اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی

جوانسازی زیر چشم

گاهی اوقات پوست حساس و ظریف زیر چشم تیره، فرو رفته و گود به نظر می‌رسد. گودی زیر چشم معمولا به دلیل افزایش سن، کم آبی، یا عدم خواب کافی ایجاد می‌شود، همچنین می‌تواند نشانه‌ عارضه‌ای بیمار گونه باشد. ولی در اکثر افراد، فرو رفتگی چشم‌ها تنها یک بخش طبیعی از روند پیری است. داشتن گودی زیر چشم، ناشی از پیری یا ژنتیک خطرناک نیست و نباید هیچ مشکل دیگری ایجاد کند.

لذا تنها نگرانی موجود، به ظاهر و زیبایی شخص برمی‌گردد. خوشبختانه این روزها روشهای درمانی متنوعی برای رفع این معضل ابداع شده که انواع کرم‌های موضعی، روشهای تزریقی مانند فیلرها یا ژل‌های پوستی و تزریق چربی، استفاده از انواع لیزرها و حتی روشهای تهاجمی از آن دسته‎اند. گودی چشم اغلب می‌تواند باعث شود خسته و مسن‌تر از سنتان به نظر برسید و کاهش این فرورفتگی، به شما ظاهر جوان‌تری خواهد بخشید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با امکان اجرای بهترین تکنیک‌های جوانسازی زیر چشم، می‌تواند ارائه دهنده خدمات به مراجعین محترم در برطرف نمودن تیرگی، فرو رفتگی و چین وچروک‌های زیر چشم باشد.

علت و نشانه‌های فرورفتگی زیر چشم

از انواع روشهای درمان تیرگی و گودی زیر چشم، می‌توان برای پرکردن زیر چشم‌ استفاده کرد. این روشها باعث بهبود کبودی و تیرگی زیر چشم شده و چهره را جوان و شاداب می‌نمایند. گودی زیر چشم از رایج‌ترین شکایات بیماران و مراجعین به کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی می‌باشد. گودی زیر چشم هم در سنین جوانی دیده می‌شود و هم در سنین پیری.

برخی علل ارثی یا بیماری‌ در این زمینه تاثیرگذار هستند. به هر دلیل قطعا در زیبایی شما اثرات منفی خواهد گذاشت و غالبا چهره شما را ناراحت و غمگین نشان می‌دهد. از آنجایی که دایره های تیره رنگ معمولا در اثر افزایش سن به وجود می‌آیند، اغلب افراد با رسیدن به اواخر سنین 30 سالگی یا اوایل 40 سالگی متوجه فرورفتگی و تیرگی زیر چشم‌های خود می‌شوند. فرو رفتگی چشم‌ها اغلب با گود شدن زیر چشم‌ها، نازکی پوست زیر چشم‌ها، پدیدار شدن یک سایه تیره روی پلک زیرین و بروز دایره‌های تیره در زیر چشم ظاهری خسته را در چهره ایجاد می‌نماید.

روشهای جوانسازی و درمان گودی زیر چشم

جوانسازی زیر چشم در اصفهان

تزریق ژل یا فیلر:

یکی از رایج‌ترین روشهای جوانسازی زیر چشم، تزریق ژل یا فیلر می‌باشد. در این روش که بدون نیاز به تجهیزات بیمارستانی و اقداماتی خاص، با استفاده از ژل‌های موجود در بازار که از استاندارهای مطلوب برخوردار هستند انجام می‌شود، تنها با در نظر گرفتن این مورد که حتما به پزشک حاذق و مجرب در این زمینه مراجعه شود می‌توان، شاهد نتایجی بسیار خوب در زمینه رفع گودی زیر چشم بود. مزیت این روش آن است که تغییرات، به سرعت اعمال شده و قابل مشاهده خواهد بود.

این روش با پر کردن زیر چشم‌، موجب رفع گودی آن شده و همچنین در سنین پیری با کم شدن تولید کلاژن مشاهده می‌شود که در قسمت ‌های مختلف صورت از جمله زیر چشم چین و چروک‌هایی به وجود می‌آید که با استفاده از تزریق ژل می‌توان این چین و چروک‌ها را برطرف نمود‌. با این حال می‌توان گفت این روش یکی از موثرترین و بهترین روشهای پزشکی زیبایی جهت درمان چین و چروک و گود رفتگی زیر چشم به شمار می‌رود، زیرا سرعت عملکرد این روش بسیار بالا بوده و جزو محبوب ترین درمانهای غیر تهاجمی محسوب می‌شود.

در مورد ماندگاری تزریق ژل در زیر چشم باید بدانید که این امر در افراد مختلف کاملاً متفاوت بوده البته به طور کلی می‌توان گفت معمولاً تزریق ژل در زیر چشم در اولین سال انجام تزریق از بین می‌رود و نیاز به تزریق مجدد و ثانویه است، که با انجام تزریق در دفعات بعد میزان ماندگاری و اثرات درمان بیشتر خواهد شد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

تزریق چربی:

این روش نیز مانند روش قبل (تزریق ژل یا فیلر) به وسیله تزریق انجام می‌شود ولی این بار متریالی که قابل تزریق است از بدن خود شخص برداشته شده، تزریق می‌گردد. از مزایای شاخص تزریق چربیزیر چشم، می‌توان به ماندگاری بالاتر آن نسبت به ژل و عدم حساسیت و ناسازگاری با بافت زیرین‌ اشاره کرد. البته نسبت به تزریق ژل یا فیلر با وجود زمان بیشتر تزریق و اضافه شدن مرحله برداشت تزریق با ساکشن از منطقه دیگری در بدن و پالایش چربی، به طبع هزینه بیشتری هم دربر خواهد داشت. در این روش هم با پر کردن زیر چشم، تیرگی‌ها، فرورفتگی‌ها، چین و چروک‌ها و همه آثار بالا رفتن سن در زیر چشم، جوانی و طراوت به چهره باز خواهد گشت.

لیزر:

بکار گیری انواع لیزر هم می‌تواند نقش موثری در جوانسازی زیر چشم داشته باشد. استفاده از لیزر آراف فرکشنال یکی از شاخص‌ترین آنها است که در مطلب دیگری، به توضیحات کلی در این زمینه خواهیم پرداخت.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کامرانی [ 1402-07-16 ]
من برای زیر چشمم که گود بود تزریق چربی انجام دادم خیلی عالی شد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

امروزه تزریق چربی و تزریق ژل به عنوان روشهای حجم دهی و جوانسازی، با اقبال فراوانی روبه رو شده‌اند. این روشهای تزریقی در مواردی که بافتی از صورت یا بدن دچار کاهش حجم شده باشد یا حجم مورد دلخواه فرد را نداشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند ... ادامه مطلب

بهترین و جدیدترین روشهای کاشت مو طبیعیبهترین و جدیدترین روشهای کاشت مو طبیعی

کاشت مو تنهاترین و بهترین روش احیاء موهای از دست رفته در مناطق مختلف سر و صورت است که با پیشرفتهای چشمگیری که اخیراً به دست آمده، نتایج بسیار درخشانی در پی خواهد داشت. برای آشنایی با روش های کاشت مو در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

آر اف فرکشنالآر اف فرکشنال

جوانسازی صورت ولیفت صورت با آر اف فرکشنال یکی از روشهای جدید درمانی ولیفت صورت بدون جراحی می باشد که در آن از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوانسازی پوست صورت استفاده میشود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.