اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / روش های جوانسازی پوست

روش های جوانسازی پوست

3 دسته اصلی روش‌های جوانسازی پوست

1- روش‌های تهاجمی که شامل جراحی‌های پلاستیک و زیبایی مانند لیفت می‌شود.

2- روش‌های کم‌تهاجمی که شامل اندولیفت، هایفوتراپی و متدهای تزریقی جوانسازی مانند تزریق چربی، بوتاکس و ژل است.

3- روش‌های غیرتهاجمی که شامل استفاده از کرم‌های ضد چروک، نرم‌کننده‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و ... می‌شود.

روش‌های تهاجمی، عمدتاً با نیاز به بستری شدن و دوران نقاهت طولانی، عوارض و خطرات زیاد و صرف هزینه‌های بالا از جمله روش‌هایی به شمار می‌روند که با وجود تمام موارد ذکر شده ازماندگاری طولانی‌تری نسبت به روش‌های دیگر برخوردارهستند و به همین دلیل هم دوست‌داران زیادی دارند. روش‌های غیرتهاجمی کم‌خطرترین و ساده‌ترین روش‌ها هستند اما تاثیر چندانی روی پوست نمی‌گذارند. روش‌های جوانسازی کم‌تهاجمی، عوارض و خطرات بسیار محدودی دارند، از روش‌های تهاجمی ارزان‌تر هستند و اثرات چشمگیری روی پوست می‌گذارند و به دلیل داشتن همین ویژگی‌ها، برطرفدار‌ترین روش‌های جوانسازی پوست می‌باشند.

به طور کلی تا زمانی که بتوان از روش‌های کم‌تهاجمی یا بدون تهاجم برای جوانسازی پوست استفاده کرد، راه‌هایی مانند جراحی لیفت صورت یا کشیدن پوست توصیه نمی‌شود. چرا که خطرات و عوارض روش‌های تهاجمی بیشتر است. پس قبل از اقدام برای جراحی یا روش‌های جوانسازی تهاجمی، متدهای کم‌تهاجمی را امتحان کنید. در کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی ، همواره تلاش می‌شود با استفاده از تکنیک‌‌های به‌روز در عرصه جوانسازی پوست، بهترین خدمات در این حوزه به مراجعین محترم ارائه شود.

با درنظر داشتن این مهم که امروزه علم پزشکی به دلیل اثرگذاری روش‌های کم تهاجمی نسبت به روش‌های غیر تهاجمی و عوارض و هزینه های کمتر این متدها نسبت به متدهای تهاجمی، توجه ویژه‌ای به این گونه خدمات جوانسازی پوست دارد، در ادامه فهرست برخی از این خدمات ذکر شده است و پیرامون هر کدام توضیحات مختصری داده خواهد شد.

جوانسازی پوست

روش‌های کم تهاجمی جوانسازی پوست

روش‌های تزریقی

تزریق ژل و چربی : از تزریق ژل و چربی برای درمان‌ چین و چروک‌ها، پرکردن و حجیم ساختن بافت‌ها و در کل، جوانسازی پوست استفاده می‌شود. ژل‌ها موادی هستند که ماندگاری آنها 9 تا 12 ماه است ولی اثرات تزریق چربی زمان طولانی‌تری باقی می‌ماند. تفاوت عمده تزریق چربی و تزریق ژل نه در ماندگاری آنها بلکه در مواد قابل تزریق است. در تزرق چربی، برخلاف تزریق ژل، مواد تزریقی از خود بدن استخراج می‌شود و به همین دلیل کاملا با بافت زیرین، پیوند خورده، حداقل عوارض را دارد.

تزریق بوتاکس : در این روش با استفاده از تزریق سم بوتولینوم عضلات درگیرِ حرکات اضافی، فلج شده و از حرکت می‌ایستند که این امر باعث برطرف شدن چین و چروک‌ها در محل مورد نظر خواهد شد.

پیلینگ یا لایه‌برداری

یکی از روش های جوان سازی پوست صورت، پیلینگ است. لایه‌‌برداری یا پیلینگ پوست، با از بین بردن سلول‌های مرده و تحریک به رشد سلول‌های جدید، پوست را تازه و شفاف می‌‌سازد. در این روش، از یک فرمول شیمیایی برای پوست استفاده می‌شود و با مالش پوست با این محلول لایه‌برداری انجام خواهد شد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزوتراپی

مزوتراپی روشی است که با تزریق آنزیم ها، هورمون‌ها، ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی باعث جوان‌تر شدن، سفت شدن و همچنین حذف چربی اضافی زیر پوست می شود.

هایفوتراپی

هایفوتراپی تنها روش درمانی کم‌تهاجمی است که قابلیت نفوذ به عمق پوست را دارد. این ویژگی در گذشته فقط با جراحی میسر بود ولی امروزه با پیشرفت علم در حیطه جوانسازی پوست، دیگر نیاز به انجام قطعی روش‌های درمانی جراحی، به منظور دسترسی به این لایه‌ها نیست. در هایفوتراپی پزشک بدون برش و جراحی به لایه‌های زیرین پوست دسترسی پیدا کرده و اقدامات درمانی را روی این لایه‌ها انجام می‌دهد. همچنین در این تکنیک با استفاده از تصویربرداری،امکان مشاهده لایه‌های در حال درمان وجود دارد.

پی آر پی

پی آر پی یک ماده ی طبیعی است که بدن قادر به تولید آن می‌باشد. با گرفتن مقدار کمی خون از شخص و جدا سازی اجزای مختلف آن توسط سانتریفیوژ، مایع روشنی که پلاسما نام دارد به‌دست می‌آید. پلاسمای به دست آمده حاوی تعداد پلاکت‌های طبیعی بیشتری می‌باشد که به این مایع حاوی پلاسمای غنی شده، پی‌آر‌پی می‌گویند. محلول پلاکت را می‌توان به روش‌های مختلف در پوست تزریق کرد، یا به وسیله سیستم اتوماتیک دارای سر‌سوزن‌های بسیار ریز، برای پوست استعمال نمود و یا به عنوان یک پماد موضعی برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار داد.

امروزه روش‌های دیگری نیز برای جوانسازی پوست ابداع شده است که در مطالب بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

کلینیک دکتر رامین مدرسی با بهره‌گیری از کادری ماهر و سالها تجربه کار و تحقیق پیرامون پوست، مو و زیبایی، در محیطی دلنشین با تکیه بر دانش روز آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر کیوسوئیچ در اصفهان به متقاضیان عزیز می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مژده امیری [ 1402-07-10 ]
سلام خسته نباشید برای لیفت صورت و جوانسازی لیفت نخ بهتره یا هایفو تراپی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای از بین بردن موهای زائد با الکترولیزروشهای از بین بردن موهای زائد با الکترولیز

مو های زائد بدن همیشه مورد آزار و اذیت افراد بوده‌ اند، به همین دلیل همیشه راهکار های مختلفی برای از بین بردن آنها معرفی شده است؛ اما هیچ یک از این روش‌ های باعث نشده‌ اند تا مو های نا خواسته بدن را به طور کلی و به صورت همیشگی از بین ببرند. ... ادامه مطلب

لیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکندلیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکند

لیزر ان دیاگ جزو لیزرهای جامد می باشد که دارای یک میله کریستالی است و با استفاده از تولید امواج با طول موج بسیار بالا به لایه های پوست نفوذ کرده و باعث تخریب سطح کنترل شده ای از پوست می شود. پس از آنکه سطح مورد نظر تخریب شد، پوست به طور خودکار شروع به بازسازی سطح تخریب شده خواهد کرد ... ادامه مطلب

مزایای لیزر برای حذف موهای اضافی و زائدمزایای لیزر برای حذف موهای اضافی و زائد

لیزر یک پرتوی نور متمرکز و تک‌رنگ است که از انرژی بسیار زیادی برخوردار است. وجود همین انرژی قابل‌کنترل باعث شده است تا مصارف زیادی برای لیزر در زمینه پزشکی به وجود بیاید. یکی از مفیدترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.