اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی صورت و مزایای آن

تزریق چربی صورت و مزایای آن

امروزه با افزایش دوست داران روشهای جوانسازی، متدهای گوناگونی به منظور جوانسازای اندام مختلف بدن، به ویژه صورت ابداع شده است که در بین آنها روشهای تزریقی پرکاربردترین هستند. تزریق چربی به صورت نیز به عنوان یکی از همین روشها، به منظورکاهش چین و چروک‌، شادابی پوست، زاویه سازی صورت و خط فک، بازیابی بافت‌های تحلیل رفته در صورت و برجسته کردن گونه، استفاده می‌شود.

تزریق چربی علاوه بر اینکه برای کاهش لاغری صورت ناشی از افزایش سن اثر بخشی خوبی دارد، در افراد جوانی که صورت لاغری دارند نیز کاربرد دارد. در این روش معمولا چربی از پهلوها، کناره ران‌ها، شکم یا سایر نواحی بدن، که به اتفاق نظر بیمار و پزشک مناسب برداشت چربی است، گرفته و به محل مورد نیاز تزریق می‌شود.

بیشترین تزریق چربی، به منظور زیبایی و جوانسازی در ناحیه صورت انجام می‌پذیرد. در سایر اعضای بدن مانند پشت دست‌ها، باسن (برای افزایش حجم و فرم دهی) و پستان‌ها نیز تزریق چربی کاربرد دارد. در ادامه به چگونگی بهترین تزریق چربی صورت و مزایای آن خواهیم پرداخت و توضیحاتی پیرامون هزینه تزریق چربی صورت در اصفهان نیز خواهیم داد.

در چه مواردی تزریق چربی صورت انجام می‌شود؟

1- پرکردن بخش‌هایی از صورت که دچار فرو رفتگی و کاهش حجم شده باشد
2- جوانسازی صورت و ایجاد اثرات ماندگارتر نسبت به فیلرها یا ژل‌های موقتی
3- درمان چین و چروک‌های سطح پوست صورت و اطراف چشم
4- بهبود انحناهای سطحی صورت، جای اسکار و زخم‌

در کل می‌توان گفت: تزریق چربی یک روش كم عارضه و ایمن می‌باشد که به رفع گودی زیرچشم، خط خنده و اخم، حجیم کردن لب ها و گونه‌ها، اصلاح فرم چانه، رفع گودی شقیقه وجوانسازی پوست کمک می‌کند. در این روش عوارض جانبی ناشی از جراحی و همچنین احتمال آلرژی به پرکننده‌های صورت وجود ندارد، زیرا این روش بدون جراحی انجام می‌شود و همچنین به این دلیل که مواد قابل تزریق از چربی خود فرد می‌باشد بدن واکنش آلرژیک به آن نشان نخواهد داد.

تزریق چربی در کلینیک دکتر رامین مدرسی

مزایای تزریق چربی صورت

تزریق چربی، پیوند سلول‌های چربی زنده به صورت است که پس از گذشت مدتی، بافت مهبند و عروق خونی، اطراف آنرا گرفته و سلول‌های چربی، جزئی از بافت صورت می‌شوند. در تزریق چربی صورت، امکان ایجاد آلرژی، جابه‌جایی چربی تزریق شده و گلوله شدن هرگز وجود ندارد و ماندگاری این روش نیز همانطور که ذکر شد بیش از روشهای تزریقی دیگر می‌باشد.

هزینه تزریق چربی صورت در اصفهان

اگر بخواهیم هزینه تزریق چربی صورت را بر آورد نماییم، باید دقیقا بدانیم در چه مناطقی از صورت و به چه میزانی قرار است چربی تزریق شود. ضمن اینکه مهارت پزشک در برداشت و پالایش چربی که نقشی اساسی در تهیه سلول‌های چربی زنده به منظور ماندگاری تزریق چربی دارد نیز در هزینه تزریق چربی به صورت تاثیر گذار است.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو و ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :المیرا امانی [ 1402-07-16 ]
بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهان دکتر مدرسی هستند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین دستگاه لیزر موهای زائدبهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد اگر به درستی انجام شود و دستگاه لیزر مناسبی به این منظور مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند به ریشه کن شدن دائمی درصد زیادی از موهای زائد بی‌انجامد ... ادامه مطلب

تزریق ژل پروفایلو چه تاثیری دارد؟تزریق ژل پروفایلو چه تاثیری دارد؟

پروفایلو روشی بسیار مؤثر برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست صورت است. از فواید بسیار مهم این روش زیبایی می‌توان به کم عارضه بودن و کار برد آن در سنین مختلف حتی دوران سالمندی باشد ... ادامه مطلب

درمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژلدرمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژل

برای اصلاح عدم تقارن‌ های جزئی ولی قابل توجه، می‌ توان از تزریق ژل استفاده کرد. این روش به دلیل آنکه یک روش غیر تهاجمی (بدون نیاز به عمل جراحی) است، برای تغییر ظاهر فک میتواند مفید واقع شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.