اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آن

لیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آن

لیزر موهای زائد برای چه کسانی مناسب است؟

در لیزر موهای زائد، نوع پوست و موی فرد و محل لیزر بسیار اهمیت دارد. افرادی که پوستی روشن و موهای ضخیم و تیره دارند بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد می‌باشند و در این افراد نتایج از بین رفتن موهای زائد بسیار مطلوب است ولی در افراد با پوست تیره‌تر و موهای نازک‌تر هم علی‌رغم اینکه تاثیرات به میزان گروه قبلی نیست ولی نتایج نسبی خوبی در لیزر موهای زائد برای این افراد نیز مشاهده شده است.

لیزر موهای زائد در اصفهان

امکان رشد مجدد مو بعد از لیزر موهای زائد

در بعضی از اندام، به دلیل وجود گیرنده‌های هورمونی و دلایل ژنتیکی و افزایش هورمون‌های مردانه، موهای موجود در این قسمت‌ها خشن و ضخیم می‌شوند و کاملا با لیزر درمان نمی‌شوند و بعد از یک یا چند سال عود مجدد خواهند داشت. به همین جهت نیاز به تکرار سالانه خواهد بود.

لیزر موهای زائد در آرایشگاه‌ها و اماکن غیرمجاز

درباره اهمیت حضور پزشک حین انجام لیزر باید گفت، طبق قانون وزارت بهداشت، لیزر موهای زائد جزو لیزرهای پرتوان است و باید در مکانی انجام شود که پزشک پوست حضور داشته باشد و لیزر موهای زائد توسط خود پزشک یا زیر نظر او انجام شود.

به جز کلینیک لیزر و مطب پزشک پوست، سایر مکان‌ها برای انجام لیزر موهای زائد غیرقانونی هستند. چراکه در بسیاری از این مکان‌ها نه تنها پزشک و نظارت تخصصی وی وجود ندارد، بلکه اپراتوری هم که زیر نظر پزشک آموزش دیده باشد و بر انجام این کار اشراف داشته باشد هم حضور ندارد. صرفه نظر از عدم امکان انجام بهترین لیزر موهای زائد و به هدر رفتن هزینه، در این اماکن ممکن است عوارض جبران ناپذیری هم برای مراجعین ایجاد شود.

اهمیت دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر مو برای از بین بردن ریشه تمام موها در بدن استفاده می‌شود. در لیزر مو، نوع دستگاهی که با آن لیزر انجام می‌شود، بسیار مهم و موثر است. اگر با مراکزی مواجه شدید که هزینه لیزر موهای زائد در آنها به طور غیر متعارفی پایین بود حتما از نوع دستگاه آگاه شوید.

ناباروری با لیزر موهای زائد

گاها دیده شده، برخی افراد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هراس دارند، به این علت که مبادا در آینده توانایی باروری از آنها گرفته شود. آیا لیزر بیکینی(ناحیه تناسلی در زنان) باعث نازایی میشود؟ پاسخ این سوال اکیداً خیر است!
با توجه به سالها کار و تحقیق توسط پزوهشگران، در زمینه عوارض لیزر موهای زائد، آنچه در دست است حاکی از این می‌باشد که لیزر موهای زائد به هیچ عنوان شخص را درگیر ناباروری نکرده و بر تخمدان‌ها و دستگاه تناسلی هیچ تاثیری ندارد.

میزان نفوذ لیزرها به پوست کمتر از یک میلیمتر است و این امر بدان معنی است که تخمدان ها را نمی توانند تحت تاثیر قرار دهند. این نگرانی همیشه وجود دارد که استفاده از لیزر موهای زائد به خاطر نفوذ به اندام‌های داخلی و ساختار سلولی بدن می‌تواند منجر به ایجاد ناباروری شود. تاکید می‌شود، اثر لیزر موهای زائد به پیاز مو محدود خواهد شد و نفوذی بر باقی اندام نخواهد داشت. پس مسئله ناباروری یا نازایی در پی انجام لیزر موهای زائد، به کلی منتفی است.صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

آیا لیزر موهای زائد سرطان‌زا است؟

خیر این امکان وجود ندارد. شایعات زیادی در مورد سرطان‌زا بودن لیزر موهای زائد وجود دارد که هیچ‌کدام پایه و اساس علمی ندارند و صرفا دهان به دهان رواج پیدا کرده‌اند. انرژی نور لیزر، در واقع سطحی است و در سطح پوست باقی می‌ماند و در عمق پوست ورود پیدا نمی‌کند و با این عمق کم، احتمال آسیب رسیدن به اندام های داخلی بدن صفر درصد است. این امواج تا پیاز مو سرایت دارند نه بیشتر. تا به حال هیچ گزارشی حاکی از آن که، نشان دهد لیزر موهای زائد موجب سرطان می‌شود وجود نداشته. تنها عوارضی که این روش دارد کمی التهاب و سرخی در محل انجام لیزر است که با استفاده از ژل‌های خنک کننده از بین می‌رود، نفوذ لیزر فقط تا ریشه مو است و نفوذ بیشتری ندارد.

با توجه به اقلیم گرم و خشک بسیاری از استانها، ممکن است نیاز به اقدامات زیبایی در برخی شهرها بیش از سایرین احساس شود. انجام آر اف فرکشنال در اصفهان به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین روشهای غیر تهاجمی جوانسازی پوست، می تواند در داشتن پوستی زیبا و متفاوت برای همشهریان عزیزمان، نقش موثری ایفا کند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نوری [ 1402-07-16 ]
من که فول بادی لیزر مو زائد انجام دادم وخیلی خیلی راضیم و به همه هم پیشنهاد میدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر موهای زائد و عملکرد آنلیزر موهای زائد و عملکرد آن

امروزه تقریبا هر شخص اطلاعات هر چند کمی از لیزر موهای زائد دارد ولی در این مقاله قصد داریم درباره لیزر موهای زائد و عملکرد آن هر آنچه باید دانست را بیان کنیم تا متقاضیان عزیز با اطلاعات کافی بتوانند از این روش بسیار محبوب استفاده کنند. ... ادامه مطلب

تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟

تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. وجود حفره‌ های متعدد در صورت، فرورفتگی گونه و حتی اصلاح فرم لب ها از جمله دلایلی است که می تواند با تزریق چربی جبران شود. ... ادامه مطلب

سابسیژن چیست و چگونه انجام می شود؟سابسیژن چیست و چگونه انجام می شود؟

سابسیژن به عنوان یکی از مؤثرترین روشهای درمان اسکار آکنه‌ فرو رفته، نقش بسزایی در رفع این عوارض پوستی دارد. در این روش با جداسازی لایه‌های به هم چسبیده پوست، فرورفتگی‌های ناشی از اسکار، درمان شده پوست این نواحی با قسمتهای دیگر هم سطح می‌گردد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.