اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل گونه یا گونه گذاری

تزریق ژل گونه یا گونه گذاری

علت تزریق ژل گونه

افزایش سن و کاهش وزن می‌تواند باعث از دست دادن ظاهر زیبا و جوان گونه‌های شما شده و ظاهر شما را لاغر و خسته نشان دهد. با افزایش سن، گونه‌ها به دلیل از دست دادن کلاژن و چربی حجم خود را از دست می‌دهند. همچنین گونه بخش بسیار مهم میانه صورت است که معمولاً با بالا رفتن سن افتادگی پیدا می‌کند و حالت برجسته بودن خود را از دست می‌دهد و تاثیرات منفی مانند صاف شدن و یک‌دست شدن صورت و پف زیر چشم را به دنبال خواهد داشت.

بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان

همانطور که گفته شد حجم کم گونه باعث می‌شود تا صورت صاف به نظر بیاید و انحناهای طبیعی گونه‌های پر، که به صورت جوانی و شادابی می‌بخشند، از بین می‌روند. به علاوه بخش میانی گونه از پلک پایین حمایت می‌کند و در بسیاری از موارد برجسته و حجیم کردن گونه در از بین رفتن پف زیر چشم نیز مؤثر است. تزریق ژل گونه یا گونه‌ گذاری به عملی گفته می‌شود که به واسطه آن حجم گونه‌ها افزایش پیدا کرده، خطوط روی گونه‌ها باز می‌شود و افتادگی گونه‌ها برطرف شده زیبایی خاصی به چهره می‌بخشد. به زبان ساده تزریق فیلر یا ژل با هدف جوانسازی(افزایش حجم، رفع خطوط و لیفت صورت) در نواحی مختلف، انجام می‌شود که یکی از پرطرفدارترین نواحی، گونه‌ها هستند.

بنابراین تخصیص یکی از هزینه‌هایی که در جوانسازی صورت بسیار الزامی به‌نظر می‌رسد، هزینه تزریق ژل گونه یا گونه‌گذاری است. بسیاری از افراد برجستگی استخوان‌‌های گونه را می‌پسندند، زیرا آن را نشانه‌ای از زیبایی و جوانی می‌دانند ضمن اینکه کوچک بودن حجم استخوان گونه در ژن ما ایرانی‌ها وجود دارد و به همین جهت، این عمل در ایران بسیار محبوب و مورد تقاضا است. با تکیه بر دانش و مهارت پزشکی که این عمل را انجام می‌دهد می‌توان نتایج شگفت‌انگیزی در افزایش زیبایی و جذابیت چهره مشاهده کرد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی می‌توانید از بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان بهره‌مند شوید و شاهد نتایج بسیار خوبی در این زمینه باشید.

اقدامات قبل از تزریق ژل گونه

اکیدا توصیه می‌شود در انتخاب پزشک و کلینیکی که در آن قصد انجام تزریق دارید، نهایت دقت را داشته باشید. اگر گونه‌گذاری توسط پزشک مجرب صورت نگیرد با وجود سهولت این روش نسبت به روش‌های تهاجمی امکان بروز عوارض و عدم تقارن و تناسب در صورت بسیار محتمل است. جهت پیشگیری از بروز کبودی به بیماران توصیه می کنیم از مصرف هر گونه مکمل غذایی، ویتامین و روغن ماهی اجتناب کنند. علاوه بر این، 48 ساعت قبل از فرایند تزریق ژل، باید از مصرف الکل خودداری شود. مصرف داروهای رقیق کننده خون باید از یک هفته قبل از درمان قطع شود. از جمله این داروها می توان به ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپرین اشاره کرد. در صورت مصرف مداوم این داروها، قبل از قطع دارو با پزشک خود مشورت کنید.

اقدامات قبل از تزریق ژل گونه

عوارض تزریق ژل گونه

این عمل معمولا عوارضی جز تورم و کبودی در صورت و کمی احساس درد در آن ناحیه ندارد که این مشکلات هم ظرف چند روز پس از تزریق، برطرف خواهد شد. استفاده از کمپرس یخ در تقلیل این عوارض می‌تواند نقش داشته باشد.

کلینیک دکتر رامین مدرسی با کادری مجرب‌، مجهز به دانش روز و بهره‌گیری از تکنولوژی نوین، آماده ارائه خدمت به مراجعین گرامی، در زمینه جوانسازی پوست در اصفهان با آراف فرکشنال می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صدف [ 1402-12-03 ]
سلام هزینه و مارک هر سی سی ژل گونه چقد رمیباشد؟

نازی جهاندار [ 1402-07-10 ]
من خیلی دوست دارم که تزریق ژل لب انجام بدم ولی میترسم عوارض داشته باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چین های پیشانی چگونه برطرف می شوند؟چین های پیشانی چگونه برطرف می شوند؟

درمان های مختلفی برای رفع چین و چروک های پیشانی وجود دارد که تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و بسیاری از روشهای جوانسازی شامل آن میشوند ... ادامه مطلب

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

ژل لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برند های مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. ... ادامه مطلب

درباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانیددرباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانید

جراحی چشم گربه‌ ای مانند عمل درشت کردن چشم یا اپی کانتال، امروزه از یکی محبوب‌ ترین روش‌ های جراحی چشم به شمار ‌می‌ رود. داشتن چشمانی کشیده همیشه از جذاب‌ ترین معیار‌ های زیبایی انسان محسوب ‌می‌ شود. با جراحی چشم گربه‌‌‌ ای شما ‌می‌ توانید احساس نشاط، چشمانی جذاب و کشیده را به چهره خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.