اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / تزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی و اخم

تزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی و اخم

هدف از تزریق بوتاکس چیست؟

هدف اصلی تزریق بوتاکس برطرف کردن خطوطی است که در حالت انقباض و انبساط عضلات صورت به وجود می‌آیند. با تکرار تزریق در دفعات بعدی می‌توان خطوط کم عمق و تثبیت شده در پوست را نیز محو نمود.

به بیانی ساده می‌توان گفت پس از تزریق بوتاکس پیشانی و خط اخم، فرد دیگر قادر به بالا انداختن ابرو و اخم کردن نیست و این امر به مرور زمان سبب کم شدن عمق چروک‌های پیشانی و مابین دو ابرو (خط اخم) خواهد شد. با تزریق بوتاکس در این نواحی، چهره فرد از حالت عبوس و خشن به چهره ای بشاش و شاداب تبدیل می‌شود.

موارد تزریق بوتاکس

- برای جوانسازی پوست بدون نیاز به اِعمال روشهای تهاجمی و قابل انجام بودن این روش در کلینیک، طی زمانی کوتاه
- برای پیشگیری از ایجاد چروک‌های پوست بعد از 25 سالگی و برای درمان چروک‌های ایجاد شده در سنین بالاتر
- برای درمان خطوط پیشانی و خط اخم (بین ابروها) و اطراف چشم
- برای لیفت ابرو یا بالا بردن ابرو به روش غیر جراحی

لازم به ذکر است، در صورتی که خطوط ایجاد شده از عمق زیادی برخوردار باشند، به تشخیص پزشک احتمالا از روشهای دیگری برای درمان استفاده خواهد شد.

درمان عدم تقارن ابروها با تزریق بوتاکس

در اغلب افراد ابروها دچار عدم تقارن می‌باشند كه اين حالت توسط پزشك مجرب قابل اصلاح است و اگر چنانچه بوتاكس در تمام نقاط به طور يكسان تزريق شود این عدم تقارن مشهودتر خواهد شد.

بهترین لیفت ابرو با تزریق بوتاکس در اصفهان

لیفت ابرو با بوتاکس

در افراد مسن، بسته به عوامل گوناگون درصدی از افتادگى پلك (پف دار بودن پلک بالایی) مشاهده می‌شود. عضلات پيشانى به طور جبرانى براى اينكه پلك در محدوده بينايى فرد اختلال ايجاد نكند، ابرو و پلك را تاحدى بالا مى‌كشند كه با تزريق بوتاكس کارکرد عضلات در این مورد، از بين مى‌رود و افتادگى پلك واضح تر مى‌شود.

طى تزريق بوتاكس با تغيير تكنيك تزريق، مى‌توان تا حدى ابروها را بالا برد، پس اگر تمایل داشته باشید، مى‌توانيد از پزشكتان بخواهيد اين كار را برايتان انجام دهد. اگر ابروها پس از تزریق بیش از آنچه مورد پسند شما است، بالا باشد در جلسه ترمیم كه دو تا سه هفته پس از تزريق است مي‌توان ابروها را تا حد مطلوب پايين آورد ولى دیگر نمى‌توان ابرو را بالاتر برد.

مصنوعی شدن چهره پس از تزریق بوتاکس

با تزريق به اندازه بوتاکس در نقاط درست، امكان مصنوعى شدن چهره به حداقل مى‌رسد ولى از آنجا كه عضلات عمل كرد خود را از دست مى‌دهند، در نتيجه، ناحيه پيشانى كاملا بی‌حركت مى‌شود.

تکرار تزریق بوتاکس

بعد از برطرف شدن اثر دارو در صورتی که تمایل داشته باشید باز هم می‌توانید مجدداً برای تزریق مراجعه نمایید. توجه داشته باشید تا وقتی که واکنش آلرژیک شدید یا عوارض قابل توجهی نداشته باشید می‌توانید هر 4 ماه یک بار بوتاکس را تزریق کنید. روشن است اگر مجدداً تزریق بوتاکس را تکرار نکنید وضعیت چین و چروک‌ها مثل قبل از تزریق خواهد شد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

ماندگاری بوتاکس

معمولا زمان ماندگاری بوتاکس بین 3 تا 6 ماه در افراد مختلف متفاوت است و از 3 ساعت بعد از تزریق آغاز می شود. ولی نتیجه قابل مشاهده از روز 5 شروع و نتایج نهایی تا روز 21 کامل می‌شوند. پس از تزریق بوتاکس، ابتدا عضلات کوچک‌تر و ضعیف‌تر و سپس عضلات بزرگ‌تر و قوی تر فلج می‌شوند. بوتاکس نوعی پروتئین حساس به حرارت است که انتقال نامناسب از کارخانه سازنده تا مصرف کننده یا مصرف بعضی داروها و سیگار باعث کوتاه تر شدن ماندگاری بوتاکس خواهد شد.

اگر ساکن اصفهان هستید و تمایل به انجام اقدامات زیبایی، جوانسازی پوست، کاشت مو و ابرو و لیزر موهای زائد دارید، برای حصول بهترین نتایج درمانی، به پزشک پوست‌، مو و زیبایی در اصفهان مراجعه نمایید و از رجوع به افراد غیر پزشک جداً خودداری فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه هایفوتراپی و جراحی لیفت صورتمقایسه هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت

در این مقاله به مقایسه جونسازی پوست با هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت خواهیم پرداخت، و این دو روش را از بعد معایب و مزایا در قیاس با هم بررسی می‌نماییم ... ادامه مطلب

انواع بیماری ها و عفونت های قارچی پوستانواع بیماری ها و عفونت های قارچی پوست

قارچ پوست نوعی بیماری عفونتی پوست می باشد که بسیار مسری است و به سرعت با تماس فرد دیگری منتقل می شود. قارچ‌ ها میکروارگانیسم‌ هایی هستند که در همه جا، هم در فضاهای سرپوشیده و هم در فضاهای باز، وجود دارند. ... ادامه مطلب

زاویه سازی صورت مردانزاویه سازی صورت مردان

زیبایی یکی از مقولاتی است که این روزها بسیار مورد توجه می‌باشد. زیبایی شناسی با توجه به مکان و به طور خاص زمان، تغییر می‌کند. به عبارت بهتر می‌توان گفت معیار زیبایی از جایی به جای دیگر و از زمانی به زمان دیگر ممکن است متفاوت باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.