اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل

جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل

در ابتدا لازم می‌دانیم به توضیح این نکته بپردازیم که فیلر در فرهنگ عامه به پرکننده‌هایی گفته می‌شود که از جنس ژل می‌باشند. پس هرگاه با کلمه فیلر مواجه شدید بدانید منظور همان ژل است و در واقع این دو کمله به لحاظ معنایی تفاوتی با هم ندارند.

چشم‌ها به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین اجزای صورت نقش بسزای در زیبایی چهره دارند. ایجاد حلقه‌های تیره، گودی و پف زیر چشم از مواردی است که در کاهش جذابیت و خسته به نظر رسیدن چشم‌ها و در نهایت کم شدن زیبایی صورت، ‌بسیار موثر می‌باشند. اگر درگیر چنین حالاتی در چهره خود هستید با بهترین تزریق ژل یا فیلر زیر چشم می‌توانید جذابیت و جوانی را به چهره خود بازگردانید و از زیبایی چشمان خود لذت ببرید.

تزریق ژل زیر چشم در اصفهان

تزریق ژل زیر چشم

اگر پس از مراجعه و مشورت با پزشک به نتیجه نهایی تزریق فیلر زیر چشم رسیدید، حتما این عمل را در کلینیک‌های مجاز و توسط پزشک مجرب انجام دهید. به دلیل حساسیت چشم و نواحی اطراف آن تزریق ژل زیر چشم به وسیله افراد غیر پزشک و تزریق ژل‌های نامعتبر، ممکن است عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

نحوه تزریق ژل زیر چشم

پزشک پس از بی‌حسی اطراف چشم، با کانولا یا سوزن اقدام به تزریق ژل می‌نماید. و با افزایش حجم در نقاطی که نیاز به این کار دارند تیرگی‌ها، گودی و پف زیر چشم را در حد امکان رفع می‌نماید.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری اطراف چشم و استفاده از معتبرترین برندها، بهترین تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق زیر چشم

به طور معمول یک سی‌سی ژل برای رفع معایب زیر چشم کفایت می‌کند ولی در موارد نادری، میزان ژل مورد نیاز ممکن است کمی بیشتر از یک سی‌سی هم باشد.

نوع ژل قابل تزریق برای زیر چشم

امروزه با تهیه ژل از ماده اصلی هیالورونیک اسید و به جهت سازگاری این ماده با بدن، اغلب ژل‌های معتبر و استاندارد از همین ماده ساخته می‌شود. مسئله حائز اهمیت دیگری که در نوع ژل مطرح است، برند یا کارخانه تولید آن می‌باشد که خوشبختانه در کشورمان برندهای مورد تایید و با کیفیت به فراوانی وجود دارد.

از مزایای این روش می‌توان به

1- مقرون به صرفه بودن نسبت به روشهای جراحی جوانسازی زیر چشم
2- سازگاری تزریق فیلر هیالورونیک اسید با بدن و عدم ایجاد حساسیت پس از تزریق
3- امکان مشاهده تغییرات پس از تزریق ژل زیر چشم بلافاصله پس از انجام
4- امکان بازگشت تغییرات به قبل از تزریق در صورتی که به هر دلیلی از نتایج این عمل رضایت نداشته باشید
5- تزریق ژل زیر چشم هیچ عارضه‌ای در بر نخواهد داشت اگر توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام شود

مراقبت‌های پس از تزریق ژل زیر چشم

برای جلوگیری از تورم و ایجاد کبودی روی محل تزریق کمپرس یخ بگذارید
از لمس محل تزریق تا چند ساعت خودداری نمایید
از مصرف الکل پس از تزریق ژل زیر چشم اجتناب شود
چند روز پس از تزریق ژل زیر چشم، از ورزش‌های سنگین بپرهیزید

هزینه تزریق ژل زیر چشم

در مورد تزریق ژل زیر چشم، قیمت‌های متفاوتی پیشنهاد می‌شود که گاهاً نامعقول هستند. هزینه انجام این عمل به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهمترین آنها نوع و برند ژلی است که برای تزریق انتخاب می‌شود. با توجه به عوارضی که این روزها با تزریق ژل‌های بی‌کیفیت و نامعتبر، توسط افراد غیر پزشک ایجاد می‌شود، توصیه می‌کنیم پس از انتخاب کلینیک مجاز و پزشک مجرب، هنگام تزریق ژل از نام و شرکت تولید کننده، تاریخ تولید و انقضا فیلر حتماً مطلع شوید.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟

افراد با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی عضلات اطراف چشم‌ها می‌شوند. به طوری که ابروها به سمت پایین حرکت می‌کنند. در اثر کاهش فاصله بین ابروها با چشم‌ها ظاهر چهره افراد اخمو یا خسته به نظر می‌رسد. به همین دلیل افراد برای لیفت شقیقه و ابرو اقدام می‌کنند. ... ادامه مطلب

معرفی فیلر ژوویدرم Juvedermمعرفی فیلر ژوویدرم Juvederm

فیلرهای ژوویدرم با طیف وسیعی از پرکننده های مناسب با بافت های مختلف پوست بدن انسان، جزو بهترین و باکیفیت ترین فیلرهای موجود می‌باشد. این فیلر پس از تزریق با ماندگاری مناسب، زیر پوست بافتی نرم را ایجاد می‌کند که بر خلاف فیلرهایی که از مرغوبیت مناسبی برخوردار نیستند؛ ظاهری طبیعی و زیبا به پوست می‌دهد ... ادامه مطلب

اندولیفت چیست؟اندولیفت چیست؟

در میان تکنولوژی‌های جدید، روشهای درمانی لیزری مانند آر اف فرکشنال، لیزر کیوسوییچ و غیره نقش پررنگ‌ تری ایفا نموده‌‌اند و امروزه در بسیاری از روشهای درمانی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اندولیفت هم از تکنولوژی لیزر استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.