اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / روشهای جوانسازی دستها

روشهای جوانسازی دستها

اگر از هیچ تلاش و صرف هزینه‌ای در ارتباط با جوانسازی پوست صورت کوتاهی نکنیم و هر آنچه باید، انجام دهیم و پوست صورت خود را به بهترین کیفیت ممکن ارتقا دهیم ولی دستان پیر و مسنی داشته باشیم شرایطی ایده‌آل در زمینه جوانسازی خواهیم داشت؟ به جز صورت و گردن، هیچ ناحیه‌ای از بدن همچون پشت دست‌ها نشانه‌های پیری را نمایان نمی‌کند.

عواملی چون افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، همچنین تماس مکرر دستها بیش از هر عضو دیگری در بدن، با مواد شوینده می‌تواند ظاهری پیر برای دستها فراهم کند. نشانه‌های رایج پیری دستها، شامل لکه‌های تیره (همان لکه‌های ناشی از پیری) و نمودهای پیش سرطانی می‌شود. از دست دادن بافت چربی نیز یکی دیگر از دلایل پیری دستها می‌باشد که سبب می‌شود عروق خونی و تاندون‌ها با وضوح بیشتری دیده شوند و دستها ظاهری استخوانی به خود بگیرند.

علاوه بر آن به علت کاهش چربی، پوست چروک خورده و این امر نیز مضاف بر عوامل دیگر، پوست دست را مسن‌تر به نظر می‌رساند. هرگاه با چنین شرایطی مواجه شدید بدانید که درمان‌های جوانسازی پوست دست می‌تواند کمک کند که دستها ظاهری جوان‌تر و زیبا‌تری به خود بگیرند. برای جوانسازی دستها، امکان استفاده از گزینه‌های درمانی مختلفی وجود دارد.

جوانسازی دستها

حتی در مواردی با تلفیق دو یا چند روش درمانی نیز می‌توان به نتایج ایده‌آل‌تری دست پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند روش کاربردی و مفید در جوانسازی دستها اشاره کنیم خوشبختانه به لطف پیشرفت‌های پزشکی، روش‌های مناسبی برای جوانسازی دست وجود دارد که می‌تواند در اصلاح این شرایط به شما کمک کند.

در کلینیک جوانسازی دکتر رامین مدرسی، همواره تلاش شده با تکیه بر مهارت در پیاده سازی تکنیک‌های جوانسازی، ظاهری جوان و زیبا به دستان مراجعین گرامی ارزانی شود.

روشهای جونسازی پوست دست

تزریق چربی و ژل یا فیلر:

تزریق ژل یا فیلر، امروزه یکی از محبوب‌ترین راه‌های جوانسازی دست و صورت به حساب می‌آید. تزریق چربی نیز روشی مناسب برای افزایش حجم و جوانسازی دستها محسوب می‌شود و با برداشت چربی از قسمتهای مختلف بدن قابل انجام است.
ژل‌هایی به نام هیدروکسی آپاتیت که به طور طبیعی در ساختار استخوان‌های ما وجود دارند در جوانسازی دستها بیشترین استفاده را دارند. البته استفاده از سایر ژل‌ها برای حجم دهی به دست کاملاً ایمن است و مشکلی ندارد. ژل‌ها یا همان فیلرها به سرعت باعث افزایش حجم پشت دست شده و بین 6 الی1 سال هم ماندگاری دارند.
همانطور که گفته شد، تزریق چربی نیز یکی از روشهای افزایش حجم در اعضای مختلف بدن، مانند دستها می‌باشد. ماندگاری بیشتر این روش نسبت به تزریق ژل یا فیلر و عدم ایجاد حساسیت، از ویژگی‌های بارز تزریق چربی برای جوانسازی دستها به حساب می‌آید. ولی به این دلیل که چربی تزریقی، به کمک لیپوساکشن از قسمت دیگری در بدن استخراج می‌شود و به نوعی، عضو دیگری را هم درگیر می‌نماید، کمی دشوارتر است. نتایج تزریق چربی معمولاً بهتر و ماندگارتر از تزریق ژل است اما هزینه بیشتری را هم دربر می‌گیرد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

لیزرهای جوانسازی:

درمان لک‌های پوستی پشت دست‌ها توسط لیزر نیز، یکی از رایج‌ترین و جدیدترین روش‌های موجود برای جوانسازی پوست دستها است. اشعه لیزر با از بین بردن لک‌های موجود، می‌تواند ظاهری جوان برای دستها فراهم کند.

میکرودرم:

میکرودرم یک روش سایشی لایه بیرونی پوست است که شامل سایش اولین سطح از پوست با استفاده از کریستال‌های کوچک می‌شود. با اِعمال میکرودرم در جلسات مختلف بر روی پوست دستها، می‌توانید به سرعت به بهبود قابل توجهی در خطوط سطحی و لکه‌های پوست دست خود برسید و در عین حال، ظاهر پوست دست خود را لطیف، صاف ویک‌دست نمایید.

انتخاب روش مناسب برای جوان‌سازی پوست دست به بودجه فرد و تشخیص پزشک بستگی دارد اما نباید از این مطلب غافل شد که انجام هرکدام از این روش‌ها، به مراقبت‌های بعدازآن نیاز دارد و در این صورت است که می‌توان برای مدتی طولانی دستانی زیبا و جوان داشت.

کلینیک دکتر رامین مدرسی با کادری مجرب‌، مجهز به دانش روز و بهره‌گیری از تکنولوژی نوین، آماده ارائه خدمت به مراجعین گرامی، در زمینه جوانسازی با آراف فرکشنال در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :غلامی [ 1402-07-16 ]
سلام آقای دکتر من جای سوختگی رو دستام دارم با تزریق ژل میشه این سوختگی ها محو شه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
با استفاده از چه روشهایی میتوان جوان شد؟با استفاده از چه روشهایی میتوان جوان شد؟

حفظ و احیای جوانی، همواره از اصلی ترین خواسته های بشر بوده و تلاش های بسیاری نیز برای یافتن چنین روشهایی انجام پذیرفته که برخی موثر و برخی دیگر بی ثمر بوده اند. یکی از مهم‌ترین عناصر جوانی، پوست صورت است که متاسفانه بیشتر از هر جای بدن آثار پیری را به نمایش می‌گذارد ... ادامه مطلب

گونه گذاری با تزریق چربیگونه گذاری با تزریق چربی

گونه‌های افتاده و لاغر، چهره را مسن‌تر نشان می‌دهد. گاهی دیده می‌شود افراد برای اینکه گونه‌هایی برجسته و زیبا داشته باشند، یا با اضافه وزن خود کنار می‌آیند و یا اقدام به افزایش وزن غیر معمول می‌نمایند ... ادامه مطلب

کاربردهای تزریق ژل یا فیلرکاربردهای تزریق ژل یا فیلر

ژل یا فیلر به عنوان پر کننده و فرم دهنده به پوست برای قسمتهای مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریق این ماده، علاوه بر افزایش حجم و ایجاد فرم، در جوانسازی هم نقش ایفا می‌کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.