اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل یا فیلر چه نتایجی دارد؟

تزریق ژل یا فیلر چه نتایجی دارد؟

فیلرها به عنوان مواد پرکننده، می‌توانند برای افزایش حجم مناسب به بافت های نرم بدن تزریق شوند. این بافت‌ها در قسمت‌های مختلفی از بدن مانند اجزای صورت، سینه‌ها، باسن، جوانسازی پوست دست و واژن واقع شده‌اند که می‌توان به جهت رفع عیوب و افزایش حجم در آنها تزریق ژل یا فیلر را انجام داد. در صورت با افزایش سن، پوست در نواحی مختلف نازک شده، حجم خود را از دست می‌دهد و ظاهری لاغر، بدون برجستگی‌های جذاب، در فرد به وجود می‌آورد.

مواردی که معمولا این روش برای آنها کاربرد دارد عبارتند از ، گونه‌ گذاری، تزریق فیلر چانه، تزریق ژل به شقیقه‌، اطراف لب، بافت خود لب، تزریق ژل پیشانی و تزریق ژل زیر چشم هستند. تزریق ژل یا فیلر به عملی گفته می‌شود که پر کردن بافت‌های تحلیل رفته، بر اثر عوامل گوناگون، به واسطه آن قابل انجام است. همچنین در بافت‌هایی که طبق صلاح دید پزشک و بیمار با اهدافی که معمولا به زیبایی ختم می‌شود، تمایل به حجیم کردن آنها وجود دارد، با تزریق ژل یا فیلر می‌توان حجم دلخواه را ایجاد کرد.

بهترین تزریق ژل یا فیلر در اصفهان

بهترین تزریق ژل یا فیلر در اصفهان

بهترین بهترین ژل پر کننده صورت، در نتیجه دو انتخاب صحیح صورت می‌گیرد که آن دو عبارت‌اند از:
1- انتخاب کلینیک و پزشکی که قرار است تزریق ژل را انجام دهد
2- انتخاب نوع ژل قابل تزریق

علی‌ رغم عوارض حداقلی تزریق ژل یا فیلر، انتخاب دو مورد فوق می‌تواند در انجام بهترین تزریق ژل یا فیلر تاثیر زیادی داشته باشد. نقش مهارت و تجربه پزشک در حصول عالی‌ترین نتایج با حداقل عوارض، بسیار پر رنگ است. امکان انتخاب پزشک و کلینیک مناسب، برای انجام این مهم در سراسر کشور، فراهم است.

انجام بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان هم با وجود تعدد پزشکان مجربی که در این زمینه کار می‌کنند میسر است. پس نهایت دقت را در این مورد داشته باشید و از انجام تزریق ژل یا فیلر در مراکز غیر پزشکی، توسط افراد غیر پزشک اکیدا خودداری کنید.

اگر برای تزریق ژل یا فیلر، به پزشکی مراجعه شود که از دانش کافی در این زمینه برخوردار است، دیگر نیاز به گزینش سخت نوع ژل نخواهد بود و خود پزشک، با توجه به شرایط و امکانات شما بهترین ژل یا فیلر را معرفی خواهد نمود.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری صورت و بدن و استفاده از معتبرترین برندها، بهترین دکتر تزریق فیلر در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

6 مزیت تزریق ژل یا فیلر

1- جوانسازی پوست محل تزریق به دلیل باز شدن پوست آن ناحیه و شفافیت و طراوت بیشتر پوست
2- دوران نقاهت کوتاه و باز گشت سریع به زندگی روزمره و کار
3- امکان بازگشت تغییرات در صورت عدم تمایل به ماندگاری آنها
4- حداقل عوارض نسبت به روشهای دیگر
5- مشاهده تغییرات بلافاصله پس از تزریق
6- قابل تمدید در دفعات مکرر

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

معایب تزریق ژل یا فیلر

- عدم ماندگاری ژل یا فیلر و نیاز به تمدید آن که البته این مورد می‌تواند در جای خود، یک مزیت محسوب شود.
- احتمال ایجاد تورم و کبودی در محل تزریق
- احتمال عدم تقارن در اندام دو طرفه
- احتمال ضعیف ایجاد حساسیت

همشهریان گرامی، اگر در فکر جوانسازی پوست خود هستید، دست‌یابی به مطلوب‌ترین نتایج، با انتخاب بهترین دکتر پوست اصفهان امری بدیهی است. همچنین از انجام اعمال زیبایی حوزه پزشکی در اماکنی جز مراکز درمانی، جدا خودداری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نادیا قهرمانی [ 1402-07-16 ]
من صورت لاغری داشتم با تزریق ژل گونه خیلی صورتم خوش فرم شد و بسیار دوستش دارم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنالجوانسازی ناحیه تناسلی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال، یک نوع روش درمانی است که از گرما و امواج رادیوفرکوانسی در لایه های عمیق پوست برای کلاژن سازی استفاده می کند. استفاده از این تکنولوژی به جوانسازی قسمت داخلی و خارجی واژن کمک می کند. این امواج رادیویی همچنین باعث سفت شدن و جوانسازی بافت شل شده ی واژن می شوند. ... ادامه مطلب

مزوتراپی مو،مزایا و عوراضمزوتراپی مو،مزایا و عوراض

مزوتراپی مو به درمان ریزش مو با تزریق مواد مورد نیاز پوست سر در کوتاه ترین زمان ممکن گفته می‌شود. این متد درمانی که به روش تزریقی انجام می‌شود، با حداقل تهاجم، باعث توقف ریزش‌مو و تحریک رشد موها خواهد شد ... ادامه مطلب

مقایسه رفع موهای زائد با لیزر و اپیلاسیونمقایسه رفع موهای زائد با لیزر و اپیلاسیون

لیزر و اپیلاسیون در واقع هر دو روش‌هایی برای از بین بردن موهای زائد هستند، با این تفاوت که در اپیلاسیون از مواد چسبنده‌ای روی پوست برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود؛ اما در لیزر از پرتوهای نوری استفاده می‌شود که منجر به تخریب پیازچه موهای زائد می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.