اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست

درباره مزوتراپی

با بالا رفتن سن آنچه در پوست بسیار محسوس است ، خستگی و از دست دادن شادابی و طراوت پوست است. این عارضه به دلیل از دست دادن توانایی بدن در قبال دفع سموم و مواد زائد اتفاق می‌افتد. همچنین به مرور زمان گردش خون نیز ضعیف شده، به این واسطه، مواد غذایی و اکسیژن کمتری به بافت‌ها می‌رسد. مجموع این عوامل همان حس پیری در پوست و پدیدار شدن چین و چروک‌ها و از دست رفتن رطوبت و خاصیت کشسانی پوست را به وجود می‌آورد. حال با مواجهه با چنین شرایطی در پوست خود، اگر به دنبال روشی غیرتهاجمی با حداقل عوارض و تاثیرگذار برای جوانسازی پوست هستید ، مزوتراپی روشی مؤثر و مناسب است.

این روش بر پایه تزریق ویتامین‌ها , آنزیم‌ها , هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی به پوست می‌باشد. در این روش جوانسازی با وارد کردن گروهی از مواد فعال بیولوژیک به وسیله سوزن‌های بسیار ریز به داخل پوست درمان صورت می‌گیرد. این مواد می‌توانند شامل انواع ویتامین، دارو (مانند ماینوکسیدیل ) یا فاکتورهای رشد (مانند فاکتورهای رشد انسولینی) باشند. مزوتراپی نوعی روش درمانی تزریقی است که در تمام دنیا، کاربردهای فراوانی برای درمان مشکلات پوستی و جوانسازی پوست دارد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی با بررسی مشکلات پوستی و تشخیص روش درمانی مناسب، می‎‌توانید اطمینان داشته باشید مزوتراپی یا هر روش دیگری برای جوانسازی، با بهترین نتایج حاصل کار خواهد بود.

جوانسازی به روش مزوتراپی

8 کاربردهای مزوتراپی

1- درمان استریا(ترک‌های پوستی در اثر افزایش وزن یا بارداری)
2- کشیدن پوست صورت (لیفتینگ) و درمان افتادگی پوست
3- سلولیت و افتادگی پوست بدن و صورت
4- ملاسما و لک حاملگی یا لک صورت
5- رفع پف و تیرگی دور چشم و افتادگی پلک
6- رفع غبغب زیر چانه و گردن
7- چاقی موضعی بدن و صورت
8-ریزش مو و تقویت موها

سن مناسب مزوتراپی

محققان و پزوهشگرانی که در زمینه پوست و روشهای جوانسازی آن کار می‌کنند بر این باوراند که برای شروع درمان با مزوتراپی معمولا از 20 تا 30 سالگی می‌توان اقدام نمود. البته از این روش درمانی در هر سنی می‌توان استفاده کرد.

اقدامات قبل از مزوتراپی

مانند اغلب روشهای درمانی و جوانسازی، در مزوتراپی هم توصیه می‌شود یک هفته قبل از شروع درمان، به منظور ایجاد حداقل کبودی، تورم و خونریزی، از مصرف داروهای ضدالتهابی و آسپیرین خودداری شود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

متد درمان با مزوتراپی

در حین درمان برای عدم احساس درد و ناراحتی، بسته به آستانه تحمل بیمار، ممکن است پزشک اقدام به تزریق بی‌حسی نماید. در این روش پزشک از یک سوزن نازک برای تزریق مواد به داخل بافت مورد هدف استفاده می‌نماید و معمولا در هر جلسه چند تزریق انجام می‌شود که این تزریقات در عمق 1 الی 4 میلیمتری پوست، صورت می ‎گیرد. تعیین دقیق عمق تزریقات بسته به نوع پوست بیمار متغیر است.

تعداد جلسات مزوتراپی

تعداد جلسات مزوتراپی هم بستگی به میزان ضایعات و جنس پوست دارد که بر این مبنا پزشک تصمیم می‌گیرد چند جلسه درمان برای رفع این مشکلات پوستی کفایت می‌کند.

کلینیک دکتر رامین مدرسی با بهره‌گیری از کادری ماهر و سالها تجربه کار و تحقیق پیرامون پوست، مو و زیبایی، در محیطی دلنشین با تکیه بر دانش روز آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر کیوسوئیچ در اصفهان به متقاضیان عزیز می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهرگان [ 1402-07-16 ]
سلام ممنونم آقای دکتر من صورتم خیلی لک هاش کم شده و بسیار راضی هستم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا است. این روش برای آقایان با درصد موفقیت بالا انجام می‌شود ... ادامه مطلب

بیماری لوپوس چیست؟بیماری لوپوس چیست؟

لوپوس یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن، به بافت‌ ها و اندام‌ های خود حمله می‌ کند. التهاب ناشی از لوپوس می‌ تواند بر بسیاری از سیستم‌ های مختلف بدن مانند مفاصل، پوست، کلیه‌ ها، سلول‌ های خونی، مغز، قلب و ریه تأثیر بگذارد. ... ادامه مطلب

فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

اگر با کاهش مو در اثر ریزش های مکرر و ضعف موهای خود روبرو هستید؛ ممکن است فیلر مو راهی برای بازسازی موها و رشد مجدد آنها باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.