اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اصلاح فرم بینی / تزریق ژل اصلاح فرم بینی یا رینوپلاستی غیر جراحی

تزریق ژل اصلاح فرم بینی یا رینوپلاستی غیر جراحی

در معنای لغوی کلمه رینوپلاستی به زیبایی بینی گفته می‌شود که این فرایند به دو صورت جراحی و غیر جراحی قابل انجام است. در این مقاله بر آن شدیم تا این دو روش را با هم مقایسه کرده معایب و مزایای روش غیر جراحی را بررسی نماییم. در ادامه به بهترین رینوپلاستی با تزریق ژل خواهیم پرداخت و چگونگی این روش را بررسی خواهیم نمود.

رینوپلاستی به روش جراحی

در این روش، پزشک با ایجاد یک برش، به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا می‌کند. پس از اینکه استخوان و غضروف بینی اصلاح گردید، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می‌نشیند و پوست بخیه می‌خورد. در نهایت نیز یک آتل روی بینی بسته می‌شود.

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق ژل

رینوپلاستی با تزریق ژل

در اصلاح فرم بینی با تزریق ژل بدون باز کردن پوست و دستکاری استخوان و غضروف، صرفا با تزریق ژل به منظور اصلاح معایب بینی یا زیبا سازی بینی به نتایج دلخواه دست پیدا می‌کنید.

بی‌حسی در رینوپلاستی با تزریق ژل

رینوپلاستی جراحی تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام می‌شود. انتخاب نوع بیهوشی به پیچیدگی جراحی بستگی دارد و اگر بیهوشی موضعی اعمال شود باید منتظر شنیدن صدای کارکردن پزشک بر روی غضروف و استخوان بینی بود. در حالی که رینوپلاستی با تزریق ژل با یک بی‌حسی موضعی ساده قابل انجام است. ضمن اینکه هیچ دردی در حین یا بعد از اصلاح فرم بینی با تزریق ژل احساس نمی شود.

عوارض رینوپلاستی با تزریق ژل

بعد از جراحی بینی تورم و کبودی اطراف چشم، آن هم نسبتا زیاد کاملا بدیهی است در صورتی که در رینوپلاستی با تزریق ژل تورم در حد چند ساعت ممکن است ایجاد شود و اصولاً کبودی در کار نیست. ضمن اینکه در جراحی بینی عوارضی مانند خون ریزی بینی، آسیب یا ایجاد حفره بر روی سپتوم بینی (دیواره‌ای که سوراخ‌های بینی را از هم جدا می‌کند، انسداد و گرفتگی بینی که ناشی از تورم درون بینی می‌باشد و عوارض بیهوشی محتمل است در حالی که هیچکدام از این پیامدها در نتیجه رینوپلاستی با تزریق ژل ایجاد نخواهد شد. از همه مهمتر غیر قابل بازگشت بودن جراحی زیبایی بینی است که در اصلاح فرم بینی با تزریق ژل این امر کاملا بدیهی خواهد بود.

دوران نقاهت رینوپلاستی با تزریق ژل

به دلیل مشهود بودن عوارضی مانند کبودی و تورم در جراحی بینی و علائمی همچون درد، کلافگی و گرفتگی بینی، محدودیت در خوردن و خوابیدن، همچنین ایجاد بخیه و آتل روی بینی، زمانی در حدود یک هفته یا بیشتر به نقاهت بعد از جراحی بینی اختصاص پیدا خواهد کرد در صورتی که در رینوپلاستی با تزریق ژل، فرد همان روز می‌تواند فعالیت‌های ورزشی و کاری خود را از سر گیرد و بدون محدودیت به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

محدودیت‌های رینوپلاستی با تزریق ژل

با استفاده از این روش، نمی‌توان نوک بینی و سوراخ‌های بینی را کوچک‌‌تر کرد. علاوه بر این، با تزریق فیلر به بینی، نمی‌توان نوک بینی را به صورت نزدیک‌ترنمود. و نکته حائز اهمیت که هم حسن محسوب می‌شود و گاهی هم عیب، آن است که این روش دائمی نخواهد بود و بعد از زمان نه چندان طولانی از بین خواهد رفت و نیاز به تزریق مجدد وجود دارد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کاربرد رینوپلاستی با تزریق ژل

تزریق ژل بینی می‌تواند برای برطرف کردن ناهمواری‌های کنار پل بینی (بخش بالایی بینی) ، بالاتر بردن پل بینی یا پنهان کردن قوز بینی به کار برده شود. از دیگر کارهایی که می‌توان با تزریق فیلر انجام داد، استفاده از آن به جای جراحی مجدد، جهت رفع نقایص ناشی از جراحی پلاستیک بینی است. با تزریق ژل عملاً به حجم بینی‌ اضافه می‌شود، اما نتیجه نهایی، اغلب بدین صورت است که بینی کوچک‌تر و خوش فرم‌تر به نظر می‌رسد و تعادل بیشتری بین اجزای صورت ایجاد می‌گردد.

با توجه به اقلیم گرم و خشک بسیاری از استانها، ممکن است نیاز به اقدامات زیبایی در برخی شهرها بیش از سایرین احساس شود. انجام آر اف فرکشنال در اصفهان به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین روشهای غیر تهاجمی جوانسازی پوست، می تواند در داشتن پوستی زیبا و متفاوت برای همشهریان عزیزمان، نقش موثری ایفا کند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سولماز [ 1402-07-16 ]
فرم بینی من قوز داره خیلی کم و کوچک و سر بینی رو به پایین هست اگه رینوپلاستی انجام بدم دیگه نیازی به جراحی نیست ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟

دانه‌های قرمز پوستی‌ ممکن است در ناحیه‌ی کوچکی از بدن بروز کنند یا اینکه سطح وسیعی از پوست را درگیر کنند. علل مختلفی موجب ایجاد دانه‌ی پوستی می‌شوند؛ به همین دلیل طیف درمانی گسترده‌ای نیز برای آن وجود دارد. در ادامه به معرفی بیماری‌های پوستی که علائم دانه‌های قرمز با خارش را دارند می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

نقش کلاژن در سلامت پوستنقش کلاژن در سلامت پوست

بارز‌ترین دلیل کاهش کلاژن در بدن افزایش سن است که باعث خشک شدن پوست، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی و کشانی پوست و ایجاد چین و چروک خواهد‌شد ... ادامه مطلب

آیا برجسته سازی لب با تزریق چربی قابل انجام است؟آیا برجسته سازی لب با تزریق چربی قابل انجام است؟

افزایش حجم لب ها با تزریق چربی، روشی است که شامل تزریق بافت چربی خود بیمار در لب ها برای افزایش حجم وفرم بهتر لب است. این عمل پیوند چربی نیز نامیده می شود که با برداشتن بافت چربی از مناطقی مانندشکم و سپس تزریق آن به لب ها یا نواحی دیگر در صورت و بدن انجام می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.