک‌تر کرده و ظاهر جذاب‌تری ایجاد کرد.

4- برجسته سازی قسمت میانی لب بالایی در تزریق ژل لب اهمیت زیادی دارد. برای برجسته سازی لب ،آناتومی طبیعی این عضو ونسبت بین لب بالا و پایین و همچنین رعایت یک تعادل و تناسب منطقی بین حجم لب ها با بقیه نقاط صورت باید مدنظر قرار گیرد.

همه موارد ذکر شده و رعایت آنها، در صورتی قابل انجام است که برای تزریق ژل لب، به پزشک مجرب و باسابقه در این زمینه، مراجعه شود و از اقدام به این کار، در مراکز غیر تخصصی، مانند آرایشگاه‌ها و اماکنی که فردی جز پزشک کار تزریق ژل را انجام می‌دهد اکیدا پرهیز شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی با بهره‌گیری از کادری مجرب و با سابقه می‌تواند ارائه دهنده بهترین خدمات تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان، به متقاضیان محترم باشد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

نبایدهای تزریق ژل

1-نباید حجم زیادی از ژل در لبها تزریق کرد چون حالتی شبیه به منقار اردک به وجود می‌آورد و بسیار زننده و نازیبا است که با احتیاط در تزریق فیلر، از ایجاد این حالت جلوگیری می‌شود.

2- همچنین تزریق ژل در حاشیه و مرکز لب نباید به یک میزان باشد چون در این صورت، لب به شکل سوسیس درآمده و نه تنها با تزریق ژل بر زیبایی آن افزوده نمی‌شود، بلکه لبها، غیر طبیعی و بدشکل هم خواهند شد.این حالت زمانی ایجاد می‌شود که مقدار فیلر تزریق شده در حاشیه لب، برابر با مقداری باشد که در مرکز آن تزریق می‌گردد. با تزریق حجم بیشتری از ژل در قسمت میانی لب، نسبت به حاشیه آن، می‎توان از این عارضه جلوگیری کرد. اگر پزشک از تبحر و تجربه کافی در مورد تزریق ژل لب برخوردار باشد اصولا، عمده تزریق را در دو سوم وسط لب انجام می‌دهد.

ماندگاری ژل لب

بسته به جنس ژلی که تزریق می‌شود و متابولیسم بدن فردی که تزریق انجام داده و تحریکات موضعی در محل تزریق، زمان ماندگاری ژل تفاوت می‌کند ولی این بازه زمانی، بین 9 تا 12 ماه متغیر است. چنانچه موضع تزریق در معرض تحریکات فیزیکی زیاد و اشعه ماوراء بنفش باشد، میزان ماندگاری ژل کمتر خواهد شد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و بروزترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه پاکسازی پوست در اصفهان می‌باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :یکتا زمانی [ 1402-07-10 ]
سلام برای تزریق ژل لب روسی چند سی سی نیازه؟هزینه تزریق ژل لب روسی رو لطفا میگید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی و اخمتزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی و اخم

هدف اصلی تزریق بوتاکس برطرف کردن خطوطی است که در حالت انقباض و انبساط عضلات صورت به وجود می‌آیند. با تکرار تزریق در دفعات بعدی می‌توان خطوط کم عمق و تثبیت شده در پوست را نیز محو نمود. ... ادامه مطلب

تقویت فولیکولهای مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلرتقویت فولیکولهای مو با مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر

فولیکول مو تعیین‌ کننده‌ وضعیت رشد و فرم مو های سر است. این واحد های فولیکولی در سلولهای پوستی، پیاز مو را ایجاد می‌ کنند و سپس از این قسمت ریشه‌ مو را به وجود می‌آورند. مزوتراپی، پی آر پی و هیر فیلر از روشهای درمانی هستند که می توانند تأثیرات خوبی در تقویت فولیکولهای موی سر و کنترل ریزش داشته باشند ... ادامه مطلب

پلاسما جت بینی روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینیپلاسما جت بینی روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینی

روش پلاسما جت بیشتر برای بینی های گوشتی استفاده می شود. البته افراد دیگر با نوع بینی متفاوت نیز می‌توانند از روش فوق استفاده کنند اما بهترین کاندید برای انجام پلاسما جت بینی افراد با بینی های گوشتی هستند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.